Met of zonder peper?quote:
Ik denk dat zij gewoon niet beter kan, maar dat er onder haar nog genoeg zijn die wél beter kunnen.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:00 schreef Redefine het volgende:
Peperkamp nu wel bij de eerste twaalf. Dus wie weet.
Ik verwacht het ook niet direct. Maar met twee sprongen zonder val kun je nog vol risico nemen voor de A of B score.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat zij gewoon niet beter kan, maar dat er onder haar nog genoeg zijn die wél beter kunnen.
Ze was wel echt matig hoor. Laatste keer had ze haar board niet eens vast. En de 1e x maar héél kort..quote:Op zondag 8 februari 2026 21:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat zij gewoon niet beter kan, maar dat er onder haar nog genoeg zijn die wél beter kunnen.
Dat haalt ze nóóitquote:Op zondag 8 februari 2026 21:08 schreef Redefine het volgende:
Peperkamp zal denk een 82 nodig hebben voor de finale, waar ik niet in geloof.
Nee. En er vallen er (nog) te weinig om het met een lagere score te redden.quote:
Dat is te weinig.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Peperkamp zal 80 nodig hebben ongeveer.
Ook dat haalt ze nooit, gezien de zeer matige kwaliteit van haar eerste 2 sprongen.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Peperkamp zal 80 nodig hebben ongeveer.
Dat is erg optimistisch te denken dat ze dat haaltquote:Op zondag 8 februari 2026 21:12 schreef Redefine het volgende:
Op zijn minst nu wel 82,75 om helemaal zeker te zijn.
Hipquote:Op zondag 8 februari 2026 21:15 schreef engine het volgende:
Hele mooie weer.
Is er een reden waarom sommige dat hesje onder de arm doen in plaats van over de schouder?
Ik denk dan ook niet dat ze dat haalt hequote:Op zondag 8 februari 2026 21:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is erg optimistisch te denken dat ze dat haalt
Ah okay. Bij de mannen ging er eentje zonder jas om meer snelheid te pakken maar dit is gewoon voor de looks dus.quote:
De meesten gaan voor style over performance.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay. Bij de mannen ging er eentje zonder jas om meer snelheid te pakken maar dit is gewoon voor de looks dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |