Dan kunnen de riders lekker een muziekje aanzetten.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:49 schreef Redefine het volgende:
Telefoon in de zak. Dus ze nemen hun smartphone gewoon mee bij de sprong
Ik heb toch nog niet al te veel hoop op goudquote:Op zondag 8 februari 2026 20:49 schreef Redefine het volgende:
Wel alle sprongen zonder val van Team NL.
Dat is al een hele prestatiequote:Op zondag 8 februari 2026 20:49 schreef Redefine het volgende:
Wel alle sprongen zonder val van Team NL.
Ik gok dat er in een bepaald topic is die hier wat over te klagen zal hebben, zonder dat ze het grappig bedoelenquote:Op zondag 8 februari 2026 20:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb toch nog niet al te veel hoop op goud
Te weinig rotatie blijkbaar.quote:
Ik vond dat juist eigenlijk wel coolquote:Op zondag 8 februari 2026 20:55 schreef Redefine het volgende:
Een draai na de landing is eigenlijk een pseudo chute.
Ik ook, maar daarom zitten wij ook niet in de juryquote:
Ik zou dit niet hebben gedurfd op mijn 15e.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:56 schreef Redefine het volgende:
Commentator vindt het knap dat je hier vanaf durft als je pas vijftien bent. Ik denk dat hoe jonger je bent (nou ja niet als vijf bent of zo), minder angst hebt dan als je ouder bent
Ik ook niet. Maar als je het al durft denk ik eerder op die leeftijd dan later.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou dit niet hebben gedurfd op mijn 15e.
Ik speelde destijds nog in de zandbak en vond dat al eng.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou dit niet hebben gedurfd op mijn 15e.
Hopelijk dan wel met mensen van je eigen leeftijdquote:Op zondag 8 februari 2026 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik speelde destijds nog in de zandbak en vond dat al eng.
Beide Nederlandse riders MOETEN zich nog verbeterenquote:Op zondag 8 februari 2026 20:59 schreef Montov het volgende:
Scheperkamp 10e, maar dat lijkt beter dan dat het is. Ze heeft 2 matige scores, terwijl de rest achter haar makkelijker kunnen verbeteren (vanwege een val)
Ik heb al gegeten.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:00 schreef Redefine het volgende:
Peperkamp nu wel bij de eerste twaalf. Dus wie eet.
Ik heb al gegetenquote:Op zondag 8 februari 2026 21:00 schreef Redefine het volgende:
Peperkamp nu wel bij de eerste twaalf. Dus wie eet.
Verdoriequote:
Met of zonder peper?quote:
Ik denk dat zij gewoon niet beter kan, maar dat er onder haar nog genoeg zijn die wél beter kunnen.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:00 schreef Redefine het volgende:
Peperkamp nu wel bij de eerste twaalf. Dus wie weet.
Ik verwacht het ook niet direct. Maar met twee sprongen zonder val kun je nog vol risico nemen voor de A of B score.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat zij gewoon niet beter kan, maar dat er onder haar nog genoeg zijn die wél beter kunnen.
Ze was wel echt matig hoor. Laatste keer had ze haar board niet eens vast. En de 1e x maar héél kort..quote:Op zondag 8 februari 2026 21:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat zij gewoon niet beter kan, maar dat er onder haar nog genoeg zijn die wél beter kunnen.
Dat haalt ze nóóitquote:Op zondag 8 februari 2026 21:08 schreef Redefine het volgende:
Peperkamp zal denk een 82 nodig hebben voor de finale, waar ik niet in geloof.
Nee. En er vallen er (nog) te weinig om het met een lagere score te redden.quote:
Dat is te weinig.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Peperkamp zal 80 nodig hebben ongeveer.
Ook dat haalt ze nooit, gezien de zeer matige kwaliteit van haar eerste 2 sprongen.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Peperkamp zal 80 nodig hebben ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |