abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220044442
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 11:48 schreef bianconeri het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
_O- _O- _O-
pi_220044447
https://x.com/jonatanpallesen/status/2020775488583581994

dit speelt nu ook in Nederland, en zal alleen maar toenemen.

Geen wonder dat moslims zo vaak blanke bejaarden beroven. Hoe weten ze hun adressen? Wanneer ze thuis zijn? Wat ze hebben? Komt om de haverklap voor, de nepagent die opeens aanbelt.
  maandag 9 februari 2026 @ 11:53:06 #93
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220044452
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 11:09 schreef Homey het volgende:

[..]
Een toekomstige ICE zal op islamitische snit gebaseerd zijn, op jacht naar autochtone Nederlanders.
De pilot met de Joodse Nederlanders was al een bescheiden succes.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220044495
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:08 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Wie heeft ooit gedacht dat dat een goed idee zou zijn....
Ik zou zeggen hang het ook vol met camera's en zend het live uit. c_/
quote:
jongeren tussen de 18 en 27 jaar met een kwetsbare achtergrond gehuisvest worden
Nou, dat wordt een succes....
pi_220044508
Dit is een macabere versie van Big Brother.

Ik hoop op geheime camera beelden. Want, what could go wrong?
  maandag 9 februari 2026 @ 12:45:07 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220044922
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 10:48 schreef Homey het volgende:
https://x.com/JanLatten/status/2020492711501979661

Er wonen nu al meer dan 200k Syriërs in Nederland (!!!!!).

Een hele volksverhuizing over 10 jaar tijd. En dit aantal zal flink groeien, gezien de blijvende instroom van Syriërs en hun hoge geboortecijfers.

De meerderheid van deze Syriërs zijn en blijven werkloos. De meeste zijn ook man. Lekker ook voor de verhouding man/vrouw in Nederland, en voor de veiligheid van (nederlandse blanke) dames op straat.

Dit is demografische en culturele zelfmoord, een brevet van ongelofelijke zelfhaat.

Er zijn positieve uitzonderingen onder die Syriërs, maar dat aantal is heel klein.
Syrie is nu toch van hun dictator af?
sure er zal nog wel wat shit gaande zijn maar niet meer onder Assad toch?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220044930
twitter

Het Stek Oost experiment heeft deze jongen genezen van de linkse ideologische blindheid.
pi_220044965
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:45 schreef theguyver het volgende:

[..]
Syrie is nu toch van hun dictator af?
sure er zal nog wel wat shit gaande zijn maar niet meer onder Assad toch?
Is nog veel erger dan voorheen...

En dat hadden we nou echt nóóit gedacht hoor....
:')
  maandag 9 februari 2026 @ 13:33:43 #99
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220045449
Overigens zitten er dus ook "jongeren met een kwetsbare achtergrond" (lees: mogelijk ook strontvervelend tuig) in dit beoogde project dus de gevaren gaan twee kanten op. Je kunt als kwetsbare jongere dus te maken krijgen met een doordraaiende psychotische Eritreeër in je directe woonomgeving, maar je kunt ook als verse vluchteling geconfronteerd worden met een Hagenees gangstertype met diverse persoonlijkheidsstoornissen en alle problematiek van dien, geronseld worden door foute types voor drugscriminaliteit, toegang krijgen tot middelen die jouw integratie niet echt een kickstart gaan geven...

Dit gaat staan of vallen met de begeleiding en gezien de staat van de Nederlandse GGZ lijkt me dat ten eerste al een enorm risico.
pi_220045622
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 13:33 schreef Qarrad het volgende:
Overigens zitten er dus ook "jongeren met een kwetsbare achtergrond" (lees: mogelijk ook strontvervelend tuig) in dit beoogde project dus de gevaren gaan twee kanten op. Je kunt als kwetsbare jongere dus te maken krijgen met een doordraaiende psychotische Eritreeër in je directe woonomgeving, maar je kunt ook als verse vluchteling geconfronteerd worden met een Hagenees gangstertype met diverse persoonlijkheidsstoornissen en alle problematiek van dien, geronseld worden door foute types voor drugscriminaliteit, toegang krijgen tot middelen die jouw integratie niet echt een kickstart gaan geven...

Dit gaat staan of vallen met de begeleiding en gezien de staat van de Nederlandse GGZ lijkt me dat ten eerste al een enorm risico.
Succes aan de makelaar die die starterswoningen moet zien te verkopen. Zelfs met deze crisis niet te verkopen lijkt me.
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
pi_220045779
Een reden dat dit allemaal zo makkelijk gaat in Nederland omdat we niet kunnen stemmen op onze burgemeesters.

In Denemarken kan dat wel. Denen stemmen gewoon op nationalistische burgemeesters die absoluut geen azc in hun plaats willen hebben. Simpel. Geen voorrang op woningen voor asielzoekers, wel voorrang voor de eigen Denen.
pi_220045803
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:13 schreef Homey het volgende:
Een reden dat dit allemaal zo makkelijk gaat in Nederland omdat we niet kunnen stemmen op onze burgemeesters.

In Denemarken kan dat wel. Denen stemmen gewoon op nationalistische burgemeesters die absoluut geen azc in hun plaats willen hebben. Simpel. Geen voorrang op woningen voor asielzoekers, wel voorrang voor de eigen Denen.
Vandaar ook dat er geen meerderheid is om gekozen burgemeesters te hebben, en D66 ook afstand heeft genomen van dit stokpaardje. Het multiculturele sprookje moet en zal in stand worden gehouden.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 9 februari 2026 @ 14:17:21 #103
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220045816
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:13 schreef Homey het volgende:

Weet je wie die gekozen burgemeester als een sleutelpunt in hun verkiezingsprogramma had altijd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220045881
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:15 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Vandaar ook dat er geen meerderheid is om gekozen burgemeesters te hebben, en D66 ook afstand heeft genomen van dit stokpaardje. Het multiculturele sprookje moet en zal in stand worden gehouden.
Nederland kent meer dan 1000 gemeenten, maar geen gemeente heeft een burgemeester van PVV, FvD of JA21.

Zegt wel genoeg.

Je ziet wel D66 burgemeesters afvaardigen naar gemeenten waar geen hond op D66 heeft gestemd, dat dan weer wel.

Hoe dit open te breken?

Enige oplossing: er moet een nieuwe Leefbaar Nederland komen met een charismatische leider a la Fortuyn die alle rechtse stemmen verzamelt en gewoon 80 zetels binnenhengelt met een nationalistische (zoals de Deense) partijprogram en de ballen heeft om tegen de EU in te gaan (kan prima als netto betaler aan de EU en grootste betaler aan Oekraïne).

Maar ja, ik zie die persoon niet en de geruzie en ego's bij rechtse partijen belooft weinig goeds.
pi_220045933
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:25 schreef Homey het volgende:

[..]
Nederland kent meer dan 1000 gemeenten, maar geen gemeente heeft een burgemeester van PVV, FvD of JA21.

Zegt wel genoeg.

Je ziet wel D66 burgemeesters afvaardigen naar gemeenten waar geen hond op D66 heeft gestemd, dat dan weer wel.

Hoe dit open te breken?

Enige oplossing: er moet een nieuwe Leefbaar Nederland komen met een charismatische leider a la Fortuyn die alle rechtse stemmen verzamelt en gewoon 80 zetels binnenhengelt met een nationalistische (zoals de Deense) partijprogram en de ballen heeft om tegen de EU in te gaan (kan prima als netto betaler aan de EU en grootste betaler aan Oekraïne).

Maar ja, ik zie die persoon niet en de geruzie en ego's bij rechtse partijen belooft weinig goeds.
Ben ik met je eens. Echter, wanneer er weer een nieuwe Fortuyn opstaat krijgt die ook gewoon weer een kogel. Zeker als die dichtbij het centrum van de macht komt en kans krijgt het systeem compleet te hervormen. Wilders, Baudet en Lidewij vormen geen gevaar, zijn makkelijk monddood te maken en komen niet in de buurt van wat Fortuyn had kunnen bereiken.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_220045991
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:32 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Ben ik met je eens. Echter, wanneer er weer een nieuwe Fortuyn opstaat krijgt die ook gewoon weer een kogel. Wilders, Baudet en Lidewij komen niet in de buurt van wat Fortuyn had kunnen bereiken.
Dat denk ik ook, een nieuwe Volkert staat dan zo op. Wellicht precies dezelfde, hoe duister.

Wilders vind ik niks, geen inhoud, alleen maar schreeuwen, weglopen, geen ledenpartij, etcetera.

Baudet is een pro-putin wappie, hoe fout is dat.

Lidewij is slim, maar ik denk dat ze zich nog inhoudt voor de camera en heimelijk daadwerkelijk racistische denkbeelden op nahoudt.

Hoe dan ook, ik zie Forum nog wel doorgroeien maar 20 zetels is de echt de max. Hun flirt met Putin en daadwerkelijk dubieuze leden in de gemeenten schrikken gewoon teveel mensen af.

JA21 heeft als enige een realistische asielbeleid, alleen komen in de media amper aan bod.

Nederland is democratisch gezien een fort; de media is zo enorm op handen van D66/GL/VVD en de aanpalende instituten ook, dat je gewoon geen reclame kan maken voor een echte nationalistische partij. En wat je zegt, een nieuwe Fortuyn wordt meteen kapot gedemoniseerd en uiteindelijk volgt de kogel.
  maandag 9 februari 2026 @ 15:33:51 #107
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220046405
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:45 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Het Stek Oost experiment heeft deze jongen genezen van de linkse ideologische blindheid.
Nog niet echt hoor.. “ in de steek gelaten “ … “ natuurlijk ga je dan drinken/blowen”
Die mag nog wel iets meer blootstelling aan de realiteit
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220046708
Check dit filmpje: https://x.com/Symphony_res/status/2020432294180454418

gemiddelde wachttijd voor een statushouder: 6 tot 8 maanden. En hoeft er niks voor te doen, een of andere ambtenaar regelt alles, van een account openen op woningnet tot aan de zoektocht en sleuteloverdracht.

Beelden die u nooit ziet op de NPO.
pi_220046722
Letland houdt de grenzen dicht en gaat geen boetes betalen aan de EU:

https://x.com/daily_romania/status/2020521787419656282

Zo kan het ook.
  maandag 9 februari 2026 @ 16:10:09 #110
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220046724
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:06 schreef Homey het volgende:
Check dit filmpje: https://x.com/Symphony_res/status/2020432294180454418

gemiddelde wachttijd voor een statushouder: 6 tot 8 maanden. En hoeft er niks voor te doen, een of andere ambtenaar regelt alles, van een account openen op woningnet tot aan de zoektocht en sleuteloverdracht.

Beelden die u nooit ziet op de NPO.
We geven actief onze woningvoorraad weg met hulp van een vrijwilliger vluchteling die zelf in het systeem is gestapt terwijl onze jongeren verpieteren. Hoe gecuckt wil je zijn als samenleving?

West-Europa verkwanselt eeuwen aan opgebouwde welvaart, beschaving, intellectuele voorsprong en perspectief in één generatie door een grenzenloze nep barmhartigheid. De schade en de demografische trends zijn omontkeerbaar.
pi_220046883
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:10 schreef Richestorags het volgende:

[..]
We geven actief onze woningvoorraad weg met hulp van een vrijwilliger vluchteling die zelf in het systeem is gestapt terwijl onze jongeren verpieteren. Hoe gecuckt wil je zijn als samenleving?

West-Europa verkwanselt eeuwen aan opgebouwde welvaart, beschaving, intellectuele voorsprong en perspectief in één generatie door een grenzenloze nep barmhartigheid. De schade en de demografische trends zijn omontkeerbaar.
Ik was laatst in een land in Azië en legde aan locals uit hoe dit gaat in Nederland, dat weggeven van woningen met voorrang aan nieuwkomers. Ook het fenomeen van uitkeringen en subsidies, zonder echte tegenverplichtingen.

Hun oren stonden te klapperen, konden het gewoon niet geloven. Want welk land doet dat nou? Hoop niet dat ik hen op ideeën heb gebracht, mea culpa.
pi_220046903
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:09 schreef Homey het volgende:
Letland houdt de grenzen dicht en gaat geen boetes betalen aan de EU:

https://x.com/daily_romania/status/2020521787419656282

Zo kan het ook.
Ook Polen zegt hetzelfde:

https://www.euractiv.com/(...)tells-von-der-leyen/

Ergo, alle asielzoekers gaan naar Nederland, Duitsland, België, etc.

Je gaat steeds meer een scheiding zien tussen West en Oost-Europa.

Vroeger werd dat gesymboliseerd door de Berlijnse muur, nu de omvolking.
pi_220047188
quote:
8s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:24 schreef Alpha0 het volgende:
Wanneer gaat dit land nou eens doen wat het zelf wilt, ipv wat anderen (lees: asielzoekers) willen. Grenzen dicht en schop ze het land uit.
Hoeveel geweld ben jij bereid te gebruiken?
pi_220052930
twitter
pi_220053759
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:39 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Het blijft toch verwonderlijk om te zien dat raadsleden denken in de maakbare samenleving. Dat zijn we ook wel gewend van met name GroenLinks. Die leven op een grote rozen wolk en staan mijlenver weg van de dagelijkse praktijk.

Al deze asielzoekers en statushouders komen hier niet om te integreren maar om hun wil en manier uiteindelijk op te leggen aan anderen. De culturele afstand en verschillen zijn dermate groot dat er niet met die mensen samen te leven valt.
Dit kan wel werken als de verhoudingen andersom zijn. 40 Asielzoekers tussen 400 studenten kan werken maar andersom niet.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220053798
In Den Haag gaat het straks niet mis. Want de idealisten gaan het in de gaten houden.
  dinsdag 10 februari 2026 @ 10:24:11 #117
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220053846
Straks weer Pikachu-gezichten als er studentes zijn aangerand of erger.
  dinsdag 10 februari 2026 @ 10:28:32 #118
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220053894
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 10:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dit kan wel werken als de verhoudingen andersom zijn. 40 Asielzoekers tussen 400 studenten kan werken maar andersom niet.
Zelfs dan niet, tenzij er een mechanisme is om iemand die zich misdraagt direct te verwijderen, zero tolerance. Maakt niet uit wat de reden is.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  dinsdag 10 februari 2026 @ 10:29:47 #119
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220053907
Vind het wel opvallend trouwens want de Vogelwijk is toch een behoorlijk gegoede en gewilde wijk. Dat de bewoners dit niet tegen hebben kunnen houden..
  dinsdag 10 februari 2026 @ 10:55:07 #120
3542 Gia
User under construction
pi_220054215
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 10:29 schreef nixxx het volgende:
Vind het wel opvallend trouwens want de Vogelwijk is toch een behoorlijk gegoede en gewilde wijk. Dat de bewoners dit niet tegen hebben kunnen houden..
Je kunt als bewoners totaal niets tegen houden. Hier in Helmond komt een grote opvang op 50 meter vanaf het station, dicht bij het city centrum. Echt, topidee!! Not.
Er is een tweetal dames, die met steun van anderen, proberen door te dringen bij de gemeenteraad, maar er wordt totaal niet naar ze geluisterd. Alle argumenten worden genegeerd, maar ondertussen is en blijft het overal in Helmond al jarenlang hommeles.

En zo is het, volgens mij, overal in Nederland.

Volgende maand mogen we weer stemmen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')