abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220042464
Sinds wanneer is 400 zoekies een 'mega-opvang'. Helemaal in een groot dorp als Den Haag
  PR/Manusje van alles maandag 9 februari 2026 @ 08:21:08 #77
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_220042872
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:28 schreef roos94 het volgende:
Hier in het kleine zierikzee afgelopen week een 5jarig noodopvang geopend voor 250 vluchtelingen. Waar is de ophef?
Heel Zeeland is toch een soort van noodopvang?

Zo ziet Vlissingen er in ieder geval wel uit.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Redactie Sport maandag 9 februari 2026 @ 08:25:28 #78
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220042887
Ik geloof niet zo in dit soort projecten, zeker niet als het om uitsluitend kwetsbare groepen gaat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 9 februari 2026 @ 08:45:39 #79
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220042969
Zulke projecten werken denk ik alleen als je er 24/7, 5 of 10 politie agenten hebt gestationeerd. Geen BOA’s, echte gewapende agenten met een vrij losse geweldinstructie voor het omgaan met asielzoekers/statushouders.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220043012
MEGA.... Slecht 440, hoezo mega :')
Soms gaat het goed, soms gaat het mis....

Vaker goed dan niet.
Maar wel goed screenen natuurlijk.
Dat geldt overigens net zo goed als die risico groepen die gewoon uit NL komen.
Want dat zijn ook geen makkelijke mensen zo lijkt het.
pi_220043463
En merk ook op, niks is bijna mogelijk qua bouwen. Vergunningen, onderzoeken, regels, stikstof, etcetera. Er liggen tig bouwprojecten jarenlang stil in Nederland.

Behalve als het gaat om asielzoekers. Dan gaat plots alles in razend tempo.

Hoe kan dit?

Antwoord: er is een maffia aan de gang in Nederland. Die zijn boven de wet verheven. Kopen iedereen om in de keten, iedereen gaat opeens hard rennen. Win win voor iedereen….behalve

De maatschappij….de grootste verliezer, maar voor de profiteurs is het na mij de zondvloed.

Cultureel onderliggend is het totaal gebrek aan nationalisme en eigenbehoud van de gemiddelde Nederlander. Hoe anders is dat in Polen of Hongarije of zelfs Denemarken. Landen waar nationalisme en eigen trots nog overeind staan.
pi_220043480
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:53 schreef bianconeri het volgende:
MEGA.... Slecht 440, hoezo mega :')
Soms gaat het goed, soms gaat het mis....

Vaker goed dan niet.
Maar wel goed screenen natuurlijk.
Dat geldt overigens net zo goed als die risico groepen die gewoon uit NL komen.
Want dat zijn ook geen makkelijke mensen zo lijkt het.
Dat gebeurt dus niet.
quote:
Ondertussen blijkt dat de bewoners straks niet vooraf worden gescreend.
pi_220043678
https://www.coa.nl/nl/reg(...)t-de-asielopvang-har

de bron zelf.

elke gemeente krijgt minsters 30k PER asielzoeker als ze die huisvesten. Voor elke Nederlander die gehuisvest wordt, krijgen gemeenten niks. Daarin zit een enorme discriminatie.

En...(dit staat er niet maar toch)....potentiėle promotie voor burgemeesters en dergelijke als ze meewerken. Zijn er ook andere financiėle beloningen voor ambtenaren die spoed maken met huisvesting voor statushouders? Iets voor de journalistiek om uit te zoeken, alleen doen die dat niet.
pi_220043762
Er is geen land in Europa waar de asielmaffia zich zo succesvol heeft genesteld in de instituten als Nederland.

Een voorbeeld hoe het ook kan om die asielmaffia op te rollen: Denemarken.
pi_220043795
https://x.com/JanLatten/status/2020492711501979661

Er wonen nu al meer dan 200k Syriėrs in Nederland (!!!!!).

Een hele volksverhuizing over 10 jaar tijd. En dit aantal zal flink groeien, gezien de blijvende instroom van Syriėrs en hun hoge geboortecijfers.

De meerderheid van deze Syriėrs zijn en blijven werkloos. De meeste zijn ook man. Lekker ook voor de verhouding man/vrouw in Nederland, en voor de veiligheid van (nederlandse blanke) dames op straat.

Dit is demografische en culturele zelfmoord, een brevet van ongelofelijke zelfhaat.

Er zijn positieve uitzonderingen onder die Syriėrs, maar dat aantal is heel klein.
pi_220043917
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 10:48 schreef Homey het volgende:

Een hele volksverhuizing over 10 jaar tijd. En dit aantal zal flink groeien, gezien de blijvende instroom van Syriėrs en hun hoge geboortecijfers.

De meerderheid van deze Syriėrs zijn en blijven werkloos. De meeste zijn ook man. Lekker ook voor de verhouding man/vrouw in Nederland, en voor de veiligheid van (nederlandse blanke) dames op straat.

Dit is demografische en culturele zelfmoord, een brevet van ongelofelijke zelfhaat.

Er zijn positieve uitzonderingen onder die Syriėrs, maar dat aantal is heel klein.
Binnenkort hebben we ons eigen ICE team, in Utrecht zijn ze op zondagen al flink aan het trainen.
pi_220044043
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Er is een veel te groot aantal migranten die veel meer begeleiding vragen dan de capaciteit van de daartoe aangewezen professionele hulpverlening toelaat. Dus dan maar zoveel mogelijk met wat Nederlanders mixen en hopen dat het goed komt.
Als je dat in de raad zegt, word je door de voorzitter voor racist uitgemaakt, dus tja.
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
pi_220044073
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 10:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Binnenkort hebben we ons eigen ICE team, in Utrecht zijn ze op zondagen al flink aan het trainen.
Een toekomstige ICE zal op islamitische snit gebaseerd zijn, op jacht naar autochtone Nederlanders.
pi_220044423
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 10:14 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Dat gebeurt dus niet.
[..]

Daarom dat ik ook zeg dat dat wel zou moeten.
pi_220044433
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 10:45 schreef Homey het volgende:
Er is geen land in Europa waar de asielmaffia zich zo succesvol heeft genesteld in de instituten als Nederland.

Een voorbeeld hoe het ook kan om die asielmaffia op te rollen: Denemarken.
_O- _O- _O-
pi_220044442
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 11:48 schreef bianconeri het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
_O- _O- _O-
pi_220044447
https://x.com/jonatanpallesen/status/2020775488583581994

dit speelt nu ook in Nederland, en zal alleen maar toenemen.

Geen wonder dat moslims zo vaak blanke bejaarden beroven. Hoe weten ze hun adressen? Wanneer ze thuis zijn? Wat ze hebben? Komt om de haverklap voor, de nepagent die opeens aanbelt.
  maandag 9 februari 2026 @ 11:53:06 #93
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220044452
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 11:09 schreef Homey het volgende:

[..]
Een toekomstige ICE zal op islamitische snit gebaseerd zijn, op jacht naar autochtone Nederlanders.
De pilot met de Joodse Nederlanders was al een bescheiden succes.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220044495
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:08 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Wie heeft ooit gedacht dat dat een goed idee zou zijn....
Ik zou zeggen hang het ook vol met camera's en zend het live uit. c_/
quote:
jongeren tussen de 18 en 27 jaar met een kwetsbare achtergrond gehuisvest worden
Nou, dat wordt een succes....
pi_220044508
Dit is een macabere versie van Big Brother.

Ik hoop op geheime camera beelden. Want, what could go wrong?
  maandag 9 februari 2026 @ 12:45:07 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220044922
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 10:48 schreef Homey het volgende:

Syrie is nu toch van hun dictator af?
sure er zal nog wel wat shit gaande zijn maar niet meer onder Assad toch?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220044930
twitter

Het Stek Oost experiment heeft deze jongen genezen van de linkse ideologische blindheid.
pi_220044965
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:45 schreef theguyver het volgende:

[..]
Syrie is nu toch van hun dictator af?
sure er zal nog wel wat shit gaande zijn maar niet meer onder Assad toch?
Is nog veel erger dan voorheen...

En dat hadden we nou echt nóóit gedacht hoor....
:')
  maandag 9 februari 2026 @ 13:33:43 #99
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220045449
Overigens zitten er dus ook "jongeren met een kwetsbare achtergrond" (lees: mogelijk ook strontvervelend tuig) in dit beoogde project dus de gevaren gaan twee kanten op. Je kunt als kwetsbare jongere dus te maken krijgen met een doordraaiende psychotische Eritreeėr in je directe woonomgeving, maar je kunt ook als verse vluchteling geconfronteerd worden met een Hagenees gangstertype met diverse persoonlijkheidsstoornissen en alle problematiek van dien, geronseld worden door foute types voor drugscriminaliteit, toegang krijgen tot middelen die jouw integratie niet echt een kickstart gaan geven...

Dit gaat staan of vallen met de begeleiding en gezien de staat van de Nederlandse GGZ lijkt me dat ten eerste al een enorm risico.
pi_220045622
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 13:33 schreef Qarrad het volgende:
Overigens zitten er dus ook "jongeren met een kwetsbare achtergrond" (lees: mogelijk ook strontvervelend tuig) in dit beoogde project dus de gevaren gaan twee kanten op. Je kunt als kwetsbare jongere dus te maken krijgen met een doordraaiende psychotische Eritreeėr in je directe woonomgeving, maar je kunt ook als verse vluchteling geconfronteerd worden met een Hagenees gangstertype met diverse persoonlijkheidsstoornissen en alle problematiek van dien, geronseld worden door foute types voor drugscriminaliteit, toegang krijgen tot middelen die jouw integratie niet echt een kickstart gaan geven...

Dit gaat staan of vallen met de begeleiding en gezien de staat van de Nederlandse GGZ lijkt me dat ten eerste al een enorm risico.
Succes aan de makelaar die die starterswoningen moet zien te verkopen. Zelfs met deze crisis niet te verkopen lijkt me.
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')