abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220036985
quote:
Zorgen om mega-opvang asielzoekers na tv-programma: 'Ik ben enorm geschrokken'

DEN HAAG - Een uitzending van het tv-programma Zembla (BNNVARA) heeft veel stof doen opwaaien, deels ook in Den Haag. Daar moet binnenkort aan de Sportlaan een opvang voor ruim 400 asielzoekers openen, die er samen met een grote groep jonge mensen gehuisvest worden. In Amsterdam ging een ogenschijnlijk soortgelijk project behoorlijk mis, maar volgens de gemeente Den Haag kun je dat niet vergelijken. Ondertussen blijkt dat de bewoners straks niet vooraf worden gescreend.

'Ik ben enorm geschrokken van het tv-programma', zegt Myra Rooselaar van Wijkbelang Segbroek. Zij vertegenwoordigt een groep omwonenden die zich al langer zorgen maakt over de komst van verschillende groepen naar het voormalige Rode Kruis Ziekenhuis.

Daar moeten straks 440 asielzoekers wonen, samen met 40 statushouders en zo'n 80 dak- en thuislozen. In hetzelfde pand moeten ook 105 starters op de woningmarkt en jongeren tussen de 18 en 27 jaar met een kwetsbare achtergrond gehuisvest worden.

Scheve verhouding
Ze komen uit de maatschappelijke opvang of een beschermd wonen-project. En dan is er ook nog plek voor zo'n 50 mensen uit dakloze gezinnen.

'In Amsterdam waren het 125 statushouders en 125 studenten in één gebouw, hier is de verhouding nog veel schever. Dat is een sociaal experiment', zegt Rooselaar hoorbaar boos. Precies die scheve verhouding tussen statushouders en studenten was in Amsterdam de oorzaak van veel problemen, zeggen meerdere deskundigen in Zembla.

Josita van de Put, van de appgroep Welkom nieuwe Buren, vertegenwoordigt een groep omwonenden die over het algemeen heel positief staat tegenover de opvang aan de Sportlaan. Zij spreekt van een 'vreselijk verhaal in Amsterdam'. Van de Put: 'Goed dat daar lering uit wordt getrokken en bij ons aan de Sportlaan niet dezelfde fouten worden gemaakt.'

Toch ziet zij grote verschillen. 'De situatie op de Sportlaan is onvergelijkbaar, zonder gemeenschappelijke ruimtes en met aparte ingangen. En met begeleiding voor elke aparte groep. De verhoudingen in aantallen tussen de groepen baren mij geen zorgen, omdat het dus echt allemaal gescheiden is straks.'

Taak als wijk
Maar ook Van de Put heeft haar reserves. 'Ik zeg niet dat het niet fout kan gaan, overal waar veel mensen bij elkaar wonen kunnen dit soort dingen gebeuren. Die gebeuren ook in Nederlandse studentenhuizen. Dus wat mij betreft is dat geen reden om het niet door te laten gaan. Wij vinden dat onze wijk ook als taak heeft om een deel van de vluchtelingenopvang op zich te nemen.'

De grootste partijen in de gemeenteraad reageren verdeeld op de zorgen. Wethouder Mariëlle Vavier (GroenLinks), die in Den Haag verantwoordelijk is voor de opvang, heeft de uitzending ook gezien. 'Mensen moeten veilig zijn op de plek waar ze leven. Het raakt me dat mensen zich bij Stek Oost onveilig en alleen hebben gevoeld', zegt ze desgevraagd tegen Omroep West.

'Wat deze uitzending ook laat zien, is dat het ontbreken van goede begeleiding en toezicht kan leiden tot onveilige situaties. In Den Haag zetten we in op multifunctionele locaties, daarbij zetten we stevig in op begeleiding, toezicht en duidelijke afspraken vanaf de start.'

'Niet vergelijkbaar'
In Den Haag komt dus een grote opvang aan de Sportlaan met meerdere doelgroepen en aan de Calandstraat komt – op korte afstand van wooncomplexen met honderden studenten – ook een tijdelijke opvang voor 250 asielzoekers. Maar dat is heel anders dan in Amsterdam, bezweert de gemeente.

'Het is belangrijk om onderscheid te maken tussen de twee situaties en een vergelijking gaat niet op. Op de Sportlaan worden zaken op een hele andere manier georganiseerd dan bij Stek Oost; met sociaal beheer, toezicht, een gedegen risicoanalyse met bijbehorende maatregelen en gescheiden woondelen voor de verschillende bewonersgroepen', zegt een woordvoerder. De verschillende doelgroepen hebben dus allemaal hun eigen ingang.

https://www.omroepwest.nl(...)en-enorm-geschrokken
Na het fiasco van het gedeeld wonen project Stek Oost in Amsterdam waar studentes zijn verkracht en aangerand door asielzoekers gaat Den Haag dit nog eens dunnetjes overdoen. De argumenten van deze naïeve GroenLinks vrouwen zijn hemeltergend naïef. De situatie is zogenaamd 'niet vergelijkbaar' en er gebeuren overal weleens 'incidentjes'. Deze ideologische blindheid gaat weer voor slachtoffers zorgen.
pi_220037006
Opvanglocatie op steenworp afstand van Duindorp, Scheveningen en de Vogelwijk. Dat wordt genieten.
Zonder wrijving geen glans
  zondag 8 februari 2026 @ 15:08:46 #3
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220037017
quote:
Daar moeten straks 440 asielzoekers wonen, samen met 40 statushouders en zo'n 80 dak- en thuislozen. In hetzelfde pand moeten ook 105 starters op de woningmarkt en jongeren tussen de 18 en 27 jaar met een kwetsbare achtergrond gehuisvest worden.
Wie heeft ooit gedacht dat dat een goed idee zou zijn....
Ik zou zeggen hang het ook vol met camera's en zend het live uit. c_/
pi_220037025
Je weet gewoon nu al dat dat helemaal uit de klauwen gaat lopen. :{w
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220037039
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Je weet gewoon nu al dat dat helemaal uit de klauwen gaat lopen. :{w
Daar sorteert die GroenLinks muts alvast op voor met:

quote:
'Ik zeg niet dat het niet fout kan gaan, overal waar veel mensen bij elkaar wonen kunnen dit soort dingen gebeuren. Die gebeuren ook in Nederlandse studentenhuizen. Dus wat mij betreft is dat geen reden om het niet door te laten gaan. Wij vinden dat onze wijk ook als taak heeft om een deel van de vluchtelingenopvang op zich te nemen.'
Zulke achteloosheid is gewoon misdadig.
pi_220037053
quote:
Jup, weer een verkeerde verhouding tussen asielzoekers en Nederlandse jongeren zoals ook in Amsterdam is gebeurd. Dit gaat gewoon weer fout.

quote:
Maar ook Van de Put heeft haar reserves. 'Ik zeg niet dat het niet fout kan gaan, overal waar veel mensen bij elkaar wonen kunnen dit soort dingen gebeuren. Die gebeuren ook in Nederlandse studentenhuizen. Dus wat mij betreft is dat geen reden om het niet door te laten gaan. Wij vinden dat onze wijk ook als taak heeft om een deel van de vluchtelingenopvang op zich te nemen.'
Heeee, daar issie weer! Wordt dat het nieuwe excuus bij falend beleid? Ja ach, in elke stad gebeurt weleens wat.
  zondag 8 februari 2026 @ 15:14:12 #7
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220037056
quote:

Scheve verhouding
Ze komen uit de maatschappelijke opvang of een beschermd wonen-project. En dan is er ook nog plek voor zo'n 50 mensen uit dakloze gezinnen.
Hoe halen ze het in hun hoofd ? Dus 480 migranten wrs van buiten Europa en voor een groot deel mannen - noem mij maar racist- laten ze los op toch al kwetsbare mensen ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220037071
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:14 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Hoe halen ze het in hun hoofd ? Dus 480 migranten wrs van buiten Europa en voor een groot deel mannen - noem mij maar racist- laten ze los op toch al kwetsbare mensen ?
Ja ho, de verschillende groepen hebben verschillende ingangen en geen gemeenschappelijke ruimte, dus da's heel anders. Nu gaat het vast wel goed.
pi_220037072
Ach, straks nog een paar dode Lisa's erbij.

Het altaar van de multiculturele samenleving vraagt om offers.
pi_220037075
quote:
9s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja ho, de verschillende groepen hebben verschillende ingangen en geen gemeenschappelijke ruimte, dus da's heel anders. Nu gaat het vast wel goed.
In Stek Oost heeft er een groepsverkrachting plaatsgevonden maar gelukkig gaan de verschillende ingangen dat hier voorkomen.
  zondag 8 februari 2026 @ 15:19:11 #11
78780 deedeetee
pi_220037097
quote:
9s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Jij gelooft volgens mij al lang niet meer in sprookjes. :D
  zondag 8 februari 2026 @ 15:19:37 #12
78780 deedeetee
pi_220037101
quote:
18s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:16 schreef Koortsdroom het volgende:

Het altaar van de multiculturele samenleving vraagt om offers opheffing.
pi_220037108
quote:
18s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:16 schreef Koortsdroom het volgende:

Het altaar van de multiculturele samenleving vraagt om offers.
De meeste klagers zijn toch voorstanders van overal op de wereld het pro-bedrijfsbeleid?
pi_220037110
En straks vol verbazing roepen: "hoe had dit nou mis kunnen gaan?" met een oprecht verbaasd gezicht erbij.

Wanneer worden bestuurders nou eens hoofdelijk verantwoordelijk gehouden als het mis gaat? Als in gevangenisstraffen bedoel ik.
pi_220037125
Wanneer gaat dit land nou eens doen wat het zelf wilt, ipv wat anderen (lees: asielzoekers) willen. Grenzen dicht en schop ze het land uit.
pi_220037128
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:21 schreef Telefoonvork het volgende:
En straks vol verbazing roepen: "hoe had dit nou mis kunnen gaan?" met een oprecht verbaasd gezicht erbij.

Wanneer worden bestuurders nou eens hoofdelijk verantwoordelijk gehouden als het mis gaat? Als in gevangenisstraffen bedoel ik.
De verantwoordelijke GroenLinks wethouders in Amsterdam roepen doodleuk dat er overal weleens incidentjes voor kunnen komen.

Wethouders over niet stoppen woonproject Stek Oost: ''Incidenten kunnen overal voorkomen''
  zondag 8 februari 2026 @ 15:25:07 #17
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220037134
quote:
'De situatie op de Sportlaan is onvergelijkbaar, zonder gemeenschappelijke ruimtes en met aparte ingangen. En met begeleiding voor elke aparte groep.
En we weten allemaal dat vrouwen met eigen voordeuren daarbuiten of daarachter nooit lastig gevallen worden door doelgroepen met begeleiding.
pi_220037148
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:24 schreef RotatoR het volgende:

[..]
De verantwoordelijke GroenLinks wethouders in Amsterdam roepen doodleuk dat er overal weleens incidentjes voor kunnen komen.

Wethouders over niet stoppen woonproject Stek Oost: ''Incidenten kunnen overal voorkomen''
Misschien moeten hun adressen eens een keer per ongeluk op Telegram en Signal moeten belanden. Ik denk dat ze dan na een paar dagen wel anders piepen.
pi_220037192
Dit gaat echt een fantastische uitkomst hebben, wat kan er mis gaan _O_
  zondag 8 februari 2026 @ 15:34:08 #20
78780 deedeetee
pi_220037193
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:24 schreef RotatoR het volgende:

[..]

Met name als er alleenstaande mannelijke asielzoekers rond dwalen. :')
Ik verwacht dat het merendeel van de incidenten in de doofpot verdwijnen.
pi_220037212
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:21 schreef Telefoonvork het volgende:

Bestuurders en wethouders komen nog veel te gemakkelijk weg met dit soort schadelijke besluiten. Strafrechtelijk vervolgen. Hoofdelijk.
pi_220037236
Het blijft toch verwonderlijk om te zien dat raadsleden denken in de maakbare samenleving. Dat zijn we ook wel gewend van met name GroenLinks. Die leven op een grote rozen wolk en staan mijlenver weg van de dagelijkse praktijk.

Al deze asielzoekers en statushouders komen hier niet om te integreren maar om hun wil en manier uiteindelijk op te leggen aan anderen. De culturele afstand en verschillen zijn dermate groot dat er niet met die mensen samen te leven valt.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_220037258
Dit hadden ook gewoon woningen kunnen zijn voor 440 Nederlanders.
pi_220037294
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:36 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Bestuurders en wethouders komen nog veel te gemakkelijk weg met dit soort schadelijke besluiten. Strafrechtelijk vervolgen. Hoofdelijk.
De macht en invloed van de asielindustrie is in dit land dermate groot dat hier geen enkele gevolgen tegenover staan. Linkse partijen hebben in het verleden het recht op opvang en huisvesting zo wettelijk verankerd dat gemeenten volledig klem zitten en de belangen van de autochtone inwoners ondergeschikt geworden zijn t.o.v. de rechten van asielzoekers en statushouders. En dus zullen dit soort vergrijpen ook niet leiden tot consequenties.

Het is krom want je weet dat wanneer je als gemeenten dit soort mensen binnen gaat halen en huisvesten je willens en wetens aanrandingen, verkrachtingen, criminaliteit, inbraken en het lastigvallen van vrouwen op straat binnen haalt.
pi_220037652
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Ieder weldenkend mens zou met enige vorm van argwaan kijken richting het ieder jaar binnenhalen van middelgrote steden aan mensen die hier op geen enkele manier cultureel passen en een toevoeging op de samenleving zullen zijn.
Ieder weldenkend mens zou ieder mens de gelegenheid geven om iets te doen tegen het pro-bedrijfsbeleid overal op de wereld.
  Forum Admin zondag 8 februari 2026 @ 16:14:57 #26
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220037675
quote:
quote:
Ondertussen blijkt dat de bewoners straks niet vooraf worden gescreend.
Alsof ze bewust partijen als FvD voedingsbodem willen geven..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 8 februari 2026 @ 16:15:31 #27
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220037691
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
De macht en invloed van de asielindustrie is in dit land dermate groot dat hier geen enkele gevolgen tegenover staan. Linkse partijen hebben in het verleden het recht op opvang en huisvesting zo wettelijk verankerd dat gemeenten volledig klem zitten en de belangen van de autochtone inwoners ondergeschikt geworden zijn t.o.v. de rechten van asielzoekers en statushouders. En dus zullen dit soort vergrijpen ook niet leiden tot consequenties.

Het is krom want je weet dat wanneer je als gemeenten dit soort mensen binnen gaat halen en huisvesten je willens en wetens aanrandingen, verkrachtingen, criminaliteit, inbraken en het lastigvallen van vrouwen op straat binnen haalt.
Eigenlijk ligt het extreme standpunt in deze discussies bij de mensen die zonder zich over de consequenties druk te maken een complete eeuwenoude cultuur vervangen door een willekeurige verzameling mensen uit de Derde wereld. Daar voor pleiten en je voor inspannen is een extremistisch iets. Niet het willen behouden van je eigen identiteit en leefomgeving
The End Times are wild
pi_220037992
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:42 schreef Kickinalfa het volgende:
pi_220038061
Hier gaat je bloed toch van koken. Ongelooflijk.
pi_220038087
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:42 schreef Kickinalfa het volgende:
Zijn die nog over in Den Haag dan?
pi_220038124
Die verhoudingen lijken me verre van wenselijk. In deze vorm een slecht plan dus.
"Pools are perfect for holding water"
pi_220038176
quote:
13s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:14 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
[..]
Heeeeeel naief wensdenken vooral. De toestroom is al heel lang veel te groot om nog te behappen voor de woningmarkt, politie, zorg, onderwijs en officiele instanties die zouden moeten helpen en toezien op inburgering en dergelijke, maar men kan, mag of wil de instroom niet inperken. Dus dan maar samengooien met wat leken die door hetzelfde wanbeleid ook vaak weinig keuze hebben (starters op de woningmarkt hebben natuurlijk meestal helemaal geen verstand van het begeleiden van migranten), een beetje morrelen aan details die misschien een rolletje hebben gespeeld toen het bij eerdere soortgelijke projecten helemaal misging, en dan maar gokken (mede met de levens van de bewoners) dat het een soort van goed gaat. Gaat het niet goed, dan negeer je dat. Kun je het niet meer negeren, dan is het de schuld van iemand anders. Kun je de schuld niet bij iemand anders leggen, dan doe je alsof het nou ook weer niet zo heel erg is. Het zijn "incidenten" die je "betreurt", maar he: in elke stad vindt wel eens een verkrachting plaats, jammer maar helaas. Niets aan te doen!
  zondag 8 februari 2026 @ 18:18:43 #33
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220039559
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Heeeeeel naief wensdenken vooral. De toestroom is al heel lang veel te groot om nog te behappen voor de woningmarkt, politie, zorg, onderwijs en officiele instanties die zouden moeten helpen en toezien op inburgering en dergelijke, maar men kan, mag of wil de instroom niet inperken. Dus dan maar samengooien met wat leken die door hetzelfde wanbeleid ook vaak weinig keuze hebben (starters op de woningmarkt hebben natuurlijk meestal helemaal geen verstand van het begeleiden van migranten), een beetje morrelen aan details die misschien een rolletje hebben gespeeld toen het bij eerdere soortgelijke projecten helemaal misging, en dan maar gokken (mede met de levens van de bewoners) dat het een soort van goed gaat. Gaat het niet goed, dan negeer je dat. Kun je het niet meer negeren, dan is het de schuld van iemand anders. Kun je de schuld niet bij iemand anders leggen, dan doe je alsof het nou ook weer niet zo heel erg is. Het zijn "incidenten" die je "betreurt", maar he: in elke stad vindt wel eens een verkrachting plaats, jammer maar helaas. Niets aan te doen!
‘maar men kan, mag of wil de instroom niet inperken.’

Dit is de hamvraag. Wie oh wie zit hier achter? Ik zou er wat voor geven als ik het wist.
  Miss 200.000.000! zondag 8 februari 2026 @ 18:28:28 #34
367000 roos94
pi_220039631
Hier in het kleine zierikzee afgelopen week een 5jarig noodopvang geopend voor 250 vluchtelingen. Waar is de ophef?
pi_220039644
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:18 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dit is de hamvraag. Wie oh wie zit hier achter? Ik zou er wat voor geven als ik het wist.
De EU denk ik. Immers, het fundament van de EU is het vrije verkeer van kapitaal, goederen én mensen. Dus alle binnengrenzen zijn verdwenen. Als je met een rubberboot de Griekse, Italiaanse of Spaanse kust bereikt (of een eilandje) dan ben je binnen. En dan blijf je binnen.
pi_220039651
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:18 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Zo'n extreem linkse politica uit frankrijk zei het van de week gewoon:"Puur als stemvee om de rechtse mensen weg te jagen.
pi_220039652
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:27 schreef Kottnauer het volgende:
Omvolking gaat hard. Steeds harder is mijn indruk.
Zeker waar.

Maar het blijft vooral bij klagen op internet.

We mogen ook wel eens kritisch naar onszelf kijken. Ons volk is zwak. We laten het allemaal gebeuren. Geen massale demonstraties om te laten blijken dat we dit niet willen.

Ja, als wanneer het te laat is.

Of misschien doen we zo weinig omdat we -als we heel eerlijk tegen onszelf zijn- al weten dat het te laat is :X
  zondag 8 februari 2026 @ 18:32:54 #38
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220039653
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:31 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
De EU denk ik. Immers, het fundament van de EU is het vrije verkeer van kapitaal, goederen én mensen. Dus alle binnengrenzen zijn verdwenen. Als je met een rubberboot de Griekse, Italiaanse of Spaanse kust bereikt (of een eilandje) dan ben je binnen. En dan blijf je binnen.
En is daar geen mouw aan te passen? Extra wetgeving?
  zondag 8 februari 2026 @ 18:34:44 #39
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220039665
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:32 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Zeker waar.

Maar het blijft vooral bij klagen op internet.

We mogen ook wel eens kritisch naar onszelf kijken. Ons volk is zwak. We laten het allemaal gebeuren. Geen massale demonstraties om te laten blijken dat we dit niet willen.

Ja, als wanneer het te laat is.

Of misschien doen we zo weinig omdat we -als we heel eerlijk tegen onszelf zijn- al weten dat het te laat is :X
Dat lijkt me ook.
  zondag 8 februari 2026 @ 18:35:34 #40
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220039669
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:28 schreef roos94 het volgende:
Hier in het kleine zierikzee afgelopen week een 5jarig noodopvang geopend voor 250 vluchtelingen. Waar is de ophef?
5-jarig wordt het niet. Veel meer.
  zondag 8 februari 2026 @ 18:36:39 #41
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220039679
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:32 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Zo'n extreem linkse politica uit frankrijk zei het van de week gewoon:"Puur als stemvee om de rechtse mensen weg te jagen.
Oh ja, dat stemrecht |:(
pi_220039738
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:28 schreef roos94 het volgende:
Dit gaat niet over reguliere opvang maar over een gemengd wonen experiment.
  zondag 8 februari 2026 @ 19:12:00 #43
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220039972
Binnenkort op sbs6 Big Broeder.

Pakt popcorn.
  zondag 8 februari 2026 @ 19:14:11 #44
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220039998
Andere mensen gaan weer eens betalen voor het ideologisch hobbyisme van een paar wereldvreemde politici.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220040047
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:32 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Dat is 1 van de rampzalige gevolgen van migratie, we geven niet alleen onze woningen weg, maar ook het stemrecht. Eigenlijk zou je stemrecht alleen door erven moeten kunnen verkrijgen, en niet door de vrijgevigheid van linkse politici.
pi_220040093
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:34 schreef probeer het volgende:
Die verhoudingen lijken me verre van wenselijk. In deze vorm een slecht plan dus.
In elke vorm een slecht plan, tenzij het 1% asielzoeker is op 100 mensen.
  zondag 8 februari 2026 @ 19:23:58 #47
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220040109
Niet screenen ook.

Echt, hoe ontiegelijk dom zijn deze mensen??
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220040125
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Niet screenen ook.

Echt, hoe ontiegelijk dom zijn deze mensen??
Mag natuurlijk niet....
Gewoon uitgaan van het goede van die mensen.....

Als dat er überhaupt is...

:')
  zondag 8 februari 2026 @ 19:25:38 #49
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220040126
quote:
13s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:14 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
[..]
En dan zodra het fout gaat als eerste roepen dat we extreem-rechts niet in de kaart moeten spelen natuurlijk!
Dit soort konthoederij is wat dat in de kaart speelt.
  zondag 8 februari 2026 @ 19:30:16 #50
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220040176
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:25 schreef Qarrad het volgende:

[..]
En dan zodra het fout gaat als eerste roepen dat we extreem-rechts niet in de kaart moeten spelen natuurlijk!
Dit soort konthoederij is wat dat in de kaart speelt.
Ik walg van neo-nazi's, schedelmeters, Trumpisme, MAGA, NVU, FvD en noem de hele bruine kliek maar op.

Vandaar dat ik ook walg van woke: net zo geobsedeerd met buitenkantjes, kleurtjes en velletjes. Voorbij alle ratio.

En dan krijg je dit soort waanzin.

EN aversie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')