Misschien kan Noel nog een hoop goedmaken.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:30 schreef heywoodu het volgende:
Ja, dit zou wel prima de verwachte Zwitserse zwiep kunnen worden.
Terugkijken als ik de uitslag al weet lukt me echt niet.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan het nog gewoon terugkijken, zoveel bijzonders gebeurd er voor de rest niet.
Die is om 14:00!quote:Op maandag 9 februari 2026 11:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Terugkijken als ik de uitslag al weet lukt me echt niet.
Hopelijk op tijd voor de slalom
Die hebben kunnen uitslapen.quote:
Dat was het vorige keer wel.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Had het dan in ieder geval mixed gemaakt.
Iedereen lekker uitgeslapen en cappuccino's gedronken vanochtend?quote:
Wel een heel ander onderdeel. Als je het mixed wil maken moet je het bijna met 2 man/vrouw doen, anders wordt het lastig vergelijken.quote:
Klopt een heel ander onderdeel. Ook een beter onderdeel omdat dat wel de standaard is bij de laatste WK's. En dat ook wel echt een team event was. Twee vind ik bij een sport als skiën wel Simon weinig om een team te noemen.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel een heel ander onderdeel. Als je het mixed wil maken moet je het bijna met 2 man/vrouw doen, anders wordt het lastig vergelijken.
En daar tussen witte sneeuw zoals in de Franse vlag?quote:Op maandag 9 februari 2026 14:05 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het al knap dat ze weten waar ze heen moeten, ik ben de weg meteen kwijt in dat woud van stokjes daar.
Waarom niet gewoon rood en blauw en dat ja dan rechts langs rood moet en links langs blauw of zoiets.
Nederlands jaquote:Op maandag 9 februari 2026 14:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
En daar tussen witte sneeuw zoals in de Franse vlag?
Maar dan moet je zijwaarts afdalen!quote:
Lijkt mij prima ter afwisseling.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dan moet je zijwaarts afdalen!
Ze doen hun best maar gewoonquote:Op maandag 9 februari 2026 14:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dan moet je zijwaarts afdalen!
met verplicht plantaardige melk natuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Iedereen lekker uitgeslapen en cappuccino's gedronken vanochtend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |