Doe maar niet in restafval. Het rioolwater zuiveren van medicijnresten kost al genoeg moeite, dus lever het gewoon ff in.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja, je kunt het dus ook zelf thuis bij het restafval gooien. Als je het echt netjes wilt doen naar de apotheek brengen dus zodat zij het vernietigen.
Ik zei ook bewust niet door de plee spoelenquote:Op zondag 8 februari 2026 09:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe maar niet in restafval. Het rioolwater zuiveren van medicijnresten kost al genoeg moeite, dus lever het gewoon ff in.
En er vervolgens trots op zijn dat je maar 4 uur per nacht slaaptquote:Op zondag 8 februari 2026 08:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vooral een kutmedicijn. Zorgt overdag dat ik niet snel afgeleid word, maar gaat vervolgens wel gepaard met slechte slaap
Is het effect precies hetzelfde als gewone amfetamine/speed?quote:
Gebruik het ook al jaren totaal niet. Maar was vooral prettig als je een zwaar gebroken nacht hebt gehad. Anders is het ook maar ruk idd.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is het effect precies hetzelfde als gewone amfetamine/speed?
Vind dat maar een matige drug overigens. Ook al jaren niet meer gedaan.
Hier moet je de tableten uit de doosjes halen en zo in een bak gooien, los on stripsquote:Op zondag 8 februari 2026 08:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zijn al best oud denk ik. En dat zou niet werken hier. Heb structuur nodig om ze niet te vergeten. Een genummerd doosje is precies goed. Deze zijn allemaal half gebruikt...
Ja dat weet ik dus niet! Ik ben een brave huisvrouwquote:Op zondag 8 februari 2026 12:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Pfoooee dat durf ik niet te zeggen, daar houd ik me tegenwoordig niet meer mee bezig. Wat wil je ervoor hebben en hoeveel heb je?
quote:Op zondag 8 februari 2026 13:01 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik heb interesse in de lorazepam. Loot graag mee.
Hier zeiden ze toen ik voor zo'n 3 maanden teveel had "weggooien is zonde, je kan ze beter bewaren"quote:Op zondag 8 februari 2026 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier moet je de tableten uit de doosjes halen en zo in een bak gooien, los on strips
Als je te veel hebt kan je ook een melding doen bij je aptheek dat je minder nodig hebt
Hier mag je alleen de strips of de tabletten in leveren zonder doosje of potjequote:Op zondag 8 februari 2026 08:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nog nooit gedaan als ik iets inleverde.
Silk road is niks in vergelijking bij Fok!quote:Op zondag 8 februari 2026 12:30 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ritalin hoor je gewoon op het schoolplein te verkopen![]()
Ik heb nog wel Oxazepam en Lorazepam in de aanbieding
Dat mag dus niet bij het restafval wel in de milieustraat bij klein chemisch afvalquote:Op zondag 8 februari 2026 09:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja, je kunt het dus ook zelf thuis bij het restafval gooien. Als je het echt netjes wilt doen naar de apotheek brengen dus zodat zij het vernietigen.
Dan heb je gezonde controle over jezelfquote:
Zal per apotheek verschillen, hier moet je het gewoon afgeven bij de balie dus vrijwel iedereen stopt dan gewoon alles in een zakje en geeft dat dan af.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier mag je alleen de strips of de tabletten in leveren zonder doosje of potje
Oh been there.. maar dat was op doktersvoorschrift zelfs, afkicken was een helquote:Op zondag 8 februari 2026 13:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan heb je gezonde controle over jezelf
Ken er genoeg die er met die voorraad binnen een weekje doorheen zijn
Ik hou de datums altijd in de gaten. Ik zet dan de nieuwe onder in de bak en de ouder eneem ikquote:Op zondag 8 februari 2026 13:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hier zeiden ze toen ik voor zo'n 3 maanden teveel had "weggooien is zonde, je kan ze beter bewaren"
Mja zit ergens ook wel wat in, want het is niet uniek dat er een tekort aan bepaalde medicatie is
Ja lekker dan. Medicijnen in het afvalwater wat moeilijk te verwijderen is zodat iedereen dit later weer in het kraanwater terugkrijgt. Dat is wel het slechtste dat je met oude medicijnen kunt doen.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:01 schreef EvilSkittle het volgende:
Ik haal wat ik over heb aan medicijnen altijd uit de verpakking en spoel het door de plee.
En m’n lege batterijen lever in ook altijd netjes in.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag dus niet bij het restafval wel in de milieustraat bij klein chemisch afval
Weet je het zeker? Slechter dan ze allemaal in één keer innemen?quote:Op zondag 8 februari 2026 13:11 schreef YoopY het volgende:
[..]
Ja lekker dan. Medicijnen in het afvalwater wat moeilijk te verwijderen is zodat iedereen dit later weer in het kraanwater terugkrijgt. Dat is wel het slechtste dat je met oude medicijnen kunt doen.![]()
Oke, het 1 na slechtste.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:14 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Slechter dan ze allemaal in één keer innemen?
Netjes hoor.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:12 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
En m’n lege batterijen lever in ook altijd netjes in.
Knap hoor. Benzo en opiod verslaving is zo ontzettend moeilijk om vanaf te kicken. De meeste verslaafde hebben ooit het netjes op recept gekregen na een ongeluk of operatie. Ik heb altijd zwaar respect voor diegene die ex verslaafd zijnquote:Op zondag 8 februari 2026 13:09 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Oh been there.. maar dat was op doktersvoorschrift zelfs, afkicken was een hel
Dit was gelukkig maar voor 5 maanden, maar het afkicken ga ik nooit weer doen! Vandaar dat ik er nu verstandig mee omga. (Deed ik eerst ook, maar als de dokter zegt 3x per dag, tja..)quote:Op zondag 8 februari 2026 13:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Knap hoor. Benzo en opiod verslaving is zo ontzettend moeilijk om vanaf te kicken. De meeste verslaafde hebben ooit het netjes op recept gekregen na een ongeluk of operatie. Ik heb altijd zwaar respect voor diegene die ex verslaafd zijn
Sorryquote:Op zondag 8 februari 2026 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Het aanbieden en verkopen van medicijnen is niet toegestaan of FOK! [/modbreak]
Met m'n adhd is het niet handig om te kutten met halve doosjes. ik krijg er 30 per keer en dat kan ik dan mooi bijhouden.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier moet je de tableten uit de doosjes halen en zo in een bak gooien, los on strips
Als je te veel hebt kan je ook een melding doen bij je aptheek dat je minder nodig hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |