Als je steeds nieuwe krijgt bel je apotheek dat je de volgende lading niet nodig hebt omdat je nog voldoende hebt?quote:Op zondag 8 februari 2026 08:44 schreef Mikeytt het volgende:
Begrijp dat je medicijnen nooit in de afvalbak mag gooien. Ik lees online dat je die altijd bij de apotheek moet afgeven.
Heb nu nog 4 doosjes dexamfetamine die ik niet gebruikt heb en krijg elke maand weer nieuwe... deze zijn dus aan het stofhappen en worden niet meer gebruikt.
Is het gewoon de bedoeling dat ik met de doosjes naar de apotheek ga maandag en ze dan zo afgeef zonder voorbereidingen? Neem aan dat alleen de stickers met mn gegevens eraf moeten? Of moet je eerst met de apotheek checken of ze oude medicijnen uberhaupt terugnemen?
Zijn al best oud denk ik. En dat zou niet werken hier. Heb structuur nodig om ze niet te vergeten. Een genummerd doosje is precies goed. Deze zijn allemaal half gebruikt...quote:Op zondag 8 februari 2026 08:49 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Als je steeds nieuwe krijgt bel je apotheek dat je de volgende lading niet nodig hebt omdat je nog voldoende hebt?
Dan kunnen ze er niks mee. Gewoon weggooien.quote:Op zondag 8 februari 2026 08:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zijn al best oud denk ik. En dat zou niet werken hier. Heb structuur nodig om ze niet te vergeten. Een genummerd doosje is precies goed. Deze zijn allemaal half gebruikt...
Ahh, top. Hoef dus verder niet te doen? Stickertje eraf en terugbrengen. Nooit opgelet op een speciale bak. Zal eens kijken, thanksquote:Op zondag 8 februari 2026 08:50 schreef mitt het volgende:
Elke apotheek neemt medicijnen terug, die van mij heeft een speciale bak staan. Inderdaad het stickertje eraf halen en wegbrengen.
Je kan ook gewoon de strips inleveren.quote:Op zondag 8 februari 2026 08:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zijn al best oud denk ik. En dat zou niet werken hier. Heb structuur nodig om ze niet te vergeten. Een genummerd doosje is precies goed. Deze zijn allemaal half gebruikt...
Ja, wist niet of dit alle apotheeks waren of niet. Dat van de stickertjes was het enige wat ik misschien nog wist. De user hiervoor zegt ze ook eraf te halen.quote:Op zondag 8 februari 2026 08:50 schreef Ama het volgende:
Als er geen speciale bak staat kun je het gewoon altijd afgeven bij de balie in de apotheek. Je hoeft de stickers met je gegevens er niet af te halen, wat een onzin.Ze vernietigen het toch.
Vooral een kutmedicijn. Zorgt overdag dat ik niet snel afgeleid word, maar gaat vervolgens wel gepaard met slechte slaapquote:
Ohja, da's een goeie! Dacht dat ze misschien de doosjes nodig hadden om makkelijk te weten wat + welke dosage er in zit.quote:Op zondag 8 februari 2026 08:54 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de strips inleveren.
Huh. Ze gaan het weggooien he, niet hergebruiken.quote:Op zondag 8 februari 2026 08:54 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dan kunnen ze er niks mee. Gewoon weggooien.
Kan ik me voorstellen. Vast wel al geprobeerd: maar past iets kortwerkends als methylfenidaat dan niet beter bij je?quote:Op zondag 8 februari 2026 08:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vooral een kutmedicijn. Zorgt overdag dat ik niet snel afgeleid word, maar gaat vervolgens wel gepaard met slechte slaap
Ik heb dat echt nog nooit gedaan als ik iets inleverde.quote:Op zondag 8 februari 2026 08:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, wist niet of dit alle apotheeks waren of niet. Dat van de stickertjes was het enige wat ik misschien nog wist. De user hiervoor zegt ze ook eraf te halen.
Nee wordt sowieso vernietigd. Omdat ze niet kunnen garanderen of het op de juiste manier bewaard is.quote:Op zondag 8 februari 2026 08:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ohja, da's een goeie! Dacht dat ze misschien de doosjes nodig hadden om makkelijk te weten wat + welke dosage er in zit.
Daarom maakt het ook niet uit of de sticker nog op het doosje zit.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee wordt sowieso vernietigd. Omdat ze niet kunnen garanderen of het op de juiste manier bewaard is.
Ja, je kunt het dus ook zelf thuis bij het restafval gooien. Als je het echt netjes wilt doen naar de apotheek brengen dus zodat zij het vernietigen.quote:Op zondag 8 februari 2026 08:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Huh. Ze gaan het weggooien he, niet hergebruiken.
Methyl kreeg is vroeger volgens mij, maar werkte niet goed.quote:Op zondag 8 februari 2026 08:59 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Vast wel al geprobeerd: maar past iets kortwerkends als methylfenidaat dan niet beter bij je?
Mss qua privacy? Zou best kunnen dat de medicijnen nog langs een aantal handen gaan die ze moeten vernietigen.quote:Op zondag 8 februari 2026 08:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nog nooit gedaan als ik iets inleverde.
Nee hoor, gaat gewoon in een bak daar.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mss qua privacy? Zou best kunnen dat de medicijnen nog langs een aantal handen gaan die ze moeten vernietigen.
Ja, dacht dat het middel mss belangrijk is voor de manier waarop ze het vernietigenquote:Op zondag 8 februari 2026 09:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee wordt sowieso vernietigd. Omdat ze niet kunnen garanderen of het op de juiste manier bewaard is.
quote:Op zondag 8 februari 2026 09:01 schreef EvilSkittle het volgende:
Ik haal wat ik over heb aan medicijnen altijd uit de verpakking en spoel het door de plee.
quote:Op zondag 8 februari 2026 09:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja, je kunt het dus ook zelf thuis bij het restafval gooien.
Doe maar niet in restafval. Het rioolwater zuiveren van medicijnresten kost al genoeg moeite, dus lever het gewoon ff in.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja, je kunt het dus ook zelf thuis bij het restafval gooien. Als je het echt netjes wilt doen naar de apotheek brengen dus zodat zij het vernietigen.
Ik zei ook bewust niet door de plee spoelenquote:Op zondag 8 februari 2026 09:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe maar niet in restafval. Het rioolwater zuiveren van medicijnresten kost al genoeg moeite, dus lever het gewoon ff in.
En er vervolgens trots op zijn dat je maar 4 uur per nacht slaaptquote:Op zondag 8 februari 2026 08:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vooral een kutmedicijn. Zorgt overdag dat ik niet snel afgeleid word, maar gaat vervolgens wel gepaard met slechte slaap
Is het effect precies hetzelfde als gewone amfetamine/speed?quote:
Gebruik het ook al jaren totaal niet. Maar was vooral prettig als je een zwaar gebroken nacht hebt gehad. Anders is het ook maar ruk idd.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is het effect precies hetzelfde als gewone amfetamine/speed?
Vind dat maar een matige drug overigens. Ook al jaren niet meer gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |