Begin jaren '90 denk ik.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laat Nederland maar een keer tegenvallen op de Winterspelen. Is al te lang geleden
Eens dan gaat misschien dat OKT een keer op de schop.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laat Nederland maar een keer tegenvallen op de Winterspelen. Is al te lang geleden
Nee de bass vd knsbquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:16 schreef DIJK het volgende:
Moet Carl Verheijen al worden ontslagen?
Nee joh. Hier zit een flink luchtje aan... Een ICE en Meloni luchtje.quote:
Wie had hier dan moeten rijden?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vooral plekken blijven uitdelen op basis van n kwalificatietoernooi van 1 dag
kun je nu nog inzetten?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:16 schreef RipCity het volgende:
29x je inleg....
[ link | afbeelding ]
Koning Willy naar het schavot!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:16 schreef DIJK het volgende:
Moet Carl Verheijen al worden ontslagen?
jij denkt ik stop alle opties in 1 woord?quote:
Niet zo gek met zo’n waardeloos jaar.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:16 schreef RipCity het volgende:
29x je inleg....
[ link | afbeelding ]
Onze prime is voorbijquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:17 schreef Jane het volgende:
Ik heb het schaatsen de laatste paar jaar een beetje minder gevolgd. Wat is er gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |