Dat vinden de Oekraïnse deelnemers ook.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
Dat geluid van die drone (want dat is wat ik hoor toch?) is niet fijn.
Dat wordt nog wat bij het biatlon.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vinden de Oekraïnse deelnemers ook.
Hopelijk schieten die net zo scherp als de Russen een aantal Spelen terug bij het biatlon.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat bij het biatlon.
Ik had dit nog nooit gezien.quote:
En dat was ook al niks de afgelopen dagenquote:Op maandag 9 februari 2026 12:36 schreef Felagund het volgende:
Dit lijkt een stuk minder spectaculair dan bij het snowboarden gisteren.
Alleen laatste twee (correctie: drie) jumps zijn leuk, de balken ja niet.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:36 schreef Felagund het volgende:
Ziet er zo armetierig uit..quote:Op maandag 9 februari 2026 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen laatste twee jumps zijn leuk, de balken ja niet.
Ik vind het wel leuker dan maar 1 sprong per keer.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:36 schreef Felagund het volgende:
Het onderste gedeelte is wel leuk, maar al die balken is weinig aan vind ik.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuker dan maar 1 sprong per keer.
De rails vind ik ook een stuk minder boeiend.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het onderste gedeelte is wel leuk, maar al die balken is weinig aan vind ik.
Zo'n salto van de rail vind ik anders ook wel leukquote:Op maandag 9 februari 2026 12:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het onderste gedeelte is wel leuk, maar al die balken is weinig aan vind ik.
Dat was eens wat anders jaquote:Op maandag 9 februari 2026 12:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo'n salto van de rail vind ik anders ook wel leuk
Dat geldt ook wel voor elk onderdeel, waarbij Bi Air vs Aerials het verschil nog meevalt.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:36 schreef Felagund het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |