Vooral ook dat ze zo'n typerende influencer is. Elk moment dat de camera op je gericht is even je momentje pakken. Alles wat ze doet lijkt heel erg bedacht. En dan natuurlijk nog dat lachwekkende antwoord op die normale vraag van die journalistquote:Op zondag 22 februari 2026 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker, de media doet allemaal also ze zo leuk is en zo'n voorbeeld voor eenieder. Maar ja, dat is lekker makkelijk op die manier he?
Dit is wel het minste van alle park en pipe-onderdelen op de OS.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De dames op de showonderdelen voelt me nooit echt geweldig.
Deed haar niets hoor, dat ze geen goud had. Ze reageerde dan wel euforisch na de laatste run van Atkin, maar dat zijn maar details.quote:Op zondag 22 februari 2026 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker, de media doet allemaal also ze zo leuk is en zo'n voorbeeld voor eenieder. Maar ja, dat is lekker makkelijk op die manier he?
En dan helemaal bij freeski. Dat blijft toch wel een beetje de amateurversie van de snowboard disciplines. Veel minder spectaculair en bij veel onderdelen oogt het ook veel trager.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De dames op de showonderdelen voelt me nooit echt geweldig.
quote:Op zondag 22 februari 2026 21:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gu kreeg na het einde van de wedstrijd gezellig te horen dat haar oma was overleden
Ook in haar jeugd met een alleenstaande moeder veel tijd bij haar grootmoeder doorgebracht.quote:Op zondag 22 februari 2026 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
Doet me denken aan McGrath en zijn overleden opa net voor de openingsceremonie.
Vooral voor sporters zijn grootouders vaak nog wel belangrijker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |