Laura staat ook op het programma.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:16 schreef Strani het volgende:
Laura Pausini komt ook uit Milan. Die verwacht ik eigenlijk ook wel. Maar eerst even Mariah Carey.
Kijk maar uit, straks krijgt Nederland een keer de OS en wordt de hele openingsceremonie een soort Muziekfeest in het Stadion.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:17 schreef Fred_B het volgende:
Laat gewoon 1 of andere Italiaanse volkszanger van 84 dit doen.
Ik heb geen idee van wie er allemaal komt. Ik laat me verrassen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Laura staat ook op het programma.
Maar Mariah Carey die Volera doet was niet nodig.
Heel Thialf van Links naar Rechtsquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks krijgt Nederland een keer de OS en wordt de hele openingsceremonie een soort Muziekfeest in het Stadion.
Wat een legendequote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:22 schreef NailQueen het volgende:
Mijn vader was groot fan van Valentino Rossi dus die naam ken ik wel
Marathonschaatsen als Olympische sportquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel mooi. Olympisch vuur op het bruggetje van Bartlehiem.
Ik kom van daarna niet verder dan Doutzen Kroes en Gisele Bundchen, maar die zijn ook alweer van een jaar of 15 geleden volgens mij.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:25 schreef Strani het volgende:
Sinds de tijd van Cindy Crawford en Naomi Campbell heb ik echt geen idee meer van wie zoal bekende supermodellen zijn.
Hier zou iemand getagd kunnen worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik denk bij haar liever aan La Solitudine en Strani Amori.
Joh tegen die tijd ben ik het gelukkig allang weer vergeten.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En dan komt ze ook nog in Sanremo langs
Doet ze daar ook weer aan mee?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En dan komt ze ook nog in Sanremo langs
Nog 2,5 week en dat begintquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Joh tegen die tijd ben ik het gelukkig allang weer vergeten.
Gigi en Bella Hadid!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:25 schreef Strani het volgende:
Sinds de tijd van Cindy Crawford en Naomi Campbell heb ik echt geen idee meer van wie zoal bekende supermodellen zijn.
Heidi Klum, Gisele Bündchen (al zijn die ook al weer van 10+ jaar geleden) en Winny dinges als die nog wat doetquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gigi en Bella Hadid!
En verder kom ik niet
Nouja er werd hier op gegokt dat het a la San Remo tot ver na middernacht zou durenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Ik gok van niet! Ik zit gewoon thuis op de bank en ga er ook niks van meekrijgen denk ik.
Ik heb daar niet zoveel mee.
Het is ook lang wachten op de B landenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lang wachten op Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |