Misschien is het Vernon Wells?quote:Op zondag 8 maart 2026 14:53 schreef Binge-watch het volgende:
SP Arij Franssen tegen achtereenvolgens Tatis, Marte, Soto, Vladdy, Machado, Caminero, Rodriguez, Wells en Perdomo.
Succes!
quote:We regret to announce that Team Kingdom of the Netherlands will unfortunately not be participating in the upcoming European Championships in London.
Due to an administrative error by the KNBSB, our team is unable to take part in the tournament. Despite our fullest efforts to change the outcome, the decision remains the same. This also means we will miss the opportunity to compete for World Cup qualification.
This is incredibly disappointing for our players and staff, who have worked hard, with full passion, in preparation for this championship and were ready to proudly represent the Kingdom of the Netherlands.
Thank you to everyone who continues to support our team. We will take some time to process this set back and decide what our program will look like for the future.
Het koninkrijksteam boog in Miami met liefst 12-1 voor titelkandidaat Dominicaanse Republiek en is nagenoeg kansloos voor een kwartfinaleticket.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:47 schreef H.Vviv het volgende:
We worden aardig weggeslagen, wat ook de verwachting was.
T.a.v. dit zijstapje:quote:
Ik geloof ook niks van dat bericht. Inderdaad is het EBC in 2027 in Duitsland.quote:Op maandag 9 maart 2026 14:20 schreef MadMaster het volgende:
T.a.v. dit zijstapje:
Aangezien ik het nergens openbaar terug kan vinden, wat is de bron van dit bericht en op welk team/welk toernooi heeft dit betrekking?
Het European Baseball Championship voor landenteams staat pas weer in 2027 op de kalender, in Regensburg.
quote:Op maandag 9 maart 2026 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
T.a.v. dit zijstapje:
Aangezien ik het nergens openbaar terug kan vinden, wat is de bron van dit bericht en op welk team/welk toernooi heeft dit betrekking?
Het European Baseball Championship voor landenteams staat pas weer in 2027 op de kalender, in Regensburg.
quote:Op maandag 9 maart 2026 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geloof ook niks van dat bericht. Inderdaad is het EBC in 2027 in Duitsland.
OK, maar wat is de bron?quote:Op maandag 9 maart 2026 19:51 schreef mitt het volgende:
[..]
[..]![]()
Sorry boys, jullie hebben het goed gezien. Ging over het softbal EK. Nog steeds lullig, maar iets minder erg
Heb op feestboek gestaan. Maar ik kan de bron ook niet meer vinden. Ga morgen nog even verder zoeken.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar wat is de bron?
Ik ben betrokken bij een NL honkbal-/softbalclub, maar kan het nergens terugvinden.
Ook niet bij de KNBSB…
Gevonden daar:quote:Op maandag 9 maart 2026 21:13 schreef mitt het volgende:
[..]
Heb op feestboek gestaan. Maar ik kan de bron ook niet meer vinden. Ga morgen nog even verder zoeken.

Coed is toch mixed gender softbal?quote:Op maandag 9 maart 2026 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gevonden daar:
[ afbeelding ]
Bijzonder dat het alleen daar te vinden is. Maar ik ken de KNBSB ook langer dan vandaag…
Na 2023 nu weer een hoop nieuwe Amerikanen met oma's of betovergrootvaders met Italiaanse roots.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:33 schreef Riofan83 het volgende:
Italië presenteert zich deze WBC wel als by far sterkste Europese land. Voor het enige Olympische ticket voor een Europees land (volgend jaar tijdens de Premier 12) zijn de Italianen wel enorm favoriet. Terwijl ik tot deze week dacht dat Nederland daar ook echt wel een goede kans op zou maken. Heeft Italië ineens beschikking over nieuwe topspelers ofzo? Hun resultaten zijn echt indrukwekkend!
Europa deelt dat ene Olympische ticket trouwens met Oceanië, dus zal de strijd om LA28 gaan tussen Italië, Israël, Australië, Nederland en nog twee andere landen (vermoedelijk Tsjechië en GB).
Alleen daarom al hoop ik dat Venezuela gaat winnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:17 schreef MadMaster het volgende:
Venezuela - USA is de finale.
Hadden die 2 onlangs ook niet iets met elkaar?
IJshockey doen de Italianen dat ook.quote:Op zondag 15 maart 2026 17:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Na 2023 nu weer een hoop nieuwe Amerikanen met oma's of betovergrootvaders met Italiaanse roots.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |