Dit jaar heeft Feyenoord matig ingekocht en de aankopen van PSV zijn veelal geblesseerd. Ik vind Wanner een goede aankoop overigens. En Ajax, nouja.. die zijn er ook.quote:Op zondag 22 februari 2026 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan geef je toch zelf al aan dat het minder wordt, meeste spelers die je noemt zijn al weg.
Man is ook gewoon een goede aankoop en Gasiorowski heb ik zeker nog niet opgegeven. Kovar is ook een verbetering ten opzichte van Benitez en Salah-Eddine is één van de beste backs in de Eredivisie.quote:Op zondag 22 februari 2026 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tillman, Antony, Paixao, Gimenez, Lang zijn goeie aankopen gebleken. En dan vind ik Pepi, Hadj (wel wisselvallig) en Gloukh in de basis ook wel goede aankopen.
In de defensie vergat ik Kerkez bij AZ dan nog.
Dat zijn wel bij uitstek allemaal spelers die het niet verder gaan schoppen dan PSV lijkt me. Al kan die verdediger nog wel stappen maken natuurlijkquote:Op zondag 22 februari 2026 14:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Man is ook gewoon een goede aankoop en Gasiorowski heb ik zeker nog niet opgegeven. Kovar is ook een verbetering ten opzichte van Benitez en Salah-Eddine is één van de beste backs in de Eredivisie.
PSV heeft meer dan prima ingekocht afgelopen zomer. Natuurlijk komt het er niet bij iedereen meteen uit.
Ik schat dat Man en Salah-Eddine nog wel een stap gaan maken. Gasiorowski heb ik ook nog niet opgegeven.quote:Op zondag 22 februari 2026 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn wel bij uitstek allemaal spelers die het niet verder gaan schoppen dan PSV lijkt me. Al kan die verdediger nog wel stappen maken natuurlijk
Salah-Edine heeft net een stap terug gezet.quote:Op zondag 22 februari 2026 19:52 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik schat dat Man en Salah-Eddine nog wel een stap gaan maken. Gasiorowski heb ik ook nog niet opgegeven.
Uiteindelijk zullen die ook nog wel een keer een stap willen maken buiten de Eredivisie. Maar ze gaan inderdaad niet weggekocht worden door City of Real Madrid.quote:Op zondag 22 februari 2026 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn wel bij uitstek allemaal spelers die het niet verder gaan schoppen dan PSV lijkt me. Al kan die verdediger nog wel stappen maken natuurlijk
quote:Op zondag 22 februari 2026 20:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Salah-Edine heeft net een stap terug gezet.
tegenwoordig is de stap van as roma naar de nl competitie gewoon een stap terug. Of je nou psv, ajax of feyenoord bent. Salah eddine komt daarnaast overigens gewoon te kort.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 03:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Sportief een stap omhoog.
PSV speelt jaarlijks CL voetbal en voor de landstitel.
Roma speelt EL voetbal en in de competitie voor spek en bonen (net zoals ajax)
Dat is het toch al minimaal 30 jaar. Verder is de Italiaanse competitie op het moment wel de minst bijzondere van de grote 5, ze hebben wel meer geld maar doen er weinig mee.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 03:59 schreef Bofjijff het volgende:
tegenwoordig is de stap van as roma naar de nl competitie gewoon een stap terug.
Bij PSV nog weinig van gemerkt eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 03:59 schreef Bofjijff het volgende:
Salah eddine komt daarnaast overigens gewoon te kort.
ja hij kan mee, maakt hem verder geen topper natuurlijk. Leuk voor de ED maar gaat je niet verder brengenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 07:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij PSV nog weinig van gemerkt eigenlijk.
(alhoewel dat wel de eerste gedachtengang was toen hij de overstap naar ONS maakte).
Een stap terug? Hij komt niet van Real Madrid maar van Roma toch?quote:Op zondag 22 februari 2026 20:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Salah-Edine heeft net een stap terug gezet.
Ja, dat is een stap terug.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 08:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Een stap terug? Hij komt niet van Real Madrid maar van Roma toch?
Hoe dan? Ik snap de stap van de top naar PSV, maar Roma staat 4de of 5de in Italië? Ik denk dat dat is waar PSV ook ongeveer zou staan toch? Lijkt me niet dat je daar ineens 12de wordt ofzo. En die hele competitie stelt ook geen fluit voor dus daar hoef je het ook niet voor te doen.quote:
Een stap van Roma naar Ajax is een stap terug. Van Roma naar PSV op zn minst een stap opzij, maar zeker geen stap terug. PSV zit komend seizoen in pot 2 van de CL.. daar kan Roma alleen maar van dromen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 03:59 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
tegenwoordig is de stap van as roma naar de nl competitie gewoon een stap terug. Of je nou psv, ajax of feyenoord bent. Salah eddine komt daarnaast overigens gewoon te kort.
Dus ze gaan als laag geklasseerde ploeg wél gewoon verliezen?quote:
Haha nee je snapt mij niet hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus ze gaan als laag geklasseerde ploeg wél gewoon verliezen?
Zou dan een genadebeslissing van Bosz zijn uit liefde voor zijn oude clubquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha nee je snapt mij niet haha
Heracles gaat winnen vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |