Of nog erger in Brabant geboren worden.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Had je moeder maar een paar jaar terug last van een onregelmatige cyclus.
Wat is je favoriete voetballer buiten PSV om?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:41 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja, Veerman mijn favoriet laat het nu toch ook al twee wedstrijden afweten.
Bryan Linssen dit omdat hij ooit bij MVV speelde.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat is je favoriete voetballer buiten PSV om?
Die heeft wel echt alles uit zijn carrière gehaald.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:52 schreef Cherni het volgende:
[..]
Bryan Linssen dit omdat hij ooit bij MVV speelde.
Vreselijk onsympathieke en onsportieve vent. Daar heb ik echt helemaal niks mee.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die heeft wel echt alles uit zijn carrière gehaald.
Het zou niet mijn keuze zijn. David Silva of Isco maar goed dan leef je al in het verleden.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 20:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vreselijk onsympathieke en onsportieve vent. Daar heb ik echt helemaal niks mee.
Buiten PSV ben ik altijd groot liefhebber van Litmanen geweest. Maar dat is ook wel weer even terug. En Roberto Carlos was mijn grote voorbeeld toen ik zelf nog voetbalde.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 20:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zou niet mijn keuze zijn. David Silva of Isco maar goed dan leef je al in het verleden.
Opgegroeid in de Bijlmer. Dan ben je toch gewoon een Afrikaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 23:27 schreef ISVV het volgende:
Boadu denkt dat Guus Til snel herstelt van zijn blessure omdat ie Afrikaans bloed zou hebben. Til is in Afrika geboren, maar daar houdt het dan ook mee op.
Poh wat maakte hij die verdediging instabiel gisteren zeg. Schrok er echt van en zijn toch wel wat gewend.quote:
Daardoor stond Schouten ineens steeds verkeerdquote:Op zondag 22 februari 2026 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Poh wat maakte hij die verdediging instabiel gisteren zeg. Schrok er echt van en zijn toch wel wat gewend.
Nederlandse clubs kunnen stelselmatig geen goede verdedigers kopen voor mijn gevoel. Hancko is de enige goede aankoop de laatste jaren achterin.quote:Op zondag 22 februari 2026 11:06 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk slechte speler is dat zeg. Hoeveel miljoen is daarvoor betaald?
Ik kijk zelden PSV, maar ik kan mij alleen al 3 lachwekkende blunders in de CL herinneren. Maar ook echt fouten waarbij ze je in de 3e klasse nog uitlachen. Die kan toch nooit verder komen dan PSV.quote:Op zondag 22 februari 2026 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederlandse clubs kunnen stelselmatig geen goede verdedigers kopen voor mijn gevoel. Hancko is de enige goede aankoop de laatste jaren achterin.
Al vind ik dat Gasiorowski nog steeds wel potentie heeft, maar hij wisselt goede momenten af met hele zwakke momenten.
Ja, dat zijn dus die hele zwakke momenten.quote:Op zondag 22 februari 2026 11:13 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik kijk zelden PSV, maar ik kan mij alleen al 3 lachwekkende blunders in de CL herinneren. Maar ook echt fouten waarbij ze je in de 3e klasse nog uitlachen. Die kan toch nooit verder komen dan PSV.
Niet alleen verdedigers toch, voor de andere posities houdt het ook niet over en dan bedoel ik niet specifiek bij PSV maar in het algemeen, zo'n Perisic is met 2 vingers in z'n neus nog vaak de beste speler van het weekend.quote:Op zondag 22 februari 2026 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederlandse clubs kunnen stelselmatig geen goede verdedigers kopen voor mijn gevoel. Hancko is de enige goede aankoop de laatste jaren achterin.
Al vind ik dat Gasiorowski nog steeds wel potentie heeft, maar hij wisselt goede momenten af met hele zwakke momenten.
Daar wordt wel beter aangekocht dan in de defensie.quote:Op zondag 22 februari 2026 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet alleen verdedigers toch, voor de andere posities houdt het ook niet over en dan bedoel ik niet specifiek bij PSV maar in het algemeen, zo'n Perisic is met 2 vingers in z'n neus nog vaak de beste speler van het weekend.
Dat ben ik dus niet zo met je eens, is ook allemaal niet zo heel bijzonder, maar verdedigers in die categorie zijn niet zo heel goed met ruimte in de rug, bij aanvallers vallen de gebreken minder op.quote:Op zondag 22 februari 2026 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar wordt wel beter aangekocht dan in de defensie.
Tillman, Antony, Paixao, Gimenez, Lang zijn goeie aankopen gebleken. En dan vind ik Pepi, Hadj (wel wisselvallig) en Gloukh in de basis ook wel goede aankopen.quote:Op zondag 22 februari 2026 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet zo met je eens, is ook allemaal niet zo heel bijzonder, maar verdedigers in die categorie zijn niet zo heel goed met ruimte in de rug, bij aanvallers vallen de gebreken minder op.
Dan geef je toch zelf al aan dat het minder wordt, meeste spelers die je noemt zijn al weg.quote:Op zondag 22 februari 2026 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tillman, Antony, Paixao, Gimenez, Lang zijn goeie aankopen gebleken. En dan vind ik Pepi, Hadj (wel wisselvallig) en Gloukh in de basis ook wel goede aankopen.
In de defensie vergat ik Kerkez bij AZ dan nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |