Bij PSV nog weinig van gemerkt eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 03:59 schreef Bofjijff het volgende:
Salah eddine komt daarnaast overigens gewoon te kort.
ja hij kan mee, maakt hem verder geen topper natuurlijk. Leuk voor de ED maar gaat je niet verder brengenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 07:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij PSV nog weinig van gemerkt eigenlijk.
(alhoewel dat wel de eerste gedachtengang was toen hij de overstap naar ONS maakte).
Een stap terug? Hij komt niet van Real Madrid maar van Roma toch?quote:Op zondag 22 februari 2026 20:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Salah-Edine heeft net een stap terug gezet.
Ja, dat is een stap terug.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 08:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Een stap terug? Hij komt niet van Real Madrid maar van Roma toch?
Hoe dan? Ik snap de stap van de top naar PSV, maar Roma staat 4de of 5de in Italië? Ik denk dat dat is waar PSV ook ongeveer zou staan toch? Lijkt me niet dat je daar ineens 12de wordt ofzo. En die hele competitie stelt ook geen fluit voor dus daar hoef je het ook niet voor te doen.quote:
Een stap van Roma naar Ajax is een stap terug. Van Roma naar PSV op zn minst een stap opzij, maar zeker geen stap terug. PSV zit komend seizoen in pot 2 van de CL.. daar kan Roma alleen maar van dromen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 03:59 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
tegenwoordig is de stap van as roma naar de nl competitie gewoon een stap terug. Of je nou psv, ajax of feyenoord bent. Salah eddine komt daarnaast overigens gewoon te kort.
Dus ze gaan als laag geklasseerde ploeg wél gewoon verliezen?quote:
Haha nee je snapt mij niet hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus ze gaan als laag geklasseerde ploeg wél gewoon verliezen?
Zou dan een genadebeslissing van Bosz zijn uit liefde voor zijn oude clubquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha nee je snapt mij niet haha
Heracles gaat winnen vandaag
Die maakte net iets teveel grote fouten ook.quote:
In het begin van het seizoen leek die nog wel wat te kunnen, vooral verdedigend, maar voorlopig lijkt het erop dat je weer bijna 10 miljoen door de plee hebt gespoeld. Nog nooit een 'verdediger' zoveel cruciale fouten zien maken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:25 schreef mitt het volgende:
[..]
Die maakte net iets teveel grote fouten ook.
Dat zou toch geen verrassing zijn? PSV is niet erg sterk tegen laaggeklasseerde clubs.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha nee je snapt mij niet haha
Heracles gaat winnen vandaag
Hij is nog jong en het systeem van Bosz maakt dat je als verdediger vaak in lastige situaties terechtkomt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij doet het fantastisch inderdaad.
Klopt klopt, het ligt eigenlijk aan alles behalve dat hij er geen klote van kan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij is nog jong en het systeem van Bosz maakt dat je als verdediger vaak in lastige situaties terechtkomt.
Maar als jij hem nu al wil afschrijven, ook goed.
Ok ik ga nu geld inzetten op heracles @SebbeSwensjequote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou toch geen verrassing zijn? PSV is niet erg sterk tegen laaggeklasseerde clubs.
Het kan er niet aan liggen dat jij er gewoon geen verstand van hebt, zoveel is zeker…quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt klopt, het ligt eigenlijk aan alles behalve dat hij er geen klote van kan.
Zeker, hij zit standaard op de bank omdat hij eigenlijk heel goed is.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het kan er niet aan liggen dat jij er gewoon geen verstand van hebt, zoveel is zeker…
Ik begin langzaamaan te twijfelen of het niet toch aan jouw beoordelingsvermogen kan liggen…quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zeker, hij zit standaard op de bank omdat hij eigenlijk heel goed is.
Schei uit zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |