Die maakte net iets teveel grote fouten ook.quote:
In het begin van het seizoen leek die nog wel wat te kunnen, vooral verdedigend, maar voorlopig lijkt het erop dat je weer bijna 10 miljoen door de plee hebt gespoeld. Nog nooit een 'verdediger' zoveel cruciale fouten zien maken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:25 schreef mitt het volgende:
[..]
Die maakte net iets teveel grote fouten ook.
Dat zou toch geen verrassing zijn? PSV is niet erg sterk tegen laaggeklasseerde clubs.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha nee je snapt mij niet haha
Heracles gaat winnen vandaag
Hij is nog jong en het systeem van Bosz maakt dat je als verdediger vaak in lastige situaties terechtkomt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij doet het fantastisch inderdaad.
Klopt klopt, het ligt eigenlijk aan alles behalve dat hij er geen klote van kan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij is nog jong en het systeem van Bosz maakt dat je als verdediger vaak in lastige situaties terechtkomt.
Maar als jij hem nu al wil afschrijven, ook goed.
Ok ik ga nu geld inzetten op heracles @SebbeSwensjequote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou toch geen verrassing zijn? PSV is niet erg sterk tegen laaggeklasseerde clubs.
Het kan er niet aan liggen dat jij er gewoon geen verstand van hebt, zoveel is zeker…quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt klopt, het ligt eigenlijk aan alles behalve dat hij er geen klote van kan.
Zeker, hij zit standaard op de bank omdat hij eigenlijk heel goed is.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het kan er niet aan liggen dat jij er gewoon geen verstand van hebt, zoveel is zeker…
Ik begin langzaamaan te twijfelen of het niet toch aan jouw beoordelingsvermogen kan liggen…quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zeker, hij zit standaard op de bank omdat hij eigenlijk heel goed is.
Schei uit zeg.
Nee hoor, maar je kunt niet je medespeler negeren en uit kansloze positie op doel schieten, en dan woest worden als er 40 seconden later hetzelfde aan de hand is, maar dan andersom.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laat me raden: die kan er ook niets van?
Alle clubs zijn toch kleinere clubs?quote:
Uit tegen Telstar. Noteer hem maar.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:15 schreef Faraday01 het volgende:
Feyenoord gaat weer verliezen dus psv heeft nog 10 of maximaal 11 punten nodig. Kampioen in maart?
Zit dan in het vliegtuig. Dus doe maar een weekje later..quote:
denk 4 april , thuis tegen fc utrechtquote:Op zondag 1 maart 2026 16:15 schreef Faraday01 het volgende:
Feyenoord gaat weer verliezen dus psv heeft nog 10 of maximaal 11 punten nodig. Kampioen in maart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |