Best een dikke plaat zo…quote:Op maandag 2 maart 2026 19:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
Genieten dit, al het minderwaardigheidscomplex komt er weer uit bij de PSV supporters van Fok!
Het vraagt ook echt nul inspanning hè
Niemand in Eindhoven en omgeving ligt wakker van je memeclub. Jullie spelen sinds begin jaren 70 geen enkele rol meer. Hebben alleen nog maar woorden (praatjes) en geen daden.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
Genieten dit, al het minderwaardigheidscomplex komt er weer uit bij de PSV supporters van Fok!
Het is weer mooi geweest met het gezuig hier.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
Oh was deze act voor mij? Het is goed zo hoor.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk slecht opgelet. Of weinig opleiding? Wel bijzonder in ieder geval. Ik kan zelfs bijvoorbeeld Ede, Harlingen, Wageningen of Hellevoetsluis aanwijzen op de kaart van Nederland. Gaaf hé!
Die is coach bij Ajax hoor.quote:
de hmf die continu los gaat in de psv en ajax topics ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aldus de zichzelf drukmakende HMF.
Dat kan wel een probleem worden inderdaad. Enige ‘geluk’ wat PSV dan wel heeft is dat het bij concurrenten Ajax en Feyenoord net zo’n grote chaos is. En dan denk ik dat we er alsnog beter op staan, ook als er 6 basisspelers vertrekken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:25 schreef Wotte het volgende:
PSV wordt van de zomer leeggekocht en dan blijkt dat de capabele bestuurders met verstandig beleid toch overvallen worden door de uitloop.
Ik heb dat meermaals geroepen in het Feyenoord topic en toen was ik ook een gekkie omdat er bakken met geld binnen zou komen.
Koop de vaseline alvast maar boys.
Gek, want ik lees hier regelmatig van Ajax en Feyenoord supporters dat hij er geen reet van kan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:26 schreef Wotte het volgende:
Schouten blijft roepen ze dan. Elke idioot op de dagbesteding snapt dat hij met een succesvol WK elders 6-8 miljoen gaat vangen natuurlijk.
Natuurlijk zal niemand overvallen worden daardoor. Pepi is al zo goed als verkocht. Veerman weet je dat die een stap wil gaan maken. Saibari kun je ook uittekenen. Dat Schouten kan vertrekken is ook duidelijk. En Dest zal ook wel gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:25 schreef Wotte het volgende:
PSV wordt van de zomer leeggekocht en dan blijkt dat de capabele bestuurders met verstandig beleid toch overvallen worden door de uitloop.
Ik heb dat meermaals geroepen in het Feyenoord topic en toen was ik ook een gekkie omdat er bakken met geld binnen zou komen.
Koop de vaseline alvast maar boys.
Uitgaande dat de bondscoach trein niet langs station Eindhoven dendert. Wat ik vrij reëel acht tenzij de voorkeur bij Ten Hag ligt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk zal niemand overvallen worden daardoor. Pepi is al zo goed als verkocht. Veerman weet je dat die een stap wil gaan maken. Saibari kun je ook uittekenen. Dat Schouten kan vertrekken is ook duidelijk. En Dest zal ook wel gaan.
Maar goed, Pepi heeft door blessures nauwelijks gespeeld. Veerman is nou ook weer niet een geweldenaar die onvervangbaar is. Saibari en eventueel Schouten ga je wel missen, maar ook die kun je wel met gerichte aankopen opvangen.
Waar het vooral om zal draaien is hoe je een nieuw evenwicht kan krijgen waarin de nieuwe selectie zal renderen. En momenteel staat er een drietal aan het roer bij PSV die goed op elkaar ingespeeld zijn en die veel ervaring hebben.
Vergelijk dat met Ajax waar het al jaren chaos is en Temu Cruijff daar nu een Spaanse club van probeert te maken (Olé!). En Feyenoord waar de chaos op dit moment ook compleet is en niemand weet wie daar komend jaar aan het roer zal staan.
Nog afgezien van dat beiden wellicht geen CL voetbal kunnen garanderen, wat aankopen een stuk lastiger maakt.
Dus ja, er zal best een uitdaging zijn en ongetwijfeld zal hier in augustus en september volop worden geklaagd dat Steward er geen reet van kan (de lat ligt kennelijk erg hoog, want 3 keer kampioen worden met mooi voetbal is inmiddels in Eindhoven niet iets wat veel krediet oplevert), maar ik denk dat Bosz er weer een aardig team van gaat brouwen.
Persoonlijk vind ik Schouten een van de beste spelers van de Eredivisie.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gek, want ik lees hier regelmatig van Ajax en Feyenoord supporters dat hij er geen reet van kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |