Dat gaat niet lukken.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zit dan in het vliegtuig. Dus doe maar een weekje later..
Dat moet Feyenoord uit bij NAC en thuis tegen Ajax winnen, tenzij PSV de komende twee thuiswedstrijden of uit bij Telstar punten laat liggen…quote:
PSV moet er voor zorgen dat ze thuis de kampioenwedstrijd kunnen spelen, ze hebben het zelf in de hand.quote:Op zondag 1 maart 2026 17:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat moet Feyenoord uit bij NAC en thuis tegen Ajax winnen, tenzij PSV de komende twee thuiswedstrijden of uit bij Telstar punten laat liggen…
PSV moet gewoon winnen.quote:Op zondag 1 maart 2026 17:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV moet er voor zorgen dat ze thuis de kampioenwedstrijd kunnen spelen, ze hebben het zelf in de hand.
Uit kampioen worden is waardeloos..
quote:
Zondagavond in velsen-zuid kampioen. Het enige wat nog erger had kunnen zijn is kampioen omdat Feyenoord het zondagavond weggeeft tegen een laagvlieger.quote:
Die kans krijg je nooit meer, een kampioenschap voor de recordboeken.quote:Op zondag 1 maart 2026 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zondagavond in velsen-zuid kampioen. Het enige wat nog erger had kunnen zijn is kampioen omdat Feyenoord het zondagavond weggeeft tegen een laagvlieger.
Tsja, ik vind het wel wat hebben zo vroeg kampioen worden.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Wat maakt het uit.. de Eredivisie is van PSV. PSV bepaalt wanneer ze kampioen worden..
Als je thuis kampioen kan worden moet je dat altijd doen wmb, is een mooiere ervaring voor supporters en spelers. Die luxe heb je nu , dan moet je daarvoor zorgen.
Joh, dan doen we de komende jaren weer gewoon een thuiskampioenschap. Kan jou het schelen. We zijn Feyenoord niet waar ze eens per decennium een keer kampioen worden.quote:Op zondag 1 maart 2026 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zondagavond in velsen-zuid kampioen. Het enige wat nog erger had kunnen zijn is kampioen omdat Feyenoord het zondagavond weggeeft tegen een laagvlieger.
Of een DVD uitgeven omdat je 2de wordt en vervolgens gehuldigd wordenquote:Op zondag 1 maart 2026 22:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Joh, dan doen we de komende jaren weer gewoon een thuiskampioenschap. Kan jou het schelen. We zijn Feyenoord niet waar ze eens per decennium een keer kampioen worden.
Zo krankzinnig dom zijn dat je niet eens weet dat dit twee verschillende momenten zijn in de clubgeschiedenis van Feyenoordquote:Op maandag 2 maart 2026 15:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Of een DVD uitgeven omdat je 2de wordt en vervolgens gehuldigd worden
Godver, hebben jullie 2x een 2e plek gevierd?quote:Op maandag 2 maart 2026 16:22 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zo krankzinnig dom zijn dat je niet eens weet dat dit twee verschillende momenten zijn in de clubgeschiedenis van Feyenoord
Nog pijnlijker dat dit 2 losse momenten zijn zelfs.quote:Op maandag 2 maart 2026 16:22 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zo krankzinnig dom zijn dat je niet eens weet dat dit twee verschillende momenten zijn in de clubgeschiedenis van Feyenoord
Ik blijf het vooral pijnlijk vinden hoe PSV'ers zich krampachtig vasthouden aan zich druk maken over andere clubs, omdat werkelijk niemand geïnteresseerd is in ze.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:55 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nog pijnlijker dat dit 2 losse momenten zijn zelfs.
Jij stond vroeger vast en zeker voor lul als je een keer voor de klas geroepen werd.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:56 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Boeiend, ik kan die stad niet eens aanwijzen op de kaart al zou ik mijn best er voor doen.
Aldus de user die hier vaker langskomt dan Jetten homofobe opmerkingen naar zijn hoofd krijgt...quote:Op maandag 2 maart 2026 17:56 schreef HMFuckyouall het volgende:
omdat werkelijk niemand geïnteresseerd is in ze.
Ik denk dat ze op het speciaal onderwijs zulks niet doen bij de minst getalenteerden.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij stond vroeger vast en zeker voor lul als je een keer voor de klas geroepen werd.
Jeetje.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:56 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik kan die stad niet eens aanwijzen op de kaart al zou ik mijn best er voor doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |