Met goede verlichting kan biatlon prima in de avondquote:Op zondag 8 februari 2026 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook wel wat onderdelen die overdag 'moeten'. Dan denk ik vooral aan alpineskiën en biatlon. Langlaufen wellicht ook wel. Maar had dan op de een of andere manier een finale van een showonderdeel vandaag gezet in de avond.
Daar staat die niet kort genoeg voor.quote:
Ivogod.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:50 schreef Redefine het volgende:
En nu zegt Ivo tegen zichzelf dat die zijn mond moet houden.
Überhaupt voor het eerst sinds Vancouver dat er geen biatlon wedstrijden bij kunstlicht zijn. Best jammer overigens, heeft altijd wat extra’s.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met goede verlichting kan biatlon prima in de avond
Dat sowieso.quote:
Heeft Antholz wel verlichting?quote:Op zondag 8 februari 2026 18:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met goede verlichting kan biatlon prima in de avond
Ik mag hopen dat er in heel Antholz wel ergens verlichting is jaquote:Op zondag 8 februari 2026 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft Antholz wel verlichting?
Ja, leuk.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er in heel Antholz wel ergens verlichting is ja
Anders zijn de noodpakketten daar niet aan te slepen.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er in heel Antholz wel ergens verlichting is ja
Denk wel dat 5e het maximaal haalbare is.quote:
Die had die nog niet.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:02 schreef zorro28 het volgende:
Nou Loch toch mooi een Olympisch diploma
Moeten er wel hele gekke dingen gebeurenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |