Met goede skincare kan je wel "glass skin" bereiken. Is het schoonheidsideaal in Korea.quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:35 schreef sigme het volgende:
Zijn alle foto-filters overbodig en zien mensen er echt zo raar glad uit tegenwoordig?
TIL
Meerdere zo te zienquote:Op donderdag 5 februari 2026 18:38 schreef Viv het volgende:
Heb je een dermatologische aandoening, of is dit puur cosmetisch?![]()
Neuh, allemaal cosmetisch.quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:38 schreef Viv het volgende:
Ik gebruik alleen vaseline of lanoline (bij droge huid in de winter) en zonnebrandcrème (in de zomer). Geen kastje dus.![]()
Oh, en van water op je huid sproeien droogt je huid uit. Dan kun je wel bezig blijven.
Moet je ook zeker niet doen. Ik mix 20% glycerine met 80% water.quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:38 schreef Viv het volgende:
Oh, en van water op je huid sproeien droogt je huid uit. Dan kun je wel bezig blijven.
Valt nog mee als je zijn programma zietquote:Op donderdag 5 februari 2026 18:38 schreef Viv het volgende:
Ik gebruik alleen vaseline of lanoline (bij droge huid in de winter) en zonnebrandcrème (in de zomer). Geen kastje dus.![]()
Ik heb deze, is 100% lanoline (wolvet):quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:50 schreef Mikeytt het volgende:
Moest lanonine even googlen. Zit blijkbaar ook in Aquaphor.
Dan nog. Ik vermoed dat het eventuele positieve effect van glycerine verloren gaat door het uitdrogende effect van water.quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moet je ook zeker niet doen. Ik mix 20% glycerine met 80% water.
Glycerine is een goed hydraterend ingrediënt, en spotgoedkoop.
het gaat over skincare, niet over haircarequote:Op donderdag 5 februari 2026 21:38 schreef YoopY het volgende:
[..]
Bij mij staat er precies 1 fles shampoo meer in...
Thanks. Ik ga eens kijken. Tretinoïne kan je huid erg uitdrogen, dus misschien dat dit wel beter helpt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:44 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik heb deze, is 100% lanoline (wolvet):
[ afbeelding ]
Die gebruik ik als mijn handen echt heel droog zijn in de winter. Duur spul, maar je hebt er ook maar weinig van nodig.
https://youtube.com/shorts/cLovIg8CZIk?si=9j8LBTJGGcAmKCE0quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Dan nog. Ik vermoed dat het eventuele positieve effect van glycerine verloren gaat door het uitdrogende effect van water.
Het meeste is preventief. Het beste is altijd om rimpels te voorkomen. Voorkomen is makkelijker dan behandelen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:34 schreef timmmmm het volgende:
TS moet wel een enorme grindtegel hebben van zichzelf als dit allemaal nodig is, jeetje.
Blij dat je er iets tegen gevonden hebt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |