Jij snapt het.quote:
En de vrijheidstaks.quote:
Er is toch teveel vraag naar gezond voedsel? Het slecht krijgt men nooit zo gek dat zij vrijwillig veel gezond voedsel gaan produceren voor de mensen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:35 schreef Flow3r het volgende:
En gezond voedsel wordt stukken goedkoper neem ik aan ?
Niet zo gek doen nou,quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:35 schreef Flow3r het volgende:
En gezond voedsel wordt stukken goedkoper neem ik aan ?
Alles wat de overheid doet draait om knaken. Het enige waar ze om geven is om zoveel mogelijk geld uit de burger te persen onder leuke namen zoals de suikertaks.quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dit gaat niet om gezondheid maar om de knaken
quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:02 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Lekker allemaal de rest van je leven een spuit in je reet steken
Balsamico-azijn vind ik het enige onzinnige product in dit rijtje. Voor de rest prima. Ik nuttig toch geen suiker rotzooi.quote:
Suikervrije variant is misschien ook interessant voor jequote:Op woensdag 4 februari 2026 20:08 schreef Bart2002 het volgende:
GODEVERDOMME NIET IK HERHAAL: NIET!!! MIJN GUMMYBEREN!!
Natuurlijk kan je het hier mee oneens zijn. Als het om de gezondheid ging, hadden ze ook een lastenverlichting kunnen invoeren voor 'gezond' eten.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:32 schreef Caland het volgende:
Eindelijk eens een maatregel waar je het moeilijk mee oneens kan zijn, tenzij je een smerig biggetje bent dan
Natuurlijk wel. Of je moet geloven dat alle gezinnen in Nederland ineens hun eetpatroon gaan aanpassen door deze maatregel.quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit is geen lastenverzwaring.
Waarom allemaal? Het doel is dat er minder ongezond voedsel verkocht wordt. Dat bereik je ook als een deel hun koopgedrag aanpast.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Of je moet geloven dat alle gezinnen in Nederland ineens hun eetpatroon gaan aanpassen door deze maatregel.
Horrorverhalen niet geheel onverwacht.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Suikervrije variant is misschien ook interessant voor je
Klopt, een hoop van die zoetstoffen zijn echt troep die je microbioom naar de hel helpen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:57 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Horrorverhalen niet geheel onverwacht.
Dat kan je ook bewerkstelligen door 'gezond' eten goedkoper te maken.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarom allemaal? Het doel is dat er minder ongezond voedsel verkocht wordt. Dat bereik je ook als een deel hun koopgedrag aanpast.
Gewoon ongezond voedsel verbieden. De Milka fabriek dichtgooienquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarom allemaal? Het doel is dat er minder ongezond voedsel verkocht wordt. Dat bereik je ook als een deel hun koopgedrag aanpast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |