Hoe kom je erbij dat ze allemaal alleen de Russische nationaliteit hebben?quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zoals ik het lees is het niet daarom, maar voelen veel van die mensen zich Rus. Het is knap onhandig om te weigeren de Letse nationaliteit aan te nemen want zo mogen die Russen niet stemmen, hebben ze dus geen volledige EU burgerrechten maar ontlopen ze daarmee ook de dienstplicht.
Om de Letse nationaliteit aan te nemen moet een inburgeringstest gedaan worden en dat willen veel van die mensen niet
Als je denkt dat ik iets niet weet, onvoldoende geïnformeerd ben of zelfs lariekoek aan het verspreiden ben, is het jou en anderen niet verboden om meer woorden te gebruiken. Ik zou het zelfs waarderen als je net wel meer woorden gebruikt om mij en anderen te informerenquote:Op woensdag 4 februari 2026 17:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze allemaal alleen de Russische nationaliteit hebben?
En dan nog: het is illegaal.
Je gaat er vanuit dat ze geen Letse nationaliteit hebben. Dan is het toch de vraag waarom.quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik iets niet weet, onvoldoende geïnformeerd ben of zelfs lariekoek aan het verspreiden ben, is het jou en anderen niet verboden om meer woorden te gebruiken. Ik zou het zelfs waarderen als je net wel meer woorden gebruikt om mij en anderen te informeren
Altijd leuk hoe lieden die overal blaten over mensenrechten, inclusie en diversiteit en vooral het gevaar van racisme en discriminatie dat allemaal even niet zo boeit wanneer het de juiste groepen betreft.quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:49 schreef mcmlxiv het volgende:
Tja pech. Lever je paspoort in, verklaar jezelf volwaardig en trouw Let of zout op naar je echte vaderland. Letlanders met een Russisch paspoort zijn een tikkende tijdbom.
En die bullshit over Marokko of andere landen doet niet ter zake. Marokko gaat Nederland niet binnenvallen. Putin wel, dat heeft hij bewezen en aangekondigd.
Altijd leuk hoe de extremistische anti EU brigade mensenrechten opeens wel belangrijk vind zodra hun dictatoriale vriendjes er misbruik van kunnen maken.
My goodness...quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Russen zijn als geheel een veiligheidsrisico.
Individueel niet altijd, er zijn Russen die wel degelijk goed integreren.
Dit zijn mensen die echt niet per se doelbewust voor Letland kiezen.
Hooguit voor een Westers EU land ipv een eigen crappy land.
[..]
Dat niet elke illegale binnen een dag uitgezet wordt maakt het nog geen leugen.
Want iemand die in NL/EU niet welkom is mag niet blijven.
En nee die echte vluchtelingen zijn niet bovenmatig bezig met ellende. Dat gaat om een piep piep klein percentage van de vluchtelingen. En dan zijn het ook nog eens veelal de illegale vluchtelingen.
Bij kritische overheidsfuncties met geheimhouding moet je ook vaak een Nederlander zijn. Staatssecretaris of minister wordt het gevraagd maar niet per se een harde eis. In de top bij defensie, MIVD, AIVD of een AIVD gaat het zelfs nog verder. Dat lijkt me geen discriminatiequote:Op woensdag 4 februari 2026 19:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat ze geen Letse nationaliteit hebben. Dan is het toch de vraag waarom.
En zelfs als ze die niet hebben is het helemaal niet raar dat ze niet hun Russische paspoort op willen geven als dat een verplichting is (wat niet zelden zo is). Ze hebben waarschijnlijk een levenslang recht daar te verblijven en dus daarmee toegang tot de gehele EU.
Terwijl ze als ze geen Russisch paspoort meer hebben voor familiebezoek iedere keer een visum aan moeten vragen.
Maar bovenal is het volstrekt illegaal om deze mensen te ontslaan vanwege hun Russische paspoort, ongeacht of ze wel of niet daarnaast een paspoort hebben van een EU land.
Het is discriminatie en dat is gewoon niet ok.
Zit je daarom in Letland om een etnische minderheid vrijelijk te discrimineren?quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Moet je ook even de rest van mijn post aanhalen he.
Alleen je niet aanpassen is geen reden.
Klopt. Ik kende een familie van Letse Russen. De helft ongeveer koos eieren voor hun geld en leerde alsnog Lets en deed hun kinderen naar Letstalige scholen, de andere helft radicaliseerde in vlot tempo richting ome Poetin.quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zoals ik het lees is het niet daarom, maar voelen veel van die mensen zich Rus. Het is knap onhandig om te weigeren de Letse nationaliteit aan te nemen want zo mogen die Russen niet stemmen, hebben ze dus geen volledige EU burgerrechten maar ontlopen ze daarmee ook de dienstplicht.
Om de Letse nationaliteit aan te nemen moet een inburgeringstest gedaan worden en dat willen veel van die mensen niet
Staatsveiligheid, ja. Maar dat speelt hier totaal niet.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bij kritische overheidsfuncties met geheimhouding moet je ook vaak een Nederlander zijn. Staatssecretaris of minister wordt het gevraagd maar niet per se een harde eis. In de top bij defensie, MIVD, AIVD of een AIVD gaat het zelfs nog verder. Dat lijkt me geen discriminatie
Ik woon in Estland, maar ik kan je vertellen dat het hier echt veel en veel beter is dan Rusland.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten in welke Baltische staat jij woont, maar ze zijn stuk voor stuk veel crappier dan Rusland, ondanks de miljarden die er naartoe vloeien vanuit de EU…
Maar verder: leg even uit waarom Russen wel een veiligheidsrisico zijn (0 aanslagen op burgers in de EU), terwijl moslims dat niet zijn (geregeld een aanslag op burgers in de EU vanwege hun geloof).
Gaat nog veel verder hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bij kritische overheidsfuncties met geheimhouding moet je ook vaak een Nederlander zijn. Staatssecretaris of minister wordt het gevraagd maar niet per se een harde eis. In de top bij defensie, MIVD, AIVD of een AIVD gaat het zelfs nog verder. Dat lijkt me geen discriminatie
Hypocriet? Omdat ik de Russen als veiligheidsrisico zie?quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
My goodness...
De hypocrisie.
Jij staat bovenaan die lijst van hypocriet zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Altijd leuk hoe lieden die overal blaten over mensenrechten, inclusie en diversiteit en vooral het gevaar van racisme en discriminatie dat allemaal even niet zo boeit wanneer het de juiste groepen betreft.
Mensen beoordelen puur op etniciteit/ras is achterlijk. Of het nu Russen, Marokkanen of Nederlanders aangaat.
Estland.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zit je daarom in Letland om een etnische minderheid vrijelijk te discrimineren?
Godskolerequote:Op woensdag 4 februari 2026 12:26 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
En dat is helemaal niet de schuld van Vlad, Vlad is lief, dat weet iedereen. Die verrekte propagandamachine ook altijd.
Toch niet iedere Rus. Dit schiet gewoon door. Ik heb ook een hekel aan China. Maar dan is het toch echt niet zo dat ik iedere Chinees hier liever niet zie. Het kan zomaar zijn dat een Rus juist tegen Poetin is, en zijn land daarom verlaten heeft.quote:Op donderdag 5 februari 2026 08:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hypocriet? Omdat ik de Russen als veiligheidsrisico zie?
Beetje gek.
[..]
Jij staat bovenaan die lijst van hypocriet zijn.
Het wel ok vinden als er de meest walgelijke dingen gebeuren op moslims, maar owhhh wee als het om niet moslims gaat.
Dan mag helemaal niets en is het allemaal oh zo slecht.
[..]
Estland.
Alsof dat in Nederland niet gedaan wordt......
Gaat het om discriminatie? Kan zo voelen, dat snap ik ook wel.
Maar Russen vormen een risico voor de veiligheid en daarom wil je die niet op gevoelige plekken.
Niets geks aan en dat doet elk land.
Daarom dat ik ook zeg dat individueel er natuurlijk uitzonderingen zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2026 09:42 schreef Cherni het volgende:
[..]
Toch niet iedere Rus. Dit schiet gewoon door. Ik heb ook een hekel aan China. Maar dan is het toch echt niet zo dat ik iedere Chinees hier liever niet zie. Het kan zomaar zijn dat een Rus juist tegen Poetin is, en zijn land daarom verlaten heeft.
Misschien moet je je eens meer verdiepen in de Russen en hoe Rusland te werk gaat.quote:Op donderdag 5 februari 2026 09:03 schreef the-eye het volgende:
[..]
Godskolere![]()
Om iedere Rus op de acties van Putin aan te kijken is toch echt het werk van de propaganda machine. Jij ziet dat niet want je komt nu wederom met de reactie dat dat Putin's schuld is.
Jij hebt niet zoveel moeite met het verzinnen van verhaaltjes om jouw racistische denkbeelden goed te praten, zoveel is duidelijk.quote:Op donderdag 5 februari 2026 08:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik woon in Estland, maar ik kan je vertellen dat het hier echt veel en veel beter is dan Rusland.
Qua digitalisering lopen wij ook echt voor op Nederland.
Estland krijgt 6,8 miljard vanuit de EU over een periode van 6 jaar. Betaalt in diezelfde periode 2,6 miljard.
Zullen genoeg landen zijn die het erger doen.
Moslims plegen bijna nooit een aanslag, slechts een zeer klein deel doet dat.
Moslims hebben andere factoren die wellicht niet wenselijk zijn, maar niet qua veiligheid.
Moslims zijn daarnaast dan ook niet verbonden aan een regio, land of wat dan ook.
Die infiltreren niet voor anderen, voor hun land.
Russen?
We hebben al meermaals in de historie gezien dat Rusland graag aan omvolking doet. Russen ergens plaatsen zodat er meer en meer komen. En dan ´´opkomen voor de belangen van de Russen´´ en een invasie doen.
Russen doen ook genoeg aan spionage en inlichtingen vanuit het westen. Russen zijn dan ook echt vaak verbonden nog met hun oude land.
Die vormen dus wel degelijk een risico om bij gevoelige posities te hebben.
Dat laatste zou ik niet zeker van zijn. Als je heel duidelijk de Russen als derderangs gaat behandelen neemt het risico daarop toe.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:09 schreef Perox het volgende:
Tja, met zo'n buurman zou ik ook voorzichtig zijn. Ik vind het niet verwonderlijk. Wel jammer voor de betrokkenen, maar ik ga er van uit dat die ook andere opties hadden waar ze dus niet voor hebben gekozen. Dit zal ook wel niet zo uit de lucht zijn komen vallen.
Verder een beetje tamme reacties van de kremlin brigade, dus zal het allemaal wel meevallen. Ja ja reden voor invasie +1. Nou en. Doen ze toch niet.
Uitlokken zelfs.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik niet zeker van zijn. Als je heel duidelijk de Russen als derderangs gaat behandelen neemt het risico daarop toe.
Zo lang als de VS achter Europa staat zal Rusland zich koest houden.
Maar ik verwacht dat Europa die 3,5% helemaal niet waar gaat maken en de volgende president (ook als het een Democraat is) in reactie daarop wel eens kan zeggen: wij gaan dit niet meer voor jullie betalen.
Kortom: naast dat het illegaal en onnodig is, is het ook nog eens uitermate dom.
En wat mij betreft hoeft Nederland dan ook geen militairen daarvoor op te offeren. Uitlokken? You are on your own.
Bla bla. Het is een ziekenhuis. Niet de binnenlandse veiligheidsdienst.quote:Op donderdag 5 februari 2026 09:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Daarom dat ik ook zeg dat individueel er natuurlijk uitzonderingen zijn.
Maar daarmee snap ik wel heel goed dat ze niemand in gevoelige posities willen hebben.
[..]
Misschien moet je je eens meer verdiepen in de Russen en hoe Rusland te werk gaat.
Dat is meteen het probleem: het gaat tegen de Europese regels in en het wordt geaccepteerd. Als je regels alleen maar toe gaat passen als het je uitkomt ben je onbetrouwbaar geworden.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:16 schreef Perox het volgende:
[..]
Uitlokken zelfs.![]()
Nee joh, huil zoveel je wilt, de rest van de wereld maakt zich niet druk.
Dit is verder gewoon niet waar.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is meteen het probleem: het gaat tegen de Europese regels in en het wordt geaccepteerd. Als je regels alleen maar toe gaat passen als het je uitkomt ben je onbetrouwbaar geworden.
Het Europese vingertje kan wapperen, maar in de wereld neemt niemand Europa nog serieus.
Er is een reden dat de VS de handen van Europa af aan het trekken is en dit soort stupiditeit draagt daaraan bij.
Dan mag je dat onderbouwen, aangezien ik al met bron heb onderbouwd dat ontslag vanwege nationaliteit niet mag (overigens, dat lijkt mij een feit van algemene bekendheid).quote:
Nee, helder licht...quote:Op donderdag 5 februari 2026 08:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hypocriet? Omdat ik de Russen als veiligheidsrisico zie?
Beetje gek.
[..]
Jij staat bovenaan die lijst van hypocriet zijn.
Het wel ok vinden als er de meest walgelijke dingen gebeuren op moslims, maar owhhh wee als het om niet moslims gaat.
Dan mag helemaal niets en is het allemaal oh zo slecht.
[..]
Estland.
Alsof dat in Nederland niet gedaan wordt......
Gaat het om discriminatie? Kan zo voelen, dat snap ik ook wel.
Maar Russen vormen een risico voor de veiligheid en daarom wil je die niet op gevoelige plekken.
Niets geks aan en dat doet elk land.
Je bron is onzin. Een niet aangenomen hoogleraar in NL vergelijken met een ziekenhuis die mensen ontslaat op basis van wetgeving in Litouwen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan mag je dat onderbouwen, aangezien ik al met bron heb onderbouwd dat ontslag vanwege nationaliteit niet mag (overigens, dat lijkt mij een feit van algemene bekendheid).
Ik vind het toch wel heel raar dat je commentaar op het verwijderen van illegalen in de VS hebt en als wij hier in Nederland kritisch op migratie zijn heb je daar ook je standpunt in maar als het om Russen in Letland, of Estland omdat je daar zelf woont, gaat is het ineens een ander verhaal.quote:Op donderdag 5 februari 2026 09:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Daarom dat ik ook zeg dat individueel er natuurlijk uitzonderingen zijn.
Maar daarmee snap ik wel heel goed dat ze niemand in gevoelige posities willen hebben.
[..]
Misschien moet je je eens meer verdiepen in de Russen en hoe Rusland te werk gaat.
Goede onderbouwing weer. Zodra iemand weerlegt wat je zegt ga je dit bedenken?quote:Op donderdag 5 februari 2026 09:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij hebt niet zoveel moeite met het verzinnen van verhaaltjes om jouw racistische denkbeelden goed te praten, zoveel is duidelijk.
Het is niet illegaal en ook niet dom.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik niet zeker van zijn. Als je heel duidelijk de Russen als derderangs gaat behandelen neemt het risico daarop toe.
Kortom: naast dat het illegaal en onnodig is, is het ook nog eens uitermate dom.
En wat mij betreft hoeft Nederland dan ook geen militairen daarvoor op te offeren. Uitlokken? You are on your own.
En wat maakt een groep onbetrouwbaar in dit geval?quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Goede onderbouwing weer. Zodra iemand weerlegt wat je zegt ga je dit bedenken?
Niet altijd betrouwe groepen niet in gevoelige posities willen is geen racisme of discriminatie.
[..]
Het is niet illegaal en ook niet dom.
Alsof Rusland zo´n excuus nodig heeft lol. Rusland heeft genoeg Russen overal gedumpt om al een excuus te hebben (beschermen van Russen).
Uitlokken? Niemand is iets aan het uitlokken.
Ontslag vanwege nationaliteit is wat anders dan ontslag op basis van veiligheidsredenen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan mag je dat onderbouwen, aangezien ik al met bron heb onderbouwd dat ontslag vanwege nationaliteit niet mag (overigens, dat lijkt mij een feit van algemene bekendheid).
Dus jij keurt wel goed als het om groepen, rassen of religies gaat die jij niet zo leuk vindt?quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, helder licht...
Ik keur niet alleen geweld af, ik ken het verschil tussen een onverandelijke eigenschap als etniciteit en een veranderlijke als religie.
Ik beoordeel mensen namelijk op zaken waar ze wel invloed op hebben.
Dat jij moslims als 'ras' ziet is juist buitengewoon racistisch. Ondertussen spring je daar constant voor op de bres, terwijl je voor de rest gewoon zélf lustig generaliseert... op basis van ras.
Zijn christenen een ras, bianconeri?
Kom gewoon uit de kast en kap met deze achterlijke act.
Omdat die illegalen, voor zo ver het al illegalen zijn, geen veiligheidsrisico vormen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:30 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel heel raar dat je commentaar op het verwijderen van illegalen in de VS hebt en als wij hier in Nederland kritisch op migratie zijn heb je daar ook je standpunt in maar als het om Russen in Letland, of Estland omdat je daar zelf woont, gaat is het ineens een ander verhaal.
Ik graaf nog wat dieper voor jou inderdaad, je zet jezelf meer en meer voor schut.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En wat maakt een groep onbetrouwbaar in dit geval?
Puur hun afkomst en etniciteit?
Graaf nog wat dieper.
Mijn lieve hemel, je beschrijft hier je zelf...quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ontslag vanwege nationaliteit is wat anders dan ontslag op basis van veiligheidsredenen.
[..]
Dus jij keurt wel goed als het om groepen, rassen of religies gaat die jij niet zo leuk vindt?
Beetje gek.
En dat gejank over discriminatie en of rasiscme..... Alsof dat goed praat dat jij geweld tegen moslim goed zou vinden.
Moslims, joden en christenen zijn geen ras. Zegt ook helemaal niemand.
In tegenstelling tot jouw hypocriete houding ben ik tegen geweld van moslims, joden, christenen en noem het maar.
Ik trek de lijn bij geweld, klaar. Jij trekt de lijn van geweld alleen als het een groep is die je leuk vindt.
Maar gebruik je nu niet dezelfde excuses/redenen die Israel ook aanvoert tov de Gazanen?quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat die illegalen, voor zo ver het al illegalen zijn, geen veiligheidsrisico vormen.
Daarnaast gaat het mij niet om de illegalen, ik heb al meermaals gezegd om illegalen uit te zetten.
Het gaat mij om het kansloze geweld dat daarbij hoort. Dat er geen recht aan te pas komt (want velen zijn niet eens illegaal). Om nog maar niet te praten van moorden die random gepleegd worden.
Russen in de Baltische Staten?
Die vormen simpelweg een veiligheidsrisico. Het verleden en zelfs heden van Rusland tonen dit gewoon aan.
Daarnaast worden Russen hier niet weggestopt in een gevangenis, geslagen en afgevoerd naar Rusland.
Nee, ze mogen alleen niet werken op gevoelige locaties.
Echt allemaal totaal niet te vergelijken.
quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik graaf nog wat dieper voor jou inderdaad, je zet jezelf meer en meer voor schut.
Hetgeen ze in basis onbetrouwbaar maken is hun afkomst. Niet zo zeer als persoon zelf, maar het achterliggende land. Een land dat bewezen veel invloed uitoefent in andere landen en op zijn burgers.
Nogmaals: Het gaat alleen maar over gevoelige locaties.
Niets spannends of raars aan.
Vervang Russen door Marokkanen en hij snapt misschien zelf wat die zegtquote:Op donderdag 5 februari 2026 10:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Racisme is walgelijk, niet vergeten.
Dat is het enige waarmee je kan komen? Gewoon ontkennen van feiten?quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:30 schreef Perox het volgende:
[..]
Je bron is onzin. Een niet aangenomen hoogleraar in NL vergelijken met een ziekenhuis die mensen ontslaat op basis van wetgeving in Litouwen.![]()
Ik zou gewoon een rechtszaak gaan starten namens de gedupeerden. Have fun storming the castle!
Feit is dat die mensen zijn ontslagen op basis van een wet. De rest is jouw fantasie.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is het enige waarmee je kan komen? Gewoon ontkennen van feiten?
Good luck with that.
Magisch woord dus ‘veiligheidsredenen’. Dus als Nederlandse ziekenhuizen nu alle moslims ontslaan en ze dan zeggen ‘veiligheidsredenen’, dan vind jij dat ok?quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ontslag vanwege nationaliteit is wat anders dan ontslag op basis van veiligheidsredenen.
[..]
Hetzelfde kunnen we zeggen over moslims. Niet zo zeer als persoon zelf, maar de achterliggende religie. Een religie die bewezen veel invloed uitoefent in andere landen en haar burgers.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:41 schreef bianconeri het volgende:
Hetgeen ze in basis onbetrouwbaar maken is hun afkomst. Niet zo zeer als persoon zelf, maar het achterliggende land. Een land dat bewezen veel invloed uitoefent in andere landen en op zijn burgers.
Neuh, want dan is het anders. Vergeet al die aanslagen voor moslims. Russen zijn veel gevaarlijker, dat hebben ze bewezen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vervang Russen door Marokkanen en hij snapt misschien zelf wat die zegt
Een wet die lijnrecht ingaat tegen Europese regelgeving als je die als zodanig toepast. En Europese wetgeving staat boven die op nationaal niveau.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Feit is dat die mensen zijn ontslagen op basis van een wet. De rest is jouw fantasie.
Ah, dus zelf weiger je al maanden/jaren om aan te tonen dat ik een antisemiet ben en wat voor rare zaken dan ook.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn lieve hemel, je beschrijft hier je zelf...
Maar voor de lezers hier is het misschien fijn als je gewoon eens met quotes komt, bijvoorbeeld waar ik geweld goed praat tegen wie dan ook. Hebben we een croft functie voor. Succes, ik zie ze met graagte te tegemoet.
Israel heeft een ander land/gebied binnengevallen. Meerdere zelfs.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:44 schreef the-eye het volgende:
[..]
Maar gebruik je nu niet dezelfde excuses/redenen die Israel ook aanvoert tov de Gazanen?
quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vervang Russen door Marokkanen en hij snapt misschien zelf wat die zegt
Racisme is walgelijk, absoluut.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Racisme is walgelijk, niet vergeten.
quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Magisch woord dus ‘veiligheidsredenen’. Dus als Nederlandse ziekenhuizen nu alle moslims ontslaan en ze dan zeggen ‘veiligheidsredenen’, dan vind jij dat ok?
Moslims zijn geen gevaar, geen veiligheidsrisico.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hetzelfde kunnen we zeggen over moslims. Niet zo zeer als persoon zelf, maar de achterliggende religie. Een religie die bewezen veel invloed uitoefent in andere landen en haar burgers.
Nee, dat is niet anders.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Neuh, want dan is het anders. Vergeet al die aanslagen voor moslims. Russen zijn veel gevaarlijker, dat hebben ze bewezen.
Nee dat is dan weer geen feit, maar een aanname van jou dat Letland een wet zou aannemen die tegen de Europese wetgeving ingaat en waar je met je prutsbronnen geen onderbouwing voor hebt geleverd.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een wet die lijnrecht ingaat tegen Europese regelgeving als je die als zodanig toepast. En Europese wetgeving staat boven die op nationaal niveau.
Feiten…
Ik weet even niet of ik nu moet lachen of moet huilen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:33 schreef bianconeri het volgende:
Maar wel in dat er geen risico komt vanuit moslims. Die zorgen niet voor invasies en oorlogen.
Vandaar dat je zo goed inhoudelijk kan reageren als het niet zou kloppen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:27 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ik weet even niet of ik nu moet lachen of moet huilen.
![]()
![]()
Met stipt de meest stompzinnige opmerking die ik hier gelezen heb.
Dat zouden we dan voor bepaalde groepen in Nederland ook moeten doen?quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:39 schreef mcmlxiv het volgende:
Tja Russen in Baltische staten hebben een eenvoudige keuze. Rusland afzweren of opzouten. Oekraïne toont de structurele onbetrouwbaarheid van het Russische regime aan. De vraag is niet of, maar wanneer Putin of zijn opvolger deze mensen als excuus gebruikt voor een inval.
Niets mis met Russen, althans niet anders dan om het even welk volk dan ook. Alles mis met Russische regimes. Al eeuwen. Buurman van Rusland betekent altijd op je hoede zijn voor smerige spelletjes en oorlog.
Ik ken er wel nog een groep hoor hun naam eindigt vaak met steinquote:Op donderdag 5 februari 2026 10:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik graaf nog wat dieper voor jou inderdaad, je zet jezelf meer en meer voor schut.
Nogmaals: Het gaat alleen maar over gevoelige locaties.
Niets spannends of raars aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |