Gelukkig heeft ze al een PLAKquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs een diplomaatje wordt al lastig voor Bos.
Heeft ook nog geen gevolgen voor de A-status toch?quote:
Was er al niet sprake van dat Bos misschien niet door zou gaan tot Milaan?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft ook nog geen gevolgen voor de A-status toch?
Ik kan me wel voorstellen dat Bos ergens de komende jaren stopt jaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Was er al niet sprake van dat Bos misschien niet door zou gaan tot Milaan?
Dat weet ik niet maar als wereldkampioene zal ze toch wel wat krediet hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft ook nog geen gevolgen voor de A-status toch?
Dan ga je juist sneller de berg af, dus dat zal het niet zijn.quote:
Gewoon 4x naar beneden en tijden optellen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:34 schreef raptorix het volgende:
Hoe werken die heats nou? Ik snap er niks van.
Die vond dat het nog niet genoeg een Duitstalig feestje was.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stoecker met de botsing. Jammer joh.
Hoezo, geen aandacht aan veldopvulling gevenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS mag wel wat meer aandacht besteden aan Bos en skeleton
Ze gaven ook aandacht aan Bunt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hoezo, geen aandacht aan veldopvulling geven
Kutbaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:44 schreef Redefine het volgende:
Ben wel benieuwd naar het verhaal van Bos.
Lijkt ook een worsteling met het materiaal zijn dit seizoen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:44 schreef Redefine het volgende:
Ben wel benieuwd naar het verhaal van Bos.
Twee prullenbakruns.quote:
Dat zei ik om half vier ook.quote:
Dit kan ik niet verifiëren.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zei ik om half vier ook.
NOS redactie juicht voor de traan.quote:
Het kan ook door een wat teleurstellend seizoen komen. Al kan dat samenhangen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:04 schreef Redefine het volgende:
Dat laatste stuk voelt toch wel wat als een jaartje te lang doorgegaan. Vorig jaar nog wereldkampioen en een jaar later de spelen, maar dan kan het alsnog zwaar zijn om toch door te gaan. Of om andere redenen een zware periode. Anders zou je als bronzen medaillewinnares en wereldkampioen van het jaar ervoor niet emotioneel worden dat je de OS gered hebt.
Dat kan zeker. Maar dan zou je alsnog niet verwachten dat je wel heel blij bent dat je er staat. Want het was niet zo dat ze risico liep om de OS mis te lopen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het kan ook door een wat teleurstellend seizoen komen. Al kan dat samenhangen.
Ook al twee jaar (een van) de beste.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weston gaat zo het goud even ophalen bij de heren.
Ook wel slecht voor je grip.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt me wel koud dit, op blote voeten.
Niet met goedgekeurde helm.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet er iemand uit Oekraïne mee aan dit onderdeel?
Ter ere van Weston?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik trek er effe een Grand Prestige bij open. Proost allen.
Vermeerschquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wat is de achternaam van Florian?
Austin. Het is omgedraaid zoals bij de Chinezen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wat is de achternaam van Florian?
Dan is het wachten op Gianni.quote:
Die hebben wel wat keuzes qua banen. Maar is vooral dat ze een rodelcultuur hebben dan blijf je vaak wel top. En hoe dat ooit zo is gekomen geen idee.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoezo is DL zo goed in skeleton en rodelen? Wordt dat vaak gedaan in jeugd?
Materiaal speelt ook wel een rol in deze sport (en varianten) en dat hebben de Duitsers ook goed op orde.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hebben wel wat keuzes qua banen. Maar is vooral dat ze een rodelcultuur hebben dan blijf je vaak wel top. En hoe dat ooit zo is gekomen geen idee.
Klopt, maar dat komt vooral omdat de cultuur er al was en ze voordat de techniek een grotere rol ging spelen al goed waren. Dan wil je er wel meer geld in steken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Materiaal speelt ook wel een rol in deze sport (en varianten) en dat hebben de Duitsers ook goed op orde.
Schrapresultaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:56 schreef Felagund het volgende:
Geen perfecte laatste run van Jungk.
Weer een medaille, het is wel hun dag!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat leuk! Weer eens een Duitse medaille in het ijskanaal.
Maar het blijft GB.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:59 schreef Redefine het volgende:
Weston is los van de later toegevoegde wonderslee al de beste bij de mannen. Dus meer dan terecht en verdiend.
In de wintersport een marginaal land. Kan er me niet aan storen.quote:
Neuhquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gaat gb beide skeletons winnen?.
Bij de meisjes verwachten we opnieuw een sjook van Flock en gewoon weer Duits goud.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gaat gb beide skeletons winnen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |