In theorie kan dat, maar zoals gezegd leek het niet door een grote fout maar gewoon omdat het niet draait. En meestal draai je dat niet in de andere runs om.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Flock is op goud, ik zei brons
Ik ben niet skeleton-wijs genoeg om te weten hoeveel tienden nog in te halen zijn in 3 runs, maar het is toch best mogelijk dat anderen in volgende runs tienden verliezen waar zij tienden wint?
Ik had ook graag gezien dat het beter zou zijn, maar dit seizoen loopt het gewoon niet helemaal. Laatste WB's leek het beter maar nu wordt dat niveau toch niet meer behaald.quote:
Ja. En als ze nu bijvoorbeeld opeens veel slechter was dan tijdens de trainingen dan weet je nog wel dat ze veel beter kan. maar qua uitslag is het eigenlijk nog zelfs beter dan bij de trainingen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In theorie kan dat, maar zoals gezegd leek het niet door een grote fout maar gewoon omdat het niet draait. En meestal draai je dat niet in de andere runs om.
Nja, de meesten die er nu achter zitten zijn ook wel van een niveau dat een stuk lager hoort te liggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:49 schreef TheVulture het volgende:
11e valt me nog mee gezien haar trainingsruns
Beter zou prima kunnen. Maar in de buurt van een medaille zou een wonder zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is het naïef om te verwachten dat het tweede deel beter zal gaan bij Bos?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |