quote:Schema
Donderdag 12 februari
09.30 - Mannen run 1 en 2
Vrijdag 13 februari
16.00 vrouwen run 1 en 2
19.30 mannen run 3 en 4
Zaterdag 14 februari
18.00 vrouwen run 3 en 4
Zondag 15 februari
18.00 Gemengde estafette run 1 en 2
Rondere helmen?quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:54 schreef borisz het volgende:
https://www.bbc.com/sport/articles/cd0y15mkjzko
De Britten hebben een helmprobleem.
De altijd materieeldoperende Brittenquote:Op woensdag 4 februari 2026 18:54 schreef borisz het volgende:
https://www.bbc.com/sport/articles/cd0y15mkjzko
De Britten hebben een helmprobleem.
Die hebben weer een materiaalupdate te pakken zo te zienquote:Op maandag 9 februari 2026 08:30 schreef Columbiafan het volgende:
Britse dames alvast zeer dominant in de eerste trainingsrun.
Vaak niet, maar in haar geval en de slechte vorm waarin ze al een tijd verkeerd lijkt het me lekker als je jezelf in de 1e run meteen naar een top 5 klassering kwakt. Voor je zelfvertrouwen, alles.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:50 schreef franklop het volgende:
Zegt niks zo'n eerste vrije training. Straks motorstand omhoog
Dat idee heb ik ook altijd ja, dat je niet bewust gaat lopen klooien in een trainingquote:Op maandag 9 februari 2026 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vaak niet, maar in haar geval en de slechte vorm waarin ze al een tijd verkeerd lijkt het me lekker als je jezelf in de 1e run meteen naar een top 5 klassering kwakt. Voor je zelfvertrouwen, alles.
Dit is niet goed…
Ik denk dat er steeds maar een beperkt aantal trainingritten gestreamd worden bij de sleesporten.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:54 schreef TheVulture het volgende:
Kan me herinneren dat die trainingsritjes vroeger ook op de stream zaten, of niet
Er wordt nog wel eens langzamer gestart in een paar trainingsruns, meer om gevoel met de baan te krijgen weer, hoe het erbij ligt etc.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook altijd ja, dat je niet bewust gaat lopen klooien in een training
Dat zou natuurlijk kunnen en dat is het beste scenario. Sowieso zeggen trainingsritjes niet zo veel zolang je er maar vertrouwen opdoet om naar beneden te gaan en de lijnen vindt.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Er wordt nog wel eens langzamer gestart in een paar trainingsruns, meer om gevoel met de baan te krijgen weer, hoe het erbij ligt etc.
Bos moest in beide runs als eerste, dat is niet ideaal, want je hebt sowieso geen beeld van hoe anderen het doen etc.
Tweede run startte ze ook weer stuk langzamer dan in run 1
Nee klopt, maar ze was zelf na de laatste WB (4e) wel positiever omdat we wat issues hadden opgelostquote:Op maandag 9 februari 2026 10:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk kunnen en dat is het beste scenario. Sowieso zeggen trainingsritjes niet zo veel zolang je er maar vertrouwen opdoet om naar beneden te gaan en de lijnen vindt.
Neemt niet weg dat we realistisch niet te hoge verwachten zouden moeten hebben want het was een zeer matig seizoen tot nu toe.
Andere slee die niet goed bleek te werkenquote:Op maandag 9 februari 2026 11:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd of we achteraf nog wat te horen krijgen over dit seizoen want het plotselinge verval dit seizoen blijft vreemd.
Alvast goed begonnenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 08:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De opvolger van Geng is overigens ook al bekend: Amadeo Bagnis gaat in 2026 olympisch goud winnen in Italië
In skeleton gaat het vaak bergafwaarts.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd of we achteraf nog wat te horen krijgen over dit seizoen want het plotselinge verval dit seizoen blijft vreemd.
Moest nu ook als laatste, ook geen lekkere startplekquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:33 schreef TheVulture het volgende:
Momenteel zijn de dames weer aan het trainen. Bos 20e in heat 3, dus of ze is ultiem verstoppertje aan het spelen, maar de voortekenen zijn toch niet heel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |