Ja.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:00 schreef Meridiaan het volgende:
Is Tsjechië zo goed en/of Canada zo matig?
Het is treurigquote:
Schitterend.quote:
Zo spectaculair is het niet altijd hoor. Maar ijshockey is wel vermakelijk ja.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:03 schreef Em31 het volgende:
Ik kijk dit eigenlijk nooit, maar erg vermakelijk eens zo’n hele wedstrijd te zien
Volgens mij niet hoorquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:55 schreef The_Playmaker het volgende:
De Canadezen spelen echt met een instelling van “dit doen we wel eventjes”. Dat word gelukkig nog afgeschaft ook.
Robben, Arjen Robben, op weg naar...quote:
IJshockey is gewoon de meest spectaculaire teamsport... vind ik eigenlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:03 schreef Em31 het volgende:
Ik kijk dit eigenlijk nooit, maar erg vermakelijk eens zo’n hele wedstrijd te zien
Als ze verliezen ja. Holy shit.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:07 schreef Meridiaan het volgende:
Oef, die zal misschien slecht slapen vannacht
Alleen als de keeper een helmpje.... ohh wachtquote:
Vooral als het op dit niveau gespeeld word. Amerika tegen Zweden moet op papier ook een goede wedstrijd worden, ook al zijn de Zweden dit toernooi wel erg wisselvallig.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
IJshockey is gewoon de meest spectaculaire teamsport... vind ik eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |