abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219991681
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 05:31 schreef Beathoven het volgende:

[..]
We hoeven toch hopelijk niet uit te leggen dat er tussen de karakters Trump en Gates een wereld van verschil zit en Gates ook geen Musk is, die zichzelf aan het klemlullen lijkt. Het verweer van Gates lijkt tot deze batch toe in orde.

Kun je dat ook onderbouwen?
pi_219991691
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 11:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Kun je dat ook onderbouwen?
Of ik kan onderbouwen dat Bill Gates geen Donald Trump is? Ja, dat kan ik.
  Spellchecker dinsdag 3 februari 2026 @ 11:56:06 #53
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219991775
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 08:59 schreef Marsenal het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)jeffrey-epstein.html

Hier zegt Sylvia Geersen dat ze nooit iets ongepasts aan hem had opgemerkt.
Die is misschien wel blij dat het nieuws over haar verloofde naar de achtergrond verdwijnt Geluk Sylvia Geersen stort in na arrestatie verloofde

Maar aandacht is aandacht :!
  dinsdag 3 februari 2026 @ 12:22:20 #54
319979 Fok-it
All is well
pi_219992016
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 11:02 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik geloof je op je woord.
Loop dan niet zulke diarree uit te schijten met je 'Zelfs BTC is niet veilig!!'
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219992226
Aan deze kant van de grote plas kon Gérald Marie, de voormalige baas van de Europese tak van Elite Model Management, decennia lang zijn gang gaan. Dit roofdier vergreep zich aan talloze volwassen modellen maar ook aan nog heel jonge modellen van 13/14 jaar terwijl hij getrouwd was met supermodel Linda Evangelista. Op YT kun je aantal docu's vinden die de duistere praktijken van de modellenwereld blootleggen.
pi_219992263
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 12:49 schreef Nia het volgende:
Aan deze kant van de grote plas kon Gérald Marie, de voormalige baas van de Europese tak van Elite Model Management, decennia lang zijn gang gaan. Dit roofdier vergreep zich aan talloze volwassen modellen maar ook aan nog heel jonge modellen van 13/14 jaar terwijl hij getrouwd was met supermodel Linda Evangelista. Op YT kun je aantal docu's vinden die de duistere praktijken van de modellenwereld blootleggen.
Yfke Sturm en haar ex man waren eigenaren van Elite Amsterdam..
Vakman pur sang
pi_219992278
De smoking gun zal vast nog wel ergens zijn. Misschien is dit nog niks wat we hebben. Denk dat er hele hoge mensen zijn die een vinger in de pap hebben.

Overigens zou het mij ook echt niet verbazen als ie gewoon vermoord is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219992323
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 11:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Seksueel misbruik. Dat weet je zelf ook best.
Ik zie vooral heel veel toespelingen, nergens dat het om betaalde seks met minderjarigen gaat van prominenten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219992524
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 11:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Eens, maar vind je het niet vreemd dat men eigenlijk niets heeft kunnen vinden terwijl Epstein kennelijk bewijzen achterhield om mensen af te kunnen persen?
Maar daar ga je alweer, "kennelijk". Welk hard bewijs hebben we over vermeende achtergehouden chantagemateriaal en over wie zou dat moeten gaan? En daarbij chantagemateriaal is er in vele vormen natuurlijk. Als je een relatie hebt dan is het feit dat je even flink de bloemetjes hebt buiten gezet met een prostituee al chantagemateriaal bijvoorbeeld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_219992917
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 13:08 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik zie vooral heel veel toespelingen, nergens dat het om betaalde seks met minderjarigen gaat van prominenten.
Bij Maxwell is aan de orde gekomen dat er een klantenlijst was van mensen die ook gebruik hebben gemaakt van de door haar geronselde minderjarigen.

Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie de relevantie van onmetelijk veel onschuldige emails niet, maar die klantenlijst lijkt mij dan weer relevant.
pi_219992940
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 13:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Bij Maxwell is aan de orde gekomen dat er een klantenlijst was van mensen die ook gebruik hebben gemaakt van de door haar geronselde minderjarigen.

Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie de relevantie van onmetelijk veel onschuldige emails niet, maar die klantenlijst lijkt mij dan weer relevant.
Die klantenlijst zal wel gewoon een boekje met namen zijn en bewijst helemaal niets.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219992950
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 13:21 schreef Monolith het volgende:

[..]
Maar daar ga je alweer, "kennelijk". Welk hard bewijs hebben we over vermeende achtergehouden chantagemateriaal en over wie zou dat moeten gaan? En daarbij chantagemateriaal is er in vele vormen natuurlijk. Als je een relatie hebt dan is het feit dat je even flink de bloemetjes hebt buiten gezet met een prostituee al chantagemateriaal bijvoorbeeld.
Er staat kennelijk omdat ik het dossier niet ken.

Maar de werkwijze van Epstein zou wel als zodanig zijn.

Misschien is alles wel bij elkaar gelogen, maar dat is dan ook gek… waarom maken we hier dan zo’n ophef over? Toch niet om een enkele man die met minderjarigen naar bed is gegaan.

Er is nogal een discrepantie hier.
pi_219992958
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:01 schreef raptorix het volgende:

[..]
Die klantenlijst zal wel gewoon een boekje met namen zijn en bewijst helemaal niets.
Als Maxwell verklaart dat dit de mannen zijn die met minderjarigen seks hebben gehad? Wis en waarachtig.

Zoek maar eens op hoe dat gaat in de VS met kroongetuigen.
  Forum Admin dinsdag 3 februari 2026 @ 14:05:57 #64
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219992986
quote:
Toch niet om een enkele man die met minderjarigen naar bed is gegaan.
Dat is wel een heel bijzondere manier om Epstein te omschrijven.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 3 februari 2026 @ 14:22:11 #65
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219993161
twitter

Peter Mandelson zat ook veelvuldig in het Epstein dossier.
pi_219993163
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Yfke Sturm en haar ex man waren eigenaren van Elite Amsterdam..
Willens en wetens voerden Yfke en haar man dus jonge hertjes aan deze grote boze wolf in Parijs. Als een model echt doorbrak dan was dat omdat ze met vlag en wimpel geslaagd was voor het examen onderdanigheid en bereidwilligheid. En in plaats van zich te distantiëren van deze verrotte wereld genoten de modellen van alle rijkdom en privileges. Deze verrotte wereld houdt zichzelf in stand omdat er altijd jonge vrouwen en mannen doof en blind zijn voor alle waarschuwingen. :{
pi_219993573
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Er staat kennelijk omdat ik het dossier niet ken.

Maar de werkwijze van Epstein zou wel als zodanig zijn.

Misschien is alles wel bij elkaar gelogen, maar dat is dan ook gek… waarom maken we hier dan zo’n ophef over? Toch niet om een enkele man die met minderjarigen naar bed is gegaan.

Er is nogal een discrepantie hier.
En weer 'zou zijn'.
En waarom denk je dat er zoveel ophef is? Het gaat om een zeer vermogende, invloedrijke man die heel veel bekende connecties had. Toch iets spectaculairder dan de leden van de lokale amateurtoneelvereniging en tafeltennisclub.
pi_219993575
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:22 schreef Nia het volgende:

[..]
Willens en wetens voerden Yfke en haar man dus jonge hertjes aan deze grote boze wolf in Parijs. Als een model echt doorbrak dan was dat omdat ze met vlag en wimpel geslaagd was voor het examen onderdanigheid en bereidwilligheid. En in plaats van zich te distantiëren van deze verrotte wereld genoten de modellen van alle rijkdom en privileges. Deze verrotte wereld houdt zichzelf in stand omdat er altijd jonge vrouwen en mannen doof en blind zijn voor alle waarschuwingen. :{
Dat verzin je dan weer zelf allemaal.
Ik denk dat het ging:
Als je in die kringen contacten had kon je gewoon heel lucratief mensen wegzetten, dus contracten/inkomsten creëren, ofwel gelijk naar die feesten of via contacten naar andere evenementen of modelwerkzaamheden. De hele elite kwam er en Elite wil zijn waar de elite is natuurlijk.

dat is natuurlijk niet altijd makkelijk in de modellenwereld.
En dat is allemaal willens en wetens, ik vind de mannen en vrouwen die op bezoek kwamen niet slechter dan de modellen die erheen gingen.
Het zijn beide mensen die er op een eigen manier hun voordeel in zagen.
Dit alles afgezien van minderjarigen.
Vakman pur sang
pi_219993620
Die mails stellen toch niks voor, laten ze de beelden vrijgeven, in elke kamer en zelfs de badkamers hingen verborgen cameras
pi_219993686
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 15:09 schreef Monolith het volgende:

[..]
En weer 'zou zijn'.
En waarom denk je dat er zoveel ophef is? Het gaat om een zeer vermogende, invloedrijke man die heel veel bekende connecties had. Toch iets spectaculairder dan de leden van de lokale amateurtoneelvereniging en tafeltennisclub.
Dat er meer media aandacht is, ok.

Maar hier is de politiek in de VS al 6 jaar over aan het steggelen…

En ja, zou zijn. Want nogmaals: ik ken het dossier niet.
pi_219993873
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 15:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat er meer media aandacht is, ok.

Maar hier is de politiek in de VS al 6 jaar over aan het steggelen…

En ja, zou zijn. Want nogmaals: ik ken het dossier niet.
Dat men er in de politieke al 6 jaar over 'aan het steggelen' is mag ook geen verrassing zijn. Prominente politici van Trump tot Clinton worden genoemd. Beschuldigingen van pedofilie of in ieder geval associatie met een pedofiel zijn natuurlijk prachtig materiaal om politieke tegenstanders mee zwart te maken in een arena waar alles draait om beeldvorming en niet zozeer om werkelijkheid. Het zijn jarenlang Trump en consorten geweest die hoog van de toren hebben geblazen dat wanneer ze aan de macht kwamen die 'Epstein files' wel eens even in de openbaarheid gingen komen en al die Democraten ontmaskerd gingen worden.

Probleem is natuurlijk dat er zoals nu ook weer blijkt maar bar weinig concreet en belastend materiaal in die files te vinden is. Dat was natuurlijk ook de primaire reden dat de keutel weer ingetrokken werd, maar daar werd vervolgens door de Democraten weer opportunistisch gebruik van gemaakt omdat nu natuurlijk ook bekend was dat Trump, Musk en vele anderen uit het Republikeinse kamp prominent in die files voorkwamen. Zogenaamd een nothingburger? Vast wat te verbergen!

Als er in die files echt serieus belastende zaken waren gevonden was daar al lang op geacteerd. De FBI is an sich altijd redelijk onafhankelijk geweest, al doet deze regering er alles aan om het bureau te politiseren. Desalnietemin speelt dit dossier al onder regeringen van beide partijen, dus als er echt wat in stond was daar waarschijnlijk uit opportunistische redenen al lang gebruik van gemaakt.
pi_219993997
als ik het goed begrijp komt er (weer) een link met rusland en de kring rondom trump naar boven rondom de epistein files.

en wat doen de bekende rusland fans: ze beginnen massaal over israel, maar blijven wederom zoals altijd stil rondom rusland en de puinhoop die ze maken in deze wereldm
  dinsdag 3 februari 2026 @ 16:58:29 #73
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_219994406
Die Yfke met haar dirty chats _O-
pi_219995089
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 15:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat verzin je dan weer zelf allemaal.
Ik denk dat het ging:
Als je in die kringen contacten had kon je gewoon heel lucratief mensen wegzetten, dus contracten/inkomsten creëren, ofwel gelijk naar die feesten of via contacten naar andere evenementen of modelwerkzaamheden. De hele elite kwam er en Elite wil zijn waar de elite is natuurlijk.

dat is natuurlijk niet altijd makkelijk in de modellenwereld.
En dat is allemaal willens en wetens, ik vind de mannen en vrouwen die op bezoek kwamen niet slechter dan de modellen die erheen gingen.
Het zijn beide mensen die er op een eigen manier hun voordeel in zagen.
Dit alles afgezien van minderjarigen.
Sleazy figuren als die Gérald Marie kunnen de carrière van een aspirant model maken en breken. Een quote van een slachtoffer van Marie uit een docu: "If you didn't play along with his sexual fantasties, he'd make sure you don't work anymore.

Een andere bekende uit die business is Jean-Lux Brunel, die nauwe banden met Epstein onderhield. Lees in dit AD artikel uit 2019 hoe deze Brunel te werk ging met jonge modellen die na een Flair modellenwedstrijd via het Belgische Models Office naar Parijs gingen. Rechterhand van Epstein ronselde Nederlandse meisjes via modellenbureau[/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')