abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220074029
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 13:19 schreef djtiesto8 het volgende:

[..]
Tof dat hij de tijd nam om op jouw bericht te reageren én tof dat er weer een nieuw HCN project van hem aan zit te komen. Ik had het eigenlijk niet meer verwacht, aangezien de nieuwe vestiging al op het punt van openen staat. Ik ga direct mijn automatische investering alvast verhogen.
Hij had natuurlijk al in de laatste 3 maanden van 2025 een miljoen opgehaald met 4 geborgde leningen op andere vestigingen. Daarbij werd aangegeven "De financiering is bestemd voor de herfinanciering van eigen vermogen om groei van de groep verder te kunnen bewerkstelligen."
Er zal nog flink meer geld nodig zijn kijkend naar het totaal bedrag wat nodig was voor Leiden en Kijkduin. In een filmpje waar hij de opening zondag 8 februari (die helaas nog niet doorging) aankondigde zei hij dat er nog heel veel zou worden veranderd en verbouwd. Maar met dat geld van die geborgde leningen kunnen natuurlijk al de eerste dingen gedaan worden.
pi_220074048
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 12:41 schreef delcielo het volgende:

[..]
Uit de pitch:

Deze is voorbelast met een eerste hypothecaire inschrijving van ¤ 540.000,- en een openstaande schuld van ¤ 535.849,13 per d.d. 01-12-2025

Uit de EBI:

Deze is voorbelast met een eerste hypothecaire inschrijving van ¤ 700.000,- en een openstaande schuld van ¤ 535.849,13 per d.d. 01-12-2025.
Zojuist gebeld met Collin. Het juiste bedrag moet zijn ¤ 540.000.
In eerste instantie was de eerste inschrijving ¤ 700.000, maar deze is verlaagd naar ¤ 540.000.
De EBI wordt aangepast hierop.
pi_220074361
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 12:42 schreef Fredericm het volgende:

[..]
Hoe zou het met de import gaan als het in Iran hommeles wordt?
Daar is het al hommeles kan alleen maar beter gaan
pi_220074366
Voorstemmers hebben de verkiezingen gewonnen bij het vuurlab
pi_220074511
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 12:42 schreef Fredericm het volgende:

[..]
Hoe zou het met de import gaan als het in Iran hommeles wordt?
Misschien is de huidige hommeles wel de reden van deze kredietaanvraag :!
Pecunia non olet
pi_220075441
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2026 14:07 schreef Boyette het volgende:

[..]
Daar is het al hommeles kan alleen maar beter gaan
Oneens, dat is deels off-topic, maar de dag dat VS daar grootschalig binnenvalt zal het importeren naar EU al helemaal niet meer makkelijk gaan. De rest van het project vond ik goed, maar ik ga hem tóch laten gaan o.b.v. dat soort risico's (ondanks de taxatie die dekkend zou moeten/kunnen zijn).
pi_220075487
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 15:27 schreef crowdfundingnederlan het volgende:

[..]
Oneens, dat is deels off-topic, maar de dag dat VS daar grootschalig binnenvalt zal het importeren naar EU al helemaal niet meer makkelijk gaan. De rest van het project vond ik goed, maar ik ga hem tóch laten gaan o.b.v. dat soort risico's (ondanks de taxatie die dekkend zou moeten/kunnen zijn).
Ik neem hem ook niet mee 1180K is best veel voor Almere. Dat soort woningen doen het niet zo goed op executie veilingen
pi_220076330
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 14:07 schreef Boyette het volgende:
Voorstemmers hebben de verkiezingen gewonnen bij het vuurlab
Heb je het dan ooit anders meegemaakt?
Het is m.i. alleen maar een formaliteit.
pi_220076486
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 12:57 schreef obligataire het volgende:

[..]
Dat is het al. Al maanden. Alleen bombardementen ontbreken nog. Ik denk niet dat de Amerikanen op de leveranciers van RAZ zullen mikken. Groot land.

Ik ben wel verbaasd dat ze zoveel geld nodig hebben voor werkkapitaal. Vaak is dat om ontevreden crediteuren af te lossen maar die zijn er hier niet. En voeding heeft niet het eeuwige leven :)

Ik had dan toch eerder wat minder geleend met als optie nog een tweede tranche onder dezelfde hypotheek .
Huis nieuwbouw vermoedelijk nog niet af volgens de satelliet. Streetview niet beschikbaar.
pi_220076525
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 16:58 schreef Crowd001 het volgende:

[..]
Heb je het dan ooit anders meegemaakt?
Het is m.i. alleen maar een formaliteit.
70% voor 30% tegen geeft wel een signaal af. Meestal is het Noord Koreaans en dat is nu zeker niet het geval. Oftewel Collin weet nu dat ze toch moet oppassen met dit soort voorstellen.
pi_220077117
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 15:27 schreef crowdfundingnederlan het volgende:

[..]
Daar ben ik het ook mee oneens want dat zal tijdelijk zijn maar een inval van de VS is een garantie op een volledige opening naar Europa en dan zal voor een bedrijf als dit de sky de limit zijn..
Ik denk dat het risico er juist in zit dat dit niet gebeurd en de huidige situatie blijft voortduurd.. waar heeft men in godsnaam dan zoveel werkkapitaal voor nodig
Kun je dan niet beter zo blijven doorgroeien?

Maar wie weet kan men nu ook goede deals maken en is deze lening juist een goede investering.. dat is voor ons puur speculatie
pi_220077802
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 17:17 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]
Huis nieuwbouw vermoedelijk nog niet af volgens de satelliet. Streetview niet beschikbaar.
Ik heb RAZ meegenomen, OK Almere is geen Wassenaar en Iran is een onrustig land momenteel, maar die inleg komt linksom of rechtsom wel terug en zijn balans en V&W cijfers zien er keurig uit. Misschien koopt hij al die handel wel om eventuele leveringsproblemen voor te blijven, en anders kan ie vast wel elders vergelijkbare producten kopen, dat probleem zie ik niet zo direct.
Pecunia non olet
pi_220077891
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 18:48 schreef obligataire het volgende:

[..]
Ik heb RAZ meegenomen, OK Almere is geen Wassenaar en Iran is een onrustig land momenteel, maar die inleg komt linksom of rechtsom wel terug en zijn balans en V&W cijfers zien er keurig uit. Misschien koopt hij al die handel wel om eventuele leveringsproblemen voor te blijven, en anders kan ie vast wel elders vergelijkbare producten kopen, dat probleem zie ik niet zo direct.
Ik heb hem ook meegenomen, vooral omdat er een grotendeels dekkende tweede hypotheek als zekerheid bij zit. En daarnaast vind ik het wel een sympathiek project.
pi_220078050
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 17:20 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]
70% voor 30% tegen geeft wel een signaal af. Meestal is het Noord Koreaans en dat is nu zeker niet het geval. Oftewel Collin weet nu dat ze toch moet oppassen met dit soort voorstellen.
Eens. Er staat me bij dat paar jaar geleden er ook een behoorlijk aantal tegen had gestemd bij een voorstel, was dat niet bij dat echtpaar van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?
pi_220078094
De webshop is in elk geval niet duur, alles wat ik in het mandje gooi is gratis. Echt bestellen durf ik niet aan.
Verder eigenlijk geen bijzonderheden kunnen vinden.
pi_220079123
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 19:23 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
De webshop is in elk geval niet duur, alles wat ik in het mandje gooi is gratis.
Tsja, met deze belofte "Wij garanderen de laagste prijs voor al onze producten" kan dat ook niet anders, toch?
pi_220080108
CCF 42532 / H. S*d*q* (box 3)

Ik zie bij de verwachte transacties de volledige aflossing staan voor vandaag.

Voor wat het waard is ;)
pi_220080800
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 21:35 schreef fok321 het volgende:
CCF 42532 / H. S*d*q* (box 3)

Ik zie bij de verwachte transacties de volledige aflossing staan voor vandaag.

Voor wat het waard is ;)
Ik vermoed dat dit niets waard is. Als deze uitbetaald zou zijn, had dit al veel eerder op de dag gedaan
  donderdag 12 februari 2026 @ 22:19:36 #269
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_220080909
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 17:01 schreef iprhba0 het volgende:
Uw investering in Appartementen Sauerland loopt momenteel ten einde. Wij kunnen deze investering op korte termijn aflossen. Dit project zal binnen zeven werkdagen worden afgewikkeld.'
Echt weer CRE, héél amateuristisch dit allemaal. De ene investeerder heeft het geld afgelopen weekend al ontvangen en anderen (waaronder ik) nog steeds helemaal niets. Daar zou natuurlijk een goede reden voor kunnen zijn, maar verspreid dan gewoon even een update. Ik ga niet in contact met hen, het geld zal eerdaags wel komen.

Het lijkt er overigens een beetje op dat zij nu het geld dat sommigen Private Placement investeerders al hebben betaald voor de herfinanciering, onder de oorspronkelijke crowdfund-investeerders aan het verdelen zijn.

Hoe dan ook gaat Harth**rn dit flink in z'n portemonnee voelen. Hij moet nu een rentepercentage gaan betalen dat Funding Circle-achtige vormen begint aan te nemen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220081357
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 22:10 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Ik vermoed dat dit niets waard is. Als deze uitbetaald zou zijn, had dit al veel eerder op de dag gedaan
Mm er is met datum vandaag een nieuwe betaalspecificatie gemaakt? Morgen weten we meer: een dooie mus of een zwaluw die al dan niet lente maakt :)
pi_220082408
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 18:48 schreef obligataire het volgende:

[..]
Ik vraag me altijd af of zo iemand het rechtstreeks koopt in Iran of via een tussenhandel die het zelf weer uit Iran haalt. Lijkt me namelijk niet echt makkelijk om geld naar Iran over te maken.
pi_220082423
Rechter buigt zich over conflict rond verkoop ggz-organisatie Inter-Psy

Had deze oud eigenaar destijds niet 1 (of meerdere) projecten? Komt me namelijk bekend voor.
pi_220083221
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 23:02 schreef lykkefund het volgende:

[..]
Mm er is met datum vandaag een nieuwe betaalspecificatie gemaakt? Morgen weten we meer: een dooie mus of een zwaluw die al dan niet lente maakt :)
Sediqi: Afgelost en in de wallet.
pi_220083580
De raz food woning ligt wel in de wijk vogelhorst. Vrij dicht onder de Lelystad aanvliegroute.
Toen het vliegveld gebouwd werd is dat genoemd als een van de wijken die er wat meer last van zouden krijgen.
pi_220083617
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 08:41 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]
Sediqi: Afgelost en in de wallet.
Dat zijn nog eens mooie verrassingen op de vroege morgen *O*
Pecunia non olet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')