Dat is alleen alles op schaatsen. Skeleton, snowboard etc mist hieropquote:Op donderdag 5 februari 2026 11:02 schreef golfer het volgende:
Alle evenementen waar Team NL aan mee doet:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dit topic is voor de dagschema's van Redefine!quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:02 schreef golfer het volgende:
Alle schaats-evenementen waar Team NL aan mee doet:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Haal maar weg dan.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:16 schreef Slobeend het volgende:
Dit topic is voor de dagschema's van Redefine!
Ze hebben m al direct sticky gemaakt. Staat bovenaan de OWS pagina.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Moet dit niet bovenaan op de openingspagina? Ze zijn al lang en breed begonnen!
Jup. Ik zag de post van @ootjekatootjequote:Op donderdag 5 februari 2026 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hebben m al direct sticky gemaakt. Staat bovenaan de OWS pagina.
Redefijn.quote:
https://nos.nl/livequote:Op vrijdag 6 februari 2026 00:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Kan er ook ff een link in de OP naar de zenders?
quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Gaaf net die Big Air, zaterdag de finale. Ik ben natuurlijk voor de invaller uit Australië!
Hiervoor zijn andere topicsquote:Op vrijdag 6 februari 2026 00:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Kan er ook ff een link in de OP naar de zenders? Ik zag Eurosport maar leuke livestreams naar het Holland huis enzo zijn ook leuk en daarom ook toegankelijk.
We gaan natuurlijk allemaal Bruna aanmoedigen,. Een linkje is dan wel makkelijk!
Als jij die linkjes wil regelen, prima.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 00:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Kan er ook ff een link in de OP naar de zenders? Ik zag Eurosport maar leuke livestreams naar het Holland huis enzo zijn ook leuk en daarom ook toegankelijk.
We gaan natuurlijk allemaal Bruna aanmoedigen,. Een linkje is dan wel makkelijk!
Oh ja de rubriek Humphrey de alleskijker hebben we ook nogquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]met dank aan @:HumphryJoey dus
Zal ik hem hier weghalen?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja de rubriek Humphrey de alleskijker hebben we ook nog
Nee joh, laat maar staanquote:
Waarom nietquote:
Zondag is alweer wat drukker, wat vooral komt door de parallel reuzenslalom bij snowboarden. Dat zijn al vrij veel runs, maar daar hebben ze dan juist weer mannen en vrouwen op dezelfde dag gedaan, waardoor het extra veel is.quote:
Hoelaat is de 3000 mtr ongeveer klaar. Ik vraag dit voor een vriendquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]met dank aan @:HumphryJoey dus
Half 6 ongeveerquote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoelaat is de 3000 mtr ongeveer klaar. Ik vraag dit voor een vriend
Matig rekening gehouden met thuiswerkers dusquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zondag is alweer wat drukker, wat vooral komt door de parallel reuzenslalom bij snowboarden. Dat zijn al vrij veel runs, maar daar hebben ze dan juist weer mannen en vrouwen op dezelfde dag gedaan, waardoor het extra veel is.
De eerste week is overigens wel een afwisseling van rustigere en drukkere dagen. Waarbij de woensdagen in het algemeen nog het minste zijn, vooral die in week twee...
Ik denk niet dat ze allemaal ineens omgebouwd zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:22 schreef Redefine het volgende:
Schaatsen
16.00 Vrouwen, 5000 m Bosker, Huizinga, Van der Bunt
Heb m aangepastquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze allemaal ineens omgebouwd zijn
Dit hele weekend is het programma erg matig. Morgen lijkt het nog wel wat door al die rondes bij de parallelreuzenslalom. Maar als je die weghaalt zie je juist hoe beperkt dat programma is. En dan is een van de finaleonderdelen ook nog een kwalificatie...quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na het schaatsen en rodelen wel een vrij karig programma. Kan ik wel mooi het biatlon en parralelreuzenslalom terugkijken. En verder wat curling.
Bij snowboard big air mis je wel een vlaggetjequote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit hele weekend is het programma erg matig. Morgen lijkt het nog wel wat door al die rondes bij de parallelreuzenslalom. Maar als je die weghaalt zie je juist hoe beperkt dat programma is. En dan is een van de finaleonderdelen ook nog een kwalificatie...
Ah ja Mekissa Peperkamp en Romy Van Vreden natuurlijk. Heb het aangepast. Dank je voor het meldenquote:Op zondag 8 februari 2026 07:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij snowboard big air mis je wel een vlaggetje
Waar doel je op?quote:Op zondag 8 februari 2026 22:44 schreef Redefine het volgende:
Het onderdeel wat dan nog de meeste tijd inneemt is dan ook nog eens een overbodig team onderdeel wat een klassiek onderdeel heeft vervangen...
De combinatie bij het skiën. Team onderdeel i.p.v. de het individuele nummer.quote:
Dat de alpinecombinatie nu gewoon een team van 2 atleten is die voor hetzelfde land de afdaling/slalom doen, ipv dat 1 atleet beide onderdelen doet. Is weer een lekker voordeel voor de grote landenquote:
O ik dacht bij het lezen; er doen gewoon 2 of meer atleten de complete combinatie..quote:Op maandag 9 februari 2026 07:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat de alpinecombinatie nu gewoon een team van 2 atleten is die voor hetzelfde land de afdaling/slalom doen, ipv dat 1 atleet beide onderdelen doet. Is weer een lekker voordeel voor de grote landen
Wat een onzin weer. Bobo's zien grote landen altijd graag meer winnenquote:Op maandag 9 februari 2026 07:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat de alpinecombinatie nu gewoon een team van 2 atleten is die voor hetzelfde land de afdaling/slalom doen, ipv dat 1 atleet beide onderdelen doet. Is weer een lekker voordeel voor de grote landen
Het is wel prima dat dat andere team event er af is, dat was al helemaal kut. Maar om dan de combinatie te slachtofferen vind ik ook niet juist.quote:Op maandag 9 februari 2026 07:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Bobo's zien grote landen altijd graag meer winnen
Eensquote:Op maandag 9 februari 2026 07:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel prima dat dat andere team event er af is, dat was al helemaal kut. Maar om dan de combinatie te slachtofferen vind ik ook niet juist.
Kun je Bruna ook vermelden? Is toch een beetje ONZE Braziliaanse Nederlandsequote:Op maandag 9 februari 2026 21:10 schreef Redefine het volgende:
Programma Olympische Spelen 10 februari 2026
Alpine Skiën
Team, vrouwen
10.30 Combinatie - Afdaling
14.00 Combinatie – Slalom
Biatlon
13.30 Mannen, 20 km
Curling
Mixed, Finales
14.05 Wedstrijd om het brons Italië – Groot-Brittannië
18.05 Finale Zweden – Verenigde Staten
Freestyle Skiën
11.15 Mannen, Moguls – Kwalificatie 1
12.30 Mannen, Slopestyle – Finale
14.15 Vrouwen, Moguls – Kwalificatie 1
IJshockey
Vrouwen, poulefase
12.10 Japan - Zweden
16.40 Italië - Duitsland
20.10 Canada – Verenigde Staten
21.10 Finland - Zwitserland
Kunstschaatsen
18.30 Mannen, Korte kür
Langlaufen
Sprint klassieke stijl
9.15 Vrouwen, Kwalificatie
9.57 Mannen, Kwalificatie
11.45 Vrouwen, Kwartfinale
12.20 Mannen, Kwartfinale
12.55 Vrouwen, Halve finale
13.09 Mannen, Halve finale
13.24 Vrouwen, Finale
13.38 Mannen, Finale
Rodelen
17.00 Vrouwen, Individueel - Run 3
18.34 Vrouwen, Individueel - Run 4
Schansspringen
18.45 Team mixed, Normale Schans 1e ronde
20.00 Team mixed,, Normale Schans Eindronde
Shorttrack
10.30 Vrouwen, 500 m – Series Xandra Velzeboer (1), Michelle Velzeboer (4), Poutsma (8)
11.10 Mannen, 1000 m– Series Boer (6), Jens van ’t Wout (7)
11.59 Team mixed, Relay – Kwartfinale Nederland (1)
12.34 Team mixed, Relay – Halve finale potentieel
13.03 Team mixed, Relay – Finale potentieel
Tussen haakjes de rit waarin de Nederlander zit.
Vooruit. Nu toegevoegd. Al zou er eigenlijk een Braziliaans vlaggetje als smiley moeten zijnquote:Op maandag 9 februari 2026 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kun je Bruna ook vermelden? Is toch een beetje ONZE Braziliaanse Nederlandse
Ja dat vindt mijn baas ookquote:
Negen tot drie mentaliteit.quote:
Je vergeet de warming up en cooling downquote:
In werk termen is dat voordat je begint al binnen zijn om je laptop aan te zetten en koffie te pakken en een uur onbetaald overwerken.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je vergeet de warming up en cooling down
Tis goedquote:Op maandag 9 februari 2026 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
In werk termen is dat voordat je begint al binnen zijn om je laptop aan te zetten en koffie te pakken en een uur onbetaald overwerken.
quote:Op maandag 9 februari 2026 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooruit. Nu toegevoegd. Al zou er eigenlijk een Braziliaans vlaggetje als smiley moeten zijn
Biatlon is rond die tijd ook nog bezigquote:Op maandag 9 februari 2026 21:28 schreef Redefine het volgende:
Dit is ook weer zo geweldig bedacht. Genoeg te zien morgen, dus dat is mooi. Maar je hebt dus tussen 14.00 en 14.15 drie sporten die nagenoeg tegelijkertijd starten en ook wel lang tegelijkertijd bezig zijn. Allen zijn ze wel zo rond 15.00/15.15 klaar. Dan een een kleine anderhalf uur niks met wel weer wat sport dan. Om dan lekker tussen zes en zeven weer alles te laten starten. Leg het maar uit.
14.00 Alpine Skiën, Vrouwen Team: Combinatie – Slalom
14.05 Curling, Mixed: Wedstrijd om het brons Italië – Groot-Brittannië
14.15 Freestyle Skiën, Vrouwen: Moguls – Kwalificatie 1
16.40 IJshockey, Vrouwen: Italië – Duitsland
17.00 Rodelen, Vrouwen: Individueel - Run 3
18.05 Curling, Mixed: Finale Zweden – Verenigde Staten
18.30 Kunstschaatsen, Mannen: Korte kür
18.34 Rodelen, Vrouwen: Individueel - Run 4
18.45 Schansspringen, Team mixed: Normale Schans – 1e ronde
Klopt dat komt er ook nog bij ja. Maar die start dan nog een halfuur eerder. Hier vooral dat ze binnen een kwartier met drie sporten starten, terwijl ze minimaal één ervan toch wel wat hadden kunnen opschuiven zodat je dan later nog wat hebt.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Biatlon is rond die tijd ook nog bezig
Curling had mooi om 16:00 kunnen starten inderdaad, dat is toch binnen.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt dat komt er ook nog bij ja. Maar die start dan nog een halfuur eerder. Hier vooral dat ze binnen een kwartier met drie sporten starten, terwijl ze minimaal één ervan toch wel wat hadden kunnen opschuiven zodat je dan later nog wat hebt.
Big air start vaak om 19:30 en is buiten.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Curling had mooi om 16:00 kunnen starten inderdaad, dat is toch binnen.
Er moeten wel lichten zijn hè. Biatlon en alpineskiën zal altijd overdag zijn.quote:Op maandag 9 februari 2026 23:28 schreef Raceneus het volgende:
[..]
Big air start vaak om 19:30 en is buiten.
Biatlon heb ik ook wel eens onder kunstlicht gezienquote:Op maandag 9 februari 2026 23:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er moeten wel lichten zijn hè. Biatlon en alpineskiën zal altijd overdag zijn.
Volgens mij is niet de volledige baan verlicht in Anterselva.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 06:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Biatlon heb ik ook wel eens onder kunstlicht gezien
Maar kan me voorstellen dat dat wel duur is
Bij skiën zijn er nog wel eens slalom wedstrijden met kunstlicht. Maar de rest kan inderdaad niet.quote:Op maandag 9 februari 2026 23:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er moeten wel lichten zijn hè. Biatlon en alpineskiën zal altijd overdag zijn.
Ik bedoel dat het deze keer niet in het donker kan. Er bestaan zeker banen en pistes die volledig verlicht zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 06:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Biatlon heb ik ook wel eens onder kunstlicht gezien
Maar kan me voorstellen dat dat wel duur is
Allemaal na de dweil dusquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
De Nederlanders morgen:
[ afbeelding ]
Morgen mis je niet zoveel.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:06 schreef franklop het volgende:
Mis het grootste deel de komende dagen, want ter plaatse
Ik mis niet eens zoveel op mijn drukke werkdag. Dat zal donderdag en vrijdag wel anders zijn. Donderdag het schaatsen ook via Radio 1 volgen denk ik.quote:
Have fun!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:06 schreef franklop het volgende:
Ja kan mooi zelf gaan sporten voordat het schaatsen begintquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:58 schreef borisz het volgende:
Mis wel iets, maar kan rustig naar een klant in Breda. Wel optijd terug voor het schaatsen.
Veel plezierquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:06 schreef franklop het volgende:
Kleine mee?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:06 schreef franklop het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |