Biatlon is rond die tijd ook nog bezigquote:Op maandag 9 februari 2026 21:28 schreef Redefine het volgende:
Dit is ook weer zo geweldig bedacht. Genoeg te zien morgen, dus dat is mooi. Maar je hebt dus tussen 14.00 en 14.15 drie sporten die nagenoeg tegelijkertijd starten en ook wel lang tegelijkertijd bezig zijn. Allen zijn ze wel zo rond 15.00/15.15 klaar. Dan een een kleine anderhalf uur niks met wel weer wat sport dan. Om dan lekker tussen zes en zeven weer alles te laten starten. Leg het maar uit.
14.00 Alpine Skiën, Vrouwen Team: Combinatie – Slalom
14.05 Curling, Mixed: Wedstrijd om het brons Italië – Groot-Brittannië
14.15 Freestyle Skiën, Vrouwen: Moguls – Kwalificatie 1
16.40 IJshockey, Vrouwen: Italië – Duitsland
17.00 Rodelen, Vrouwen: Individueel - Run 3
18.05 Curling, Mixed: Finale Zweden – Verenigde Staten
18.30 Kunstschaatsen, Mannen: Korte kür
18.34 Rodelen, Vrouwen: Individueel - Run 4
18.45 Schansspringen, Team mixed: Normale Schans – 1e ronde
Klopt dat komt er ook nog bij ja. Maar die start dan nog een halfuur eerder. Hier vooral dat ze binnen een kwartier met drie sporten starten, terwijl ze minimaal één ervan toch wel wat hadden kunnen opschuiven zodat je dan later nog wat hebt.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Biatlon is rond die tijd ook nog bezig
Curling had mooi om 16:00 kunnen starten inderdaad, dat is toch binnen.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt dat komt er ook nog bij ja. Maar die start dan nog een halfuur eerder. Hier vooral dat ze binnen een kwartier met drie sporten starten, terwijl ze minimaal één ervan toch wel wat hadden kunnen opschuiven zodat je dan later nog wat hebt.
Big air start vaak om 19:30 en is buiten.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Curling had mooi om 16:00 kunnen starten inderdaad, dat is toch binnen.
Er moeten wel lichten zijn hè. Biatlon en alpineskiën zal altijd overdag zijn.quote:Op maandag 9 februari 2026 23:28 schreef Raceneus het volgende:
[..]
Big air start vaak om 19:30 en is buiten.
Biatlon heb ik ook wel eens onder kunstlicht gezienquote:Op maandag 9 februari 2026 23:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er moeten wel lichten zijn hè. Biatlon en alpineskiën zal altijd overdag zijn.
Volgens mij is niet de volledige baan verlicht in Anterselva.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 06:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Biatlon heb ik ook wel eens onder kunstlicht gezien
Maar kan me voorstellen dat dat wel duur is
Bij skiën zijn er nog wel eens slalom wedstrijden met kunstlicht. Maar de rest kan inderdaad niet.quote:Op maandag 9 februari 2026 23:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er moeten wel lichten zijn hè. Biatlon en alpineskiën zal altijd overdag zijn.
Ik bedoel dat het deze keer niet in het donker kan. Er bestaan zeker banen en pistes die volledig verlicht zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 06:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Biatlon heb ik ook wel eens onder kunstlicht gezien
Maar kan me voorstellen dat dat wel duur is
Allemaal na de dweil dusquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
De Nederlanders morgen:
[ afbeelding ]
Morgen mis je niet zoveel.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:06 schreef franklop het volgende:
Mis het grootste deel de komende dagen, want ter plaatse
Ik mis niet eens zoveel op mijn drukke werkdag. Dat zal donderdag en vrijdag wel anders zijn. Donderdag het schaatsen ook via Radio 1 volgen denk ik.quote:
Have fun!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:06 schreef franklop het volgende:
Ja kan mooi zelf gaan sporten voordat het schaatsen begintquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:58 schreef borisz het volgende:
Mis wel iets, maar kan rustig naar een klant in Breda. Wel optijd terug voor het schaatsen.
Veel plezierquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:06 schreef franklop het volgende:
Kleine mee?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:06 schreef franklop het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |