abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219980241

En voor de lieve vrede

[ Bericht 98% gewijzigd door sigme op 01-02-2026 18:41:00 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219980253
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 18:01 schreef Vanyel het volgende:
Ben ik nou zo naïef dat ik zou verwachten dat het kind dat gewoonlijk toch al wel wist, als het zo erg is dat ouders volledig willen onterven?
Laatste grap van mijn oma was dat ze haar "laatste testament" had laten lezen door haar oudste zoon en het dan toch een verrassing was voor iedereen dat er nog een nog later testament was waarin mijn moeder wel onterfd was.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 1 februari 2026 @ 18:42:58 #3
63722 z80
I fink you freaky
pi_219980316
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:48 schreef derLudolf het volgende:
Zo, al het hout gekloofd en gestapeld onder dak. Had ook nog wat vers eiken liggen van een boompje die ik laatst had omgezaagd. Daar moet je toch een een heel stuk harder op slaan :o
Maar goed, dat is ook in stukjes en kan winter 28/29 gestookt worden.

Zo nu tijd voor après ski :+
Das een flinke bos hout voor de deur.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_219980317
Mijn schoonvader daarentegen, daarvan wisten alle kinderen dat ze volledig onterfd waren, alle geld ging naar mevrouw X. Maar mevrouw X werd 1 week voor zijn dood veroordeeld wegend oplichting van mijn schoonvader, en wel op zo'n wijze dat ze onwaardig was en toen ging alsnog de hele poet naar ons.
  Moderator zondag 1 februari 2026 @ 18:59:27 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219980453
quote:
6s.gif Op zondag 1 februari 2026 18:42 schreef z80 het volgende:

[..]
Das een flinke bos hout voor de deur.
Dat moet ook, gaat ook wel een beetje door als je een beetje door stookt. M'n ouders en broertje waren er gisteren. Tegen 15:30 kachel aangemaakt en tegen 22u laatst keer hoe er in. Houtkachel vind ik lekkere warmte dus het is me ook niet snel te warm :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 1 februari 2026 @ 19:04:15 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219980503
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219980521
:o
Ik miste mijn lapo :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219980529
quote:
Omdat het kan, meestal
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219980634
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:06 schreef Vanyel het volgende:
Verfrissend ^O^ Anderen hunten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 1 februari 2026 @ 19:18:43 #10
63722 z80
I fink you freaky
pi_219980643
quote:
Je weet toch. de heer heeft vreemde kostgangers.
Zelf in het Engels: our beloved Lord has strange lodgers.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_219980668
Zow. Verkansjie geboekt allen. Hele avond mee zoet geweest. Nou ja tot bedtijd ben ik aan het bijkomen van de kosten :')

Half juni paar dagen naar Santander, dan met de boot naar Plymouth, daar een paar dagen, trein naar Harwich en de boot terug. 9 dagen bij elkaar.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219980742
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik sliep helaas ook :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 1 februari 2026 @ 19:41:22 #13
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219980780
Voor wie het interesseert: het werd toch friet :@
Met saté en caesarsalade.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_219981058
oh ik heb uiteindelijk kapsalon en een kipburgertje besteld. Was ernstig druk met de vakantie en kreeg ineens honger.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219981071
Ik heb uiteindelijk twee boterhammen met cottage cheese en tomatentapenade gegeten, en een bord magioni pompoen-banaan poffertjes. Ah well :+
pi_219981084
Ik werd afgelopen week twee keer gevraagd of ik ook uitgenodigd was voor een feestje... beide keren was dat niet zo.
Waarbij de feestelingen en ikzelf dat prima vonden, alleen vond vooral bij één feestje de omgeving daar wat van :')
Jouw feestje, jouw gastenlijst en vooral al geen 'moetje' invites ^O^

Er bleek nog een feestje te zijn: wat ik vandaag eigenhandig saboteerde :o
(Spoiler want lap tekst)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219981086
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 18:35 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

En voor de lieve vrede
[ afbeelding ]
Stinkstokjes :X
pi_219981097
quote:
80s.gif Op zondag 1 februari 2026 18:43 schreef sigme het volgende:
Mijn schoonvader daarentegen, daarvan wisten alle kinderen dat ze volledig onterfd waren, alle geld ging naar mevrouw X. Maar mevrouw X werd 1 week voor zijn dood veroordeeld wegend oplichting van mijn schoonvader, en wel op zo'n wijze dat ze onwaardig was en toen ging alsnog de hele poet naar ons.
:o :7
pi_219981103
Cat O+ wat lief O+
pi_219981104
Ik heb vandaag ontbeten met een croissant, cracker en een half chocoladebroodje.
2 macarons voor lunch.

En net (als tegenbeweging voor de uitspatting van gisteren) een saucijzenbroodje en instant noodles.

Morgen boodschappen doen en weer normaal eten.
pi_219981116
quote:
80s.gif Op zondag 1 februari 2026 18:43 schreef sigme het volgende:
Heeft je schoonvader dat nog meegekregen of heeft die tot het laatst in de liefde geloofd?
Spoilers!
pi_219981123
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 20:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Cat O+ wat lief O+
Jaaaaa O+

De andere dineerders zaten in het complot (want stel dat ik ze ook zou uitnodigen voor de lunch!) en genoten uitermate van mijn :D WTF :D gezicht toen alles aan het licht kwam vanmorgen _O-

Normaal zit ik aan de andere kant van dit soort verrassingen :7
pi_219981127
@sigme jouw familie :o
pi_219981161
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 20:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik werd afgelopen week twee keer gevraagd of ik ook uitgenodigd was voor een feestje... beide keren was dat niet zo.
Waarbij de feestelingen en ikzelf dat prima vonden, alleen vond vooral bij één feestje de omgeving daar wat van :')
Jouw feestje, jouw gastenlijst en vooral al geen 'moetje' invites ^O^

Er bleek nog een feestje te zijn: wat ik vandaag eigenhandig saboteerde :o
(Spoiler want lap tekst)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve spoiler O+
pi_219981208
Wat ontzettend lief van je vrienden, en dat al bijna een jaar aan het plannen en niets lekt uit.

Wat een erfenis gedonder allemaal vooral ook bij @sigme zelfde vraag, heeft je schoonvader het nig meegekregen?
Bij ons ging het uitermate soepel, ook omdat vooral mijn vader alles goed had geregeld. Bij opa en oma aan vaders kant ging het ook soepel, na de uitvaart gingen die kinderen alles uitzoeken en ieder kleinkind mocht om iets verzoeken. Bij oma aan moeders kan stond werkelijk alles op papier in een schriftje. Zij had nog stapels thee- en glasdoeken en handdoeken washandjes, servetten enzovoort uit haar uitzet (getrouwd in 1926). Er zaten satijnen lintjes omheen (en vielen uit elkaar van ouderdom :o )
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')