Laatste grap van mijn oma was dat ze haar "laatste testament" had laten lezen door haar oudste zoon en het dan toch een verrassing was voor iedereen dat er nog een nog later testament was waarin mijn moeder wel onterfd was.quote:Op zondag 1 februari 2026 18:01 schreef Vanyel het volgende:
Ben ik nou zo naïef dat ik zou verwachten dat het kind dat gewoonlijk toch al wel wist, als het zo erg is dat ouders volledig willen onterven?
Das een flinke bos hout voor de deur.quote:Op zondag 1 februari 2026 17:48 schreef derLudolf het volgende:
Zo, al het hout gekloofd en gestapeld onder dak. Had ook nog wat vers eiken liggen van een boompje die ik laatst had omgezaagd. Daar moet je toch een een heel stuk harder op slaan![]()
Maar goed, dat is ook in stukjes en kan winter 28/29 gestookt worden.
Zo nu tijd voor après ski
Dat moet ook, gaat ook wel een beetje door als je een beetje door stookt. M'n ouders en broertje waren er gisteren. Tegen 15:30 kachel aangemaakt en tegen 22u laatst keer hoe er in. Houtkachel vind ik lekkere warmte dus het is me ook niet snel te warmquote:
Omdat het kan, meestalquote:Op zondag 1 februari 2026 19:04 schreef derLudolf het volgende:
Waarom?
www.nu.nl/opmerkelijk/638(...)rans-ziekenhuis.html
Verfrissendquote:
Je weet toch. de heer heeft vreemde kostgangers.quote:Op zondag 1 februari 2026 19:04 schreef derLudolf het volgende:
Waarom?
www.nu.nl/opmerkelijk/638(...)rans-ziekenhuis.html
Ik sliep helaas ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Stinkstokjesquote:Op zondag 1 februari 2026 18:35 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En voor de lieve vrede
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 februari 2026 18:43 schreef sigme het volgende:
Mijn schoonvader daarentegen, daarvan wisten alle kinderen dat ze volledig onterfd waren, alle geld ging naar mevrouw X. Maar mevrouw X werd 1 week voor zijn dood veroordeeld wegend oplichting van mijn schoonvader, en wel op zo'n wijze dat ze onwaardig was en toen ging alsnog de hele poet naar ons.
Heeft je schoonvader dat nog meegekregen of heeft die tot het laatst in de liefde geloofd?quote:Op zondag 1 februari 2026 18:43 schreef sigme het volgende:
Mijn schoonvader daarentegen, daarvan wisten alle kinderen dat ze volledig onterfd waren, alle geld ging naar mevrouw X. Maar mevrouw X werd 1 week voor zijn dood veroordeeld wegend oplichting van mijn schoonvader, en wel op zo'n wijze dat ze onwaardig was en toen ging alsnog de hele poet naar ons.
Jaaaaaquote:
quote:Op zondag 1 februari 2026 20:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik werd afgelopen week twee keer gevraagd of ik ook uitgenodigd was voor een feestje... beide keren was dat niet zo.
Waarbij de feestelingen en ikzelf dat prima vonden, alleen vond vooral bij één feestje de omgeving daar wat van
Jouw feestje, jouw gastenlijst en vooral al geen 'moetje' invites![]()
Er bleek nog een feestje te zijn: wat ik vandaag eigenhandig saboteerde![]()
(Spoiler want lap tekst)Lieve spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |