abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 februari 2026 @ 21:19:08 #26
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_219981387
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:56 schreef Questular het volgende:

[..]
Ow nee als een willekeurige zure man dit op het internet zet dan moet het wel waar zijn.
Ik ben zo jaloers! Ook al heeft het je vast aardig wat per uur gekost, maar betaald plezier is ook plezier.
Op internet weet je dus niet of iets wel of niet waar is dus je moet me er echt op geloven dat het echt waar is. Ik kan helaas niet met bewijzen komen dus je zult me op mijn woord moeten geloven

Niet dat je iets moet hoor en aan het einde van de rit zal het jou ook gewoon een rotzorg zijn of ik wel of niet heel veel lekkere wijven heb geneukt

Dus dat
Le Diable
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 10:20:20 #28
441859 crew  Lenny77
pi_220033744
quote:
Tja ze heeft wel op veel punten gelijk hoor. Bij sommige dingen denk ik: meh...
Ik ben natuurlijk al wat ouder, maar ik mocht niet volgen op school wat ik wou want: dat hoort niet voor een meisje. Ik ben ooit met mijn broertje gaan solliciteren voor dezelfde baan. Zelfde opleiding, ik meer ervaring en 2 jaar ouder. Toch kreeg hij een hoger uurloon dan ik. Dus ik zit onbewust nog wel een beetje in die mindset van vroeger. Maar het feminisme van toen was ook heel anders dan dat van nu. @Hiddendoe bv zat in de eerste golf. De vrouwen toen mochten bijna niets. Die hebben keihard gevochten. Ik vermoed dat ik ergens eind 2e of 3e golf zat en daar ging het over gelijke rechten, gelijke plichten. Je moet dus niet verwachten dat je dezelfde rechten als een man krijgt als je ook niet zijn plichten doet. Dus ook vuil werk doen, riolering schoon maken, dak opklimmen, zelf dingen in de muur boren, je eigen auto kunnen onderhouden, bandenwissels enz doen. Ik persoonlijk vind dat wel een mooie golf van feminisme. Het ging ook niet over mannen achteruit drukken, het ging over hetzelfde willen/mogen/kunnen doen, maar niet ten koste van hem.
Dan naar nu... ik denk dat we sowieso uit die fuik van de internetvrouwen moeten wegblijven. Hoeveel vrouwen die jij kent zijn influencer? Ik ken er geen één.. En ik wil zo een vrouwen ook niet kennen, wat een leeg leven heb je dan joh :') Ga iets doen wat iets betekent voor de wereld joh!
De rest van de huidige krijsende feministen... yak.. Je zou je bijna schamen om het woord feminisme uit te spreken. Die zijn volledig van het padje af. DAT is niet waar de eerste golven voor gevochten hebben.
Hopelijk trekt dit zich ook weer recht met de tijd.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220033805
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Tja ze heeft wel op veel punten gelijk hoor. Bij sommige dingen denk ik: meh...
Ik ben natuurlijk al wat ouder, maar ik mocht niet volgen op school wat ik wou want: dat hoort niet voor een meisje. Ik ben ooit met mijn broertje gaan solliciteren voor dezelfde baan. Zelfde opleiding, ik meer ervaring en 2 jaar ouder. Toch kreeg hij een hoger uurloon dan ik. Dus ik zit onbewust nog wel een beetje in die mindset van vroeger. Maar het feminisme van toen was ook heel anders dan dat van nu. @:Hiddendoe bv zat in de eerste golf. De vrouwen toen mochten bijna niets. Die hebben keihard gevochten. Ik vermoed dat ik ergens eind 2e of 3e golf zat en daar ging het over gelijke rechten, gelijke plichten. Je moet dus niet verwachten dat je dezelfde rechten als een man krijgt als je ook niet zijn plichten doet. Dus ook vuil werk doen, riolering schoon maken, dak opklimmen, zelf dingen in de muur boren, je eigen auto kunnen onderhouden, bandenwissels enz doen. Ik persoonlijk vind dat wel een mooie golf van feminisme. Het ging ook niet over mannen achteruit drukken, het ging over hetzelfde willen/mogen/kunnen doen, maar niet ten koste van hem.
Dan naar nu... ik denk dat we sowieso uit die fuik van de internetvrouwen moeten wegblijven. Hoeveel vrouwen die jij kent zijn influencer? Ik ken er geen één.. En ik wil zo een vrouwen ook niet kennen, wat een leeg leven heb je dan joh :') Ga iets doen wat iets betekent voor de wereld joh!
De rest van de huidige krijsende feministen... yak.. Je zou je bijna schamen om het woord feminisme uit te spreken. Die zijn volledig van het padje af. DAT is niet waar de eerste golven voor gevochten hebben.
Hopelijk trekt dit zich ook weer recht met de tijd.
Gelijke rechten is natuurlijk helemaal prima en ook vastgelegd in artikel 1 van de Nederlandse grondwet.
Maar vrouwen die gelijk willen zijn aan de man kan ik niks mee.
Niet dat ze dom zijn of slecht maar ik vind het onnatuurlijk gedrag.
Een vrouw moet mij juist aanvullen en ik haar.
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 10:32:14 #30
441859 crew  Lenny77
pi_220033835
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:28 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Gelijke rechten is natuurlijk helemaal prima en ook vastgelegd in artikel 1 van de Nederlandse grondwet.
Maar vrouwen die gelijk willen zijn aan de man kan ik niks mee.
Niet dat ze dom zijn of slecht maar ik vind het onnatuurlijk gedrag.
Een vrouw moet mij juist aanvullen en ik haar.
Leg eens uit wat jij bedoelt met: vrouwen die gelijk willen zijn aan de man?
pi_220033864
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Als ze in mannelijke beroepen werkzaam zijn als bijvoorbeeld vrachtwagenchauffeur of bouwvakker gaan ze zich ook zo gedragen.
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 10:38:57 #32
441859 crew  Lenny77
pi_220033881
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:35 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Als ze in mannelijke beroepen werkzaam zijn als bijvoorbeeld vrachtwagenchauffeur of bouwvakker gaan ze zich ook zo gedragen.
Maar als ze dat leuk vinden om te doen.. dan is dat toch niet erg? Plus ik denk dat ze sowieso al wat 'mannelijker' zijn als ze zo een job willen doen. Dat meisje uit de video met haar make up zal echt geen dakpannen willen gaan leggen hoor?
  zondag 8 februari 2026 @ 10:44:33 #33
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220033911
quote:

[..]
prima toch

al zijn er wat dames die een tikkie over de top gaan , die wat stoer praten en waar net de zware shag nog ontbreekt,
maar er zijn ook mooie goed gebekte meiden bij

quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
zo zwaar is het vrachtwagenberoep niet he

het is vaak het kunnen omgaan met takel en til middelen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220034008
quote:

[..]
Nog afgezien van dat dat helemaal niet hoeft (ik heb kortstondig gedate met iemand die een zeer uitgesproken mannenberoep uitoefende, maar tevens kort daarvoor als fotomodel werkte): wat kan jou het schelen?

Natuurlijk zijn er vrouwen die dat doen, net als dat er mannen zijn die heel veel vrouwelijke energie hebben. Maar ik heb daar geen last van.
pi_220034152
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar als ze dat leuk vinden om te doen.. dan is dat toch niet erg? Plus ik denk dat ze sowieso al wat 'mannelijker' zijn als ze zo een job willen doen. Dat meisje uit de video met haar make up zal echt geen dakpannen willen gaan leggen hoor?
Ik vind het ook niet erg maar wel een afknapper.
Dus ik zou er geen relatie mee kunnen hebben.
pi_220034199
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Moet je zelf weten. Maar dan niet zeiken dat Nederlandse vrouwen niet deugen.
In dat artikel wordt wel met het grootste gemak gestelt dat Nederlandse mannen niet deugen, vind je dat wel prima?
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 11:33:44 #37
441859 crew  Lenny77
pi_220034255
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:14 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ja dat mag natuurlijk :)
  zondag 8 februari 2026 @ 11:43:19 #38
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220034334
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:25 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
In dat artikel wordt wel met het grootste gemak gestelt dat Nederlandse mannen niet deugen, vind je dat wel prima?
Komt van het AD, die hebben wekelijks een artikeltje wat er wel niet allemaal mis is met (Nederlandse, heteroseksuele, blanke)mannen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 8 februari 2026 @ 11:43:53 #39
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220034340
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:14 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
nou , ik zou niet weten waarom niet , sommigen zijn wat grof in de bek maar ok
je hebt ook softe mannetjes
ieder zijn lol he
zijn ook zat dames die taxi rijden of in een stadsbus of accu's afleveren bij garages

soms beter dan een dom baantje op kantoor
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220034384
quote:
16s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:43 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Komt van het AD, die hebben wekelijks een artikeltje wat er wel niet allemaal mis is met (Nederlandse, heteroseksuele, blanke)mannen.
En niet alleen het AD doet het, zie best wat media zoals NOS en dergelijke ook met dit soort seksistische ongefundeerde aanvallen op het mannelijk geslacht die het niveau van een gemiddelde onderbuik post op reddit niet overstijgt. En maar afvragen waarom figuren als Tate populair worden. Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat Tate figuur helemaal niks, maar ik begrijp wel waarom er zoveel mannen naar gasten als hem toe trekken als ze hun geslacht continue in de media onder vuur genomen zien worden
  zondag 8 februari 2026 @ 11:53:18 #41
459912 FlippingCoin
pi_220034426
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:48 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
En niet alleen het AD doet het, zie best wat media zoals NOS en dergelijke ook met dit soort seksistische ongefundeerde aanvallen op het mannelijk geslacht die het niveau van een gemiddelde onderbuik post op reddit niet overstijgt. En maar afvragen waarom figuren als Tate populair worden. Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat Tate figuur helemaal niks, maar ik begrijp wel waarom er zoveel mannen naar gasten als hem toe trekken als ze hun geslacht continue in de media onder vuur genomen zien worden
Absoluut waar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_220034484
quote:

[..]
Ik heb nu een aantal keer (per toeval) een column gelezen van Debbie. Die is wel echt heel zuur over mannen. Alsof alles wat haar overkomen is de schuld is van al die mannen.
  zondag 8 februari 2026 @ 12:00:25 #43
459912 FlippingCoin
pi_220034513
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:59 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik heb nu een aantal keer (per toeval) een column gelezen van Debbie. Die is wel echt heel zuur over mannen. Alsof alles wat haar overkomen is de schuld is van al die mannen.
Yep. Doet mij wel aan wat users denken. *)
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 12:29:21 #45
441859 crew  Lenny77
pi_220035108
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:48 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Ik vraag mij alleen af: in welke mate ervaart de gewone man dit in het dagelijkse leven? Krijg je effectief aanvallen te horen? Zo ja: :N Niet terecht dan.
Maar zitten we niet met zijn allen teveel op het internet? Gevangen in algoritmes? Opnieuw dezelfde verhalen enz? Je zou het vanzelf gaan geloven.
Het dagelijkse leven ziet er toch heel anders uit? Ik zie vooral mensen die hun best voor elkaar doen. Met hier en daar een eikel van een vent en een bitch van een vrouw. Die lijken mij relatief makkelijk te vermijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 08-02-2026 13:10:01 ]
pi_220035154
quote:

[..]
DPG is het betonrot van de Nederlands(talig)e journalistiek.
pi_220035156
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik vraag mij alleen af: in welke mate ervaart de gewone man dit in het dagelijkse leven? Krijg je effectief aanvallen te horen? Zo ja: :N Niet terecht dan.
Maar zitten we niet met zijn allen teveel op het internet? Gevangen in logaritmes? Opnieuw dezelfde verhalen enz? Je zou het vanzelf gaan geloven.
Het dagelijkse leven ziet er toch heel anders uit? Ik zie vooral mensen die hun best voor elkaar doen. Met hier en daar een eikel van een vent en een bitch van een vrouw. Die lijken mij relatief makkelijk te vermijden.
Heb inderdaad helaas wel wat vrouwelijke collega's om me heen waar ik dit soort retoriek van moet dulden ja. Maar mag inderdaad hopen dat de meeste mensen niet zo denken, maar de media zijn toch wel goed in dit soort beelden te creeëren, als het maar vaak genoeg herhaalt wordt. Maar ik denk dat je wel gelijk hebt, dit soort gedachtegoeden kunnen alleen ontstaan in van die echo chambers op het internet waar veel mensen met de zelfde denkbeelden samenkomen en elkaar versterken en omhoog duwen. Zonder internet had de red pill manosfeer community niet bestaan, en de extreem linkse ultra feministische groepen ook niet, dat soort extremen hebben iets als internet nodig als voedingsbodem om te groeien
pi_220035172
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:29 schreef Lenny77 het volgende:
Gevangen in logaritmes?
Ik neem aan dat je algoritmes bedoelt ?
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 12:49:22 #49
441859 crew  Lenny77
pi_220035257
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik neem aan dat je algoritmes bedoelt ?
:D
Ja idd :@

Ben oud aan het worden ;(
pi_220035272
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:59 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Absoluut. Zij is nu echt iemand die zich feminist noemt, maar feitelijk een mannenhater is.

Helaas is dat een grotere stroming tegenwoordig. Vooral als die mannen ook nog blank zijn (ieuw), heteroseksueel (ieuwww!!!) en natuurlijk als man geboren (puke!).

Heel bijzonder wel. Gelukkig is het een stroming waar de wind al enorm van uit de zeilen is en over 10 jaar kijken we er allemaal op terug met een ‘wat the hell were they thinking’. En kan niemand zich nog herinneren dat ze zelf meededen. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')