Links enabelt al dat geroof door diversiteit. Materieel, cultureel. Dus dan moeten ze wel zo'n rare standpunt innemen. Het is immers hun schuld.quote:Op donderdag 5 februari 2026 15:06 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Waarom? Omdat zij ook maar in het systeem zitten?
Is dit ook je dagdagelijkse mindset?
Als je beroofd wordt dan is dat de schuld van het negatieve milieu van de berover oid?
Ik wil je niet aanvallen maar ben oprecht benieuwd, ik kan mezelf ook wel redelijk verplaatsen maar dat stopt op een gegeven moment.
dat is wel zo verdrinken hun eigen kinderen omdat ze te westers worden,en we krijgen nog meer primitieve kantbeelden deze kant heenquote:Op donderdag 5 februari 2026 22:20 schreef BasierteKunstmaler het volgende:
[..]
Links enabelt al dat geroof door diversiteit. Materieel, cultureel. Dus dan moeten ze wel zo'n rare standpunt innemen. Het is immers hun schuld.
Plotseling? Sinds de oorlog in Oekraïene weet ik dat Russische soldaten verkrachters en verkrachtten zijn. Dat Wagner-leger had na overwiningen de opdracht om de bevolking te verkrachten en af te maken. In actieve dienst treft het ze zelf ook, hoewel martelen natuurlijk leuker is voor de martelaar dan gewoon neerscieten.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:54 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet, maar ik denk ook weer niet dat ik in zo'n situatie echt wat kan doen (zo sterk ben ik niet).
Maar het ging hier om soldaten die het land aanvallen, nu worden het plotseling verkrachters die net zo goed uit eigen land kunnen komen. Verkrachters zijn natuurlijk per definitie geen onschuldige mensen. Ik had het over het neerschieten van onschuldige, opgeroepen militairen die er ook niks aan kunnen doen dat hun leider gek is.
Maar nederlanders vechten niet. Rechts is te fatsoenlijk. De brammetjes met gekleurde haar tonen nog meer lef. Maar die zijn alleen activistisch voor links.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:44 schreef Karzai het volgende:
we moeten vechten voor onze vrijheid daar is nederland vrij uniek in en is onze kracht
Onnavolgbaar.quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:00 schreef SwaPore het volgende:
[..]
laten we het zo zeggen, als je generaal bent van rusland of oekraiene dan eete je gezamenlijk aan tafel voor onderhandelingen en maken zelfs grapjes
als je voetvolk bent maak je elkaar zomaar dood of word je gedood door een FOK!ker die een drone bestuurt
Zelfs de hoogste isis leiders mogen landen besturen en op staatsbezoek voetjesvolk mag niet eens terugkeren naar nederland
'
dus oprotte
Koud hè?quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:00 schreef SwaPore het volgende:
[..]
laten we het zo zeggen, als je generaal bent van rusland of oekraiene dan eete je gezamenlijk aan tafel voor onderhandelingen en maken zelfs grapjes
als je voetvolk bent maak je elkaar zomaar dood of word je gedood door een FOK!ker die een drone bestuurt
Zelfs de hoogste isis leiders mogen landen besturen en op staatsbezoek voetjesvolk mag niet eens terugkeren naar nederland
'
dus oprotte
klopt. lijkt me ook niks minder dan logisch.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:01 schreef SwaPore het volgende:
[..]
je weet dat het koningshuis als eerst dit land verlaat bij oorlog?
Ingrid heeft de broek aan zie ikquote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:48 schreef Koortsdroom het volgende:
Een volk dat zichzelf niet verdedigt, zal dat overleven?
Iets om over na te denken:
Hoeveel kinderen krijgen Henk en Ingrid?
Hoeveel kinderen krijgen Mohammed en Fatima?
Je hoeft geen wiskundig genie te zijn om te beseffen wat er uiteindelijk gaat gebeuren.
Bedankt voor het spelen. Rien ne va plus!
Heb je ook harde statistieken? Feit is dat als je vrouwen gaat opleiden er minder kinderen worden geboren. Dat is wereldwijd zo.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:48 schreef Koortsdroom het volgende:
Een volk dat zichzelf niet verdedigt, zal dat overleven?
Iets om over na te denken:
Hoeveel kinderen krijgen Henk en Ingrid?
Hoeveel kinderen krijgen Mohammed en Fatima?
Je hoeft geen wiskundig genie te zijn om te beseffen wat er uiteindelijk gaat gebeuren.
Bedankt voor het spelen. Rien ne va plus!
Als dat het geval is, waarom blijf je je dan zo druk maken?quote:
Omdat het zo jammer is. Het had niet gehoeven.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:55 schreef Fok-it het volgende:
Als dat het geval is, waarom blijf je je dan zo druk maken?
Waarom zou ik in de toekomst allahu akbar gaan roepen als niet-moslim? Of staat Denk opeens op 40 zetels?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:24 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Omdat het zo jammer is. Het had niet gehoeven.
Als goede mensen niets doen, nemen slechte mensen het over.
Straks zijn we een islamitisch poepgatland![]()
Geen technologische vooruitgang.
Geen horizon of ontdekkingsdrift.
Nee, alleen met ons voorhoofd tegen een muf tapijt slaan en 'allahu akbar' roepen.
Ik vind dat heel jammer.
Jazeker, en geen zetel minderquote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:27 schreef sp3c het volgende:
ga jij allahu akbar roepen als Denk op 40 zetels staat?
bijzonder
Maar dan mogen we wel meerdere vrouwen hebben alleen als FOK!ker kun je er nog niet 1 krijgen dus dat voordeel gaat aan onze neus voorbijquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:24 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Omdat het zo jammer is. Het had niet gehoeven.
Als goede mensen niets doen, nemen slechte mensen het over.
Straks zijn we een islamitisch poepgatland![]()
Geen technologische vooruitgang.
Geen horizon of ontdekkingsdrift.
Nee, alleen met ons voorhoofd tegen een muf tapijt slaan en 'allahu akbar' roepen.
Ik vind dat heel jammer.
Ook moet @Koortsdroom niet zo bang zijn voor zijn speknek op de bank thuisquote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Heb je ook harde statistieken? Feit is dat als je vrouwen gaat opleiden er minder kinderen worden geboren. Dat is wereldwijd zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |