What the... zo te zien nogal wat psychopatische trekjes.quote:
Er zijn er een paar hele goeie, waaronder Petra Urban.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]. Nou. Voor die rechtbanktekenaar zou ik niet tekenen.
quote:Marius Borg Høiby googelde het woord verkrachting: ’Ik heb geen seks met slapende vrouwen gehad, maar soms waren ze moe’
Marius Borg Høiby zegt geen seks met slapende vrouwen te hebben gehad, maar de vrouwen ’waren moe’ en zouden tegen hem gezegd hebben: ’ga maar gewoon door’.
Dat blijkt uit procesdag drie tegen de oudste zoon van de Noorse kroonprinses Mette-Marit. Tijdens de eerste dag ontkende hij nog dat de vrouwen sliepen als hij seks met ze had, maar nu past hij zijn verklaring aan: ze vielen in slaap. „Ik merkte soms niet eens dat ze in slaap waren gevallen”, aldus Marius Borg.
Høiby houdt vol dat hij zijn slachtoffers nooit gedrogeerd heeft. Volgens de advocaten van Marius Borg zit hun cliënt zelf zwaar aan de medicijnen. Dat zou zijn warrige verklaringen kunnen verklaren.
Zelf zegt hij daarover: ’Ik lijd aan verschillende psychische aandoeningen die me gedurende mijn jeugd en volwassenheid problemen hebben bezorgd en dat nog steeds doen. Ik worstel al lange tijd met drugsverslaving.’
Volgens justitie zou de 29-jarige meerdere malen het woord ’verkrachting’ en ’slaapverkrachting’ in combinatie met zijn naam gegoogeld hebben. Eerst wist hij zich niet te herinneren waarom hij dat gedaan had. Later zei hij dat dat was omdat hij ’geruchten had gehoord dat hij een vrouw verkracht zou hebben. Op Reddit stonden er bizarre berichten over.’
De politie ontdekte dat de zoon van de kroonprinses geprobeerd had zijn zoekgeschiedenis te laten verdwijnen. „Ik heb mijn telefoon gewist voor mijn arrestatie, dus nu heb ik zelfs geen foto’s meer,” schreef hij aan een vriend.
Volgens justitie zijn er vier video’s van de camera op de smartphone verplaatst naar een ’geheime map’, genaamd „porrrr”. Het gaat om beelden van de vermeende verkrachting van een vrouw in 2018. De opnames zijn gemaakt in 2018 om 7.12 uur ’s ochtends en de video’s zijn om 14:23 uur verplaatst naar de map”.
Tegen Marius zijn 38 aanklachten opgesteld. Hij bekent alles, behalve de vier verkrachtingen. Marius Borg zou meerdere verkrachtingen zelf gefilmd hebben. Als hij schuldig wordt bevonden, kan hij maximaal zestien jaar cel krijgen.
Werkte destijds bij een bank en heel veel ouderen deden precies hetzelfde: reizen terwijl het werd afgeraden. Ik begrijp dat WA en Maxima een piblieke functie hebben maar ik vond (en vind nog steeds) die backlash zwaar onterecht. Ik weet dat veel mensen hun mond houden over dat ze hetzelfde deden.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:58 schreef J-net het volgende:
Ik heb (met man) de 3 delige documentaire op Videoland gekeken over het koningspaar. Best een grappig inkijkje. Veel was uiteraard al lang en breed bekend. Maar leuk om zo op een rij te zien.
En bij de reis naar Griekenland in coronatijd; dat alleen Amalia gezegd heeft is dit wel handig laat zien dat wij wel goed die voelsprieten heeft die bij het koningschap horen. Ik kijk echt al uit naar haar regeerperiode.
Afgaande op wat moeder communiceerde met Epstein, kun je wel stellen dat ze zeer weinig geweten heeft.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:02 schreef funkyfabulous het volgende:
Ergens wel vermakelijk om hem nu te zien spartelen en de media de schuld te zien geven nadat hij jarenlang dit vreselijke gedrag kon veroorloven. En maar zn best doen om zich er uit te lullen en als zielig te profileren. De feiten zijn echter allerminst vermakelijk. Wat een vies ventje.
Overigens vind ik z'n moeder ook nogal een domme gans na het opduiken van dat Epstein contact.
Hoe kun je dat stellen dan?quote:Op zondag 8 februari 2026 00:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Afgaande op wat moeder communiceerde met Epstein, kun je wel stellen dat ze zeer weinig geweten heeft.
Hoiquote:Op zondag 8 februari 2026 00:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe kun je dat stellen dan?
Ze was, blijkens die files, wel goed op de hoogte van Epstein zijn voorkeur voor jonge meiden. En ze staat ook bekend om haar geschiedenis van wilde feesten en vooral drugs.
Ik zou niet zomaar aannemen dat ze zeer weinig weet.
Ah ik begrijp je nu!quote:Op zondag 8 februari 2026 01:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi
Ik begrijp de verwarming verwarring, maar met geweten bedoel ik haar geweten / consciëntie
"Matige of slechte gewetensontwikkeling" zal ik voortaan gebruiken![]()
Ze heeft dus juist een hele nare kant laten zien, snappie?!
Ja, haha, ik had het zelf ook verkeerd kunnen begrijpen als een andere usert het zo had geschrevenquote:
Vind het allemaal hele nare egocentrische en narcistische personen in die files. En zij past daar ook in. Ja.quote:Op zondag 8 februari 2026 01:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, haha, ik had het zelf ook verkeerd kunnen begrijpen als een andere usert het zo had geschreven![]()
Maar die Mette was en is niet pluis
Echt bizar! die Sylvia Geersen en Yfke Sturm ook, holy crap. Die mails werden voorgelezen in dat roddelpraat van Jan Roos en die andere knul. Werd ik op gewezen. Echt heel erg duidelijk dat die twee goed op de hoogte waren en ook seks hadden met die creep. Bahquote:Op zondag 8 februari 2026 01:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Vind het allemaal hele nare egocentrische en narcistische personen in die files. En zij past daar ook in. Ja.
Heb even gekeken maar die Jan is ook niet helemaal honderd. Sylvia afkatten vanwege haar ‘steenkolenengels’ (zijn woorden), maar zelf brabbelt hij de bende met het grootste debiele accent bij elkaar. En haar steenkolenengels valt reuze mee. Het klinkt zo omdat hijzelf een steenkolenuitspraak heeft maar als je echt naar de zinnen luistert (moet je wel moeite voor doen want Jan maakt het je niet makkelijk met z’n accent) valt het echt heel erg mee.quote:Op zondag 8 februari 2026 01:20 schreef sly-nl het volgende:
Op 37:15
Bekijk deze YouTube-video
Het wordt wel tijd voor een Epstein-topic meanwhilst!@
Ja veel mensen gingen weg. Onze buren ook net dag voor lickdown. Toch ff skiën.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:00 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Werkte destijds bij een bank en heel veel ouderen deden precies hetzelfde: reizen terwijl het werd afgeraden. Ik begrijp dat WA en Maxima een piblieke functie hebben maar ik vond (en vind nog steeds) die backlash zwaar onterecht. Ik weet dat veel mensen hun mond houden over dat ze hetzelfde deden.
Docu was verder wel mooi ja. Wist niet dat Maxima met haar pump in de zoom van de bruidsjurk vastzat. Knap gecoverd, 24 jaar niets doorgehad haha.
Niet alleen doven gebruiken ondertiteling. Ik ken iemand met hyperacusie (overvoelig voor geluiden), die zet dus het geluid uit. Buitenlanders volgen ondertitelde programma om tegelijk de taal te horen en te zien hoe het geschreven wordt.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Zodat iemand die doof is ook het interview kan volgen?
Het gekste was de regering. Want de mensen die rechtstreeks uit China aangevlogen kwamen, gingen niet naar het calamiteitenziekenhuis, maar gewoon zelf naar eigen huis en daar volgens onhaalbare regels lmoeten even tot ze weer gezond waren.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:57 schreef J-net het volgende:
[..]
Ja veel mensen gingen weg. Onze buren ook net dag voor lickdown. Toch ff skiën.
Maar inderdaad die pump in die jurk. Mooi inkijkje in hoe dingen gingen.
Weet ik, maar dit was the obviousquote:Op maandag 9 februari 2026 20:33 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Niet alleen doven gebruiken ondertiteling. Ik ken iemand met hyperacusie (overvoelig voor geluiden), die zet dus het geluid uit. Buitenlanders volgen ondertitelde programma om tegelijk de taal te horen en te zien hoe het geschreven wordt.
Youtube laat je zelf de ondertiteling aanzetten en en daarvoor keuzes maken. Maar waar je zelf niets aan kan doen is dat ze tegenwoordig de videotitel en de videobeschrijving in de taal van het land van je IP-adres zetten en dat is niet vertaald door het Youtube-programma dat de ondertiteling doet, maar door iets dat zielloos is en dus verkeerde vertaalopties kiest. En je kan kiezen voor een robotstem voor het geluid. Dat verbaast me, want dat is die ene emotieloze stem voor alle sprekers.
.
Waarom niet?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |