quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Het moet allemaal vast nog een beetje geheim blijven, maar een kleine sneak peak...dit zijn forse schoenen die ze heeft gekregenLekker grote afbeelding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik vind het wel wat hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het had altijd nog erger gekund![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa TeamNL gespot in het Milanese olympische dorp, en tijdens het bellen heel veel Nederlanders langs zien lopen steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Het moet allemaal vast nog een beetje geheim blijven, maar een kleine sneak peak...dit zijn forse schoenen die ze heeft gekregenOh die vind ik tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:04 schreef heywoodu het volgende:
Het is blijkbaar een rok, jeetje. Met daarboven straks nog een jas.Vind het echt stijlvol hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Net een tijdje gebeld en als ze zo rond loopt ziet die jas er gelukkig een stuk beter uit dan op de foto's die Moncler zelf op Instagram had gezet, daar kreeg ik echt een plasticzakgevoel bij. Ben er nog steeds geen groot fan van, maar meer dan eerder vandaagquote:
Het is blijkbaar een rok, jeetje. Met daarboven straks nog een jas.Draagt ze ooit wel een rok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Het is blijkbaar een rok, jeetje. Met daarboven straks nog een jas.Jeetje, mode zal ik nooit snappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt helemaal nooit, ik kan me één of twee keer herinneren dat ze een jurk aan had (bijvoorbeeld bij het afstuderen), maar meer dan dat ook echt nietquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:40 schreef heywoodu het volgende:
Overigens helaas geen ballon
Braziliaans NOC had er zowaar geen problemen mee en hoopten zelfs dat het kon, maar kledingsponsor Moncler zei nee.
Hoe gaat het ondertussen met haar ouders? Enorm gespannen of valt het wel mee?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:40 schreef heywoodu het volgende:
Braziliaans NOC had er zowaar geen problemen mee en hoopten zelfs dat het kon, maar kledingsponsor Moncler zei nee.
Vader laat sowieso nooit emotie zien maar ondertussen komt hij wel elke keer laten zien als hij op social media weer iets over Bruna heeft gevondenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoe gaat het ondertussen met haar ouders? Enorm gespannen of valt het wel mee?
Jammerquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:40 schreef heywoodu het volgende:
Het is blijkbaar een rok, jeetje. Met daarboven straks nog een jas.Dit kan niet. Rok gemaakt van een vuilniszakjas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brazilië man, geel groen. Epischere kleurencombinatie bestaat niet. Maken ze een zwarte rok van een vuilniszak. Zunt!U MAD?
De jas die ze gaat dragen is wel erg vet!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit kan niet. Rok gemaakt van een vuilniszakjas?
Brazilië man, geel groen. Epischere kleurencombinatie bestaat niet. Maken ze een zwarte rok van een vuilniszak. Zunt!
Dat is die glimmende blauwe toch? Met mutsje?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De jas die ze gaat dragen is wel erg vet!
Zeker! Samsung Flip 7, die heeft ze nu mee in het stadionquote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:33 schreef Pino112 het volgende:
Is er nog iets van een olympische telefoon voor iedereen?
Klopt! Ze is al met Braathen en de chef de mission gearriveerd inmiddels, kreeg een filmpje en de 'vibe' zit er bij alledrie bijzonder goed inquote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is die glimmende blauwe toch? Met mutsje?![]()
Leuk!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt! Ze is al met Braathen en de chef de mission gearriveerd inmiddels, kreeg een filmpje en de 'vibe' zit er bij alledrie bijzonder goed in![]()
Het is natuurlijk sowieso een collectors item maar die witte jas met de vlag isquote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is die glimmende blauwe toch? Met mutsje?![]()
Alleen zie je dus niks van die vlag als je 'm aan hebtquote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk sowieso een collectors item maar die witte jas met de vlag is
Ja zoiets vermoedde ik al ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt helemaal nooit, ik kan me één of twee keer herinneren dat ze een jurk aan had (bijvoorbeeld bij het afstuderen), maar meer dan dat ook echt niet
Die vlag binnen in de jas ga je 100% zeker zien straks.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen zie je dus niks van die vlag als je 'm aan hebt![]()
En als het ding ad kapstok hangt zie je het ook niet. Het is meer een easter egg.
Heeft Bruna's jas dat ook of alleen de witte van de vlaggendragers?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die vlag binnen in de jas ga je 100% zeker zien straks.
Volgens mij alleen de wittequote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heeft Bruna's jas dat ook of alleen de witte van de vlaggendragers?
Dat snap ikquote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wij boycotten vanaf nu Moncler.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:40 schreef heywoodu het volgende:
Wat een onzin zegquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:40 schreef heywoodu het volgende:
Als een soort potloodventer?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
sowiesoquote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:58 schreef superniger het volgende:
[..]
Wij boycotten vanaf nu Moncler.
Wat stom zegquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:40 schreef heywoodu het volgende:
Teleurstellendquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:54 schreef franklop het volgende:
@:heywoodu Bruna niet bij de NOS genoemd
Wel het verhaal van de skeletonster, maar de in Nederland wonende sporter niet noemenquote:
Ja leuk dat Braaten dat aanmoedigdequote:
Je hoort bij elk land dat ze 2,5 zin hebben opgeschreven, maar het eigenlijk allemaal niet wetenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel het verhaal van de skeletonster, maar de in Nederland wonende sporter niet noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |