Oh, zijn er dan twee vlaggenparades?quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:01 schreef heywoodu het volgende:
Lucas Braathen en skeletonster Nicola Silveira gaan de vlag dragen, helaas. Silveira doet dat in Cortina, Braathen in Milaan. Bruna gaat morgen wel als enige vrouw namens Brazilië naar Milaan, maar in plaats van voor de vlag is dat omdat Braathen's persoonlijke sponsor - een luxe kledingmerk - er graag een vrouw bij wilde hebben om de vrouwenkleding te showen.
Tikkeltje jammer, want we wisten al een tijdje dat Bruna als enige vrouw naar Milaan zou gaan en aangezien de meeste landen de vlag laten dragen door één man en één vrouw (in Milaan) ga je dan toch een klein beetje dromen
Er zijn volgens mij vier ceremonies (Milaan als hoofdshow natuurlijk), maar hoe dat precies zit met vlaggen en alles...Geen idee nogquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:09 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh, zijn er dan twee vlaggenparades?
Wens haar succes!quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dat zou zowel financieel als logistiek wel echt lastig zijn geweest. We kregen gisteren wel het aanbod om naar de ceremonie in Val di Fiemme te gaan (schoonouders en ik), maar dat gaan we niet doen. Ten eerste erg lastig om daar te komen en vooral om zo laat nog terug te komen (en daar accomodatie vinden is ook niet zo makkelijk), ten tweede - en dat vooral - ben ik vrij bang dat we dan de ceremonie van Milaan, waar Bruna dus is, niet goed genoeg mee zouden krijgen. Zou echt tof zijn om bij zo'n kleinere ceremonie te zijn hoor, natuurlijk, maar ik wil boven alles toch heel graag heel goed Bruna kunnen zien morgen
Dat was mij ook al opgevallenquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:50 schreef Faraday01 het volgende:
@:heywoodu de podcast staat online
Envoor haar Nederlands
Net geluisterd, bedankt! En ik ben haar Nederlands natuurlijk best gewend dus ben niet helemaal neutraal, maar dat doet ze toch eigenlijk prima inderdaad? Ze vond haar Nederlands wat matig vanwege de zenuwen maar daar hoor ik weinig vanquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:50 schreef Faraday01 het volgende:
@:heywoodu de podcast staat online
Envoor haar Nederlands
Als ik het vergelijk met Sifan Hassan, nou ja dat is dus geen vergelijking.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net geluisterd, bedankt! En ik ben haar Nederlands natuurlijk best gewend dus ben niet helemaal neutraal, maar dat doet ze toch eigenlijk prima inderdaad? Ze vond haar Nederlands wat matig vanwege de zenuwen maar daar hoor ik weinig van
Bedankt!quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:44 schreef SamCooke het volgende:
Heel veel succes en plezier voor jullie!
Welke onderdelen/dagen gaat Bruna eigenlijk meedoen?
Het zou mooi zijn als ze 12 februari als laatste mag starten. Of is de traditie er niet meer dat de winnaar de laatste op wacht?quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bedankt!
10 februari de klassieke sprint (kwalificatie)
12 februari de 10k vrije stijl
18 februari de teamsprint vrije stijl (kwalificatie)
Dat is er wellicht wel, maar qua punten start ze in principe sowieso niet als laatste, ongeacht de volgorde (want ze heeft niet de beste of de slechtste punten)quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als ze 12 februari als laatste mag starten. Of is de traditie er niet meer dat de winnaar de laatste op wacht?
quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:02 schreef heywoodu het volgende:
Bwoah juichen
Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog wat gave cadeaus met onder meer een afbeelding van Genghis Khan
Deze? VET!!!!
quote:Pinnen verzamelen
Op het einde van de gang is er nog een fysio- en ontspanningsruimte met Belgische touch. Een mini-Atomium, een Kuifje-raket en scherm om te communiceren met de Belgische atleten die in de bergen verblijven. Dankzij de blauwe hemel zijn voor het eerst deze week vanop de Belgische kamers ook in de verte de Alpen te zien. Al gaat de aandacht van de meeste atleten vooral uit naar het verzamelen van pinnen van andere landen. Het uitwisselen van die pinnen is dé rage in het atletendorp en blijkbaar zijn die van Canada het populairst. Dit weekend kan het verzamelen van olympische medailles beginnen.
Zou leuk zijn (en makkelijk, lijkt me), maar ik zou het persoonlijk toch leuker vinden als het lukt om iets te hebben van bijvoorbeeld Benin, Guinea-bissau, Kirgizië of Eritreaquote:Op donderdag 5 februari 2026 23:30 schreef wimderon het volgende:
Die van Canada moet je schijnbaar hebben.
[..]
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 06:54 schreef heywoodu het volgende:
Ze had het in die podcast over mentaal trauma, dat is zeker nog niet helemaal weg, valt ook vandaag weer te merken. Ze is net vertrokken naar Milaan en natúúrlijk moet het transport gebeuren in een zwarte Mercedes Vito
Sifan is in geen enkele taal te verstaan.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ik het vergelijk met Sifan Hassan, nou ja dat is dus geen vergelijking.
Ze is prima te verstaan en grammaticaal is het ook helemaal niet slecht voor iemand die pas een paar jaar in Nederland is.
Kan ze op Marktplaats voor goed geld verrpatsen aan wat tokkiesquote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:10 schreef heywoodu het volgende:
Moncler heeft de kleding voor de openingsceremonie gepresenteerd....Bruna is, laten we het netjes zeggen, niet supergelukkig
https://www.instagram.com/p/DUaIyN1DExb/?img_index=1
De witte zijn voor de vlaggendragers, de donkere voor Bruna.
Mwah, het is wel uniek om te hebben als herinnering natuurlijk, maar ze heeft weinig zin om er vanavond in te gaan lopenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kan ze op Marktplaats voor goed geld verrpatsen aan wat tokkies
Ik denk ook voor de sluiting als ze daar naartoe mag, maar ik hoop voor haar van nietquote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:19 schreef chufi het volgende:
Ik vind het wel iets hebben en ach het is maar voor 1 dag toch (of ook voor de sluitingsceremonie?)
Ze heeft sinds ergens vorig jaar een (Nederlandse) diëtiste, die ook voor TeamNL werkt:quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:28 schreef raptorix het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met eten? Krijgt ze daar nog begeleiding mee, of is dat gewoon op gevoel?
Wel cool met die vlag aan de binnenkant!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:10 schreef heywoodu het volgende:
Moncler heeft de kleding voor de openingsceremonie gepresenteerd....Bruna is, laten we het netjes zeggen, niet supergelukkig
Maar waarom aan de binnenkant zodat je het maar matig ziet?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Wel cool met die vlag aan de binnenkant!
Passen wel 10 ballonnen onder die jasquote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk ook voor de sluiting als ze daar naartoe mag, maar ik hoop voor haar van niet
Wordt waarschijnlijk wel lastig om de ballon mee te nemen zo
Daar durft Lewis Hamilton zich nog niet eens in te vertonenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:10 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bruna wordt genoemd in dit artikel (bij 'Opvallende deelnemers om op te letten'): https://www.nu.nl/olympis(...)en-op-de-spelen.html
De vraag is of Moncler dat ok vindtquote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
Passen wel 10 ballonnen onder die jas![]()
Toch wel vet om straks een kledingstuk als aandenken te hebben dat je normaal nooit zou dragen/kopen?
Wat leuk!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bruna wordt genoemd in dit artikel (bij 'Opvallende deelnemers om op te letten'): https://www.nu.nl/olympis(...)en-op-de-spelen.html
Die was ook mooi ja! Is wel van een jaar geleden, vlak voor het Trondheimdramaquote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:00 schreef Felagund het volgende:
Zelfs op de officiële website hebben ze een artikel over Bruna geplaatst:
https://www.olympics.com/(...)h-survivor-exclusive
De In de Waaier (heet nu tijdelijk Clubhuis Milaan) van Thijs Zonneveld en co.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
15 minutes![]()
Welke podcasts moet ik nou luisteren? Ben het even kwijt.
Ah, zie het nu, had dat eerst niet door.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die was ook mooi ja! Is wel van een jaar geleden, vlak voor het Trondheimdrama
Wat tof!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:00 schreef Felagund het volgende:
Zelfs op de officiële website hebben ze een artikel over Bruna geplaatst:
https://www.olympics.com/(...)h-survivor-exclusive
Nog even en je hebt een influencer als vriendinquote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:52 schreef heywoodu het volgende:
Ook wel leuk, German Madrazo (een van de atleten uit het eerdergenoemde Colombiaanse project waar die ingeoliede eilander iedereen betaalde om samen goede punten te regelen en zich zo allemaal voor 2018 te plaatsen) heeft deze week twee filmpjes over Bruna gemaakt en op zijn zeer goed gevolgde Instagram gezet, in nog geen drie dagen tijd is ze van iets meer dan 2000 volgers al naar bijna 2600 gegaan
Dat is natuurlijk niet het belangrijkste wat er is, maar het is wel geinig om die teller zo hard op te zien lopen deze week
Wel in het Spaans.
Reel 1:
https://www.instagram.com/german_madrazo/reel/DUUaCTTkfPs/
Reel 2:
https://www.instagram.com/german_madrazo/reel/DUWvd-fjn_T/
In de komende dagen komt er ook nog een derde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Het moet allemaal vast nog een beetje geheim blijven, maar een kleine sneak peak...dit zijn forse schoenen die ze heeft gekregenHet had altijd nog erger gekundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
graag op anoniem
Nee dit vind ik echt hilarisch, een dronken reggaepaard, hoe verzin je hetquote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het had altijd nog erger gekund![]()
[ afbeelding ]
Gewoon lekker van die plastic zooi, één vonkje en poefffff ...quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee dit vind ik echt hilarisch, een dronken reggaepaard, hoe verzin je het
Dit is tenminste geen poging om modieus te zijn, Moncler doet alsof ze supermodieus zijn maar het is gewoon een glimmende zak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |