Zijn ook wel veel resale kaartjes beschikbaar gekomenquote:Op donderdag 5 februari 2026 12:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Schaatsen ook nog voor bijna alles kaarten te krijgen.
Ja maar ik weet niet wat er nog via het friends en family portaal te regelen isquote:Op donderdag 5 februari 2026 12:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
https://tickets.milanocor(...)53556/?affiliate=26O
¤700 is stevig en ik neem aan dat de ouders van Bruna dan ook mee willen. Ben je minimaal 2k verder
Wellicht zijn er Nederlandse sporters die wel eens een krant lezen en haar proberen op te zoeken bij de openingsceremonie, voor zover mogelijk. Gaat ze niet naar de sluitingsceremonie?quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, maar het wordt lastig
Door dat gedoe met dat er niet één olympisch dorp is maar allerlei losse accomodaties per groepje sporten/locatie heeft ze voor sommige landen alleen de openingsceremonie als kans om iets te ruilen, zoals voor Nederland
Best wel irritant want toen ik de keuze moest maken of ik naar de OWS wilde gaan was er bijna geen kaart te krijgen voor de meeste sporten waar ik naartoe wilde gaan. En dus besloten om het met HBO max te doenquote:Op donderdag 5 februari 2026 12:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Schaatsen ook nog voor bijna alles kaarten te krijgen.
Je had kunnen gokken op re-salequote:Op donderdag 5 februari 2026 12:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Best wel irritant want toen ik de keuze moest maken of ik naar de OWS wilde gaan was er bijna geen kaart te krijgen voor de meeste sporten waar ik naartoe wilde gaan. En dus besloten om het met HBO max te doen
Ik had tijdens Parijs hetzelfde, last minute was alles opeens toen ook mogelijk.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Best wel irritant want toen ik de keuze moest maken of ik naar de OWS wilde gaan was er bijna geen kaart te krijgen voor de meeste sporten waar ik naartoe wilde gaan. En dus besloten om het met HBO max te doen
Door Vincent de Vries nog wel. Ik zeg: hier zit een boek in.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:36 schreef simonblue het volgende:
Nu ook een artikel in het AD (Premium):
https://www.ad.nl/olympis(...)-als-goud~a8cee2553/
Nee, dat zou zowel financieel als logistiek wel echt lastig zijn geweest. We kregen gisteren wel het aanbod om naar de ceremonie in Val di Fiemme te gaan (schoonouders en ik), maar dat gaan we niet doen. Ten eerste erg lastig om daar te komen en vooral om zo laat nog terug te komen (en daar accomodatie vinden is ook niet zo makkelijk), ten tweede - en dat vooral - ben ik vrij bang dat we dan de ceremonie van Milaan, waar Bruna dus is, niet goed genoeg mee zouden krijgen. Zou echt tof zijn om bij zo'n kleinere ceremonie te zijn hoor, natuurlijk, maar ik wil boven alles toch heel graag heel goed Bruna kunnen zien morgenquote:Op donderdag 5 februari 2026 12:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nog steeds wel leuk natuurlijk om er bij de grote show echt bij te zijn, ga je zelf ook nog?
Waarschijnlijk wel, dus dat zou mooi zijn als ze morgen ergens een Nederlander tegen het lijf looptquote:Op donderdag 5 februari 2026 12:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is de Braziliaanse pin ook geen collectors item voor de Nederlanders danIs moeilijker aan te komen voor de meeste schaatsers toch?
Niet te hard natuurlijk, ter voorkoming van blessuresquote:Op donderdag 5 februari 2026 12:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, dus dat zou mooi zijn als ze morgen ergens een Nederlander tegen het lijf loopt
Dat is nog onduidelijk. Het NOC moet betalen om sporters in de accomodatie te houden, en Brazilië wil daar wat op besparen. Het is nog de vraag of ze na haar laatste wedstrijd nog mag blijven, of dat ze naar Milaan wordt gebracht voor één of twee dagen, of dat ze toch nog naar Verona gaat voor de sluitingsceremonie...geen idee nog.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wellicht zijn er Nederlandse sporters die wel eens een krant lezen en haar proberen op te zoeken bij de openingsceremonie, voor zover mogelijk. Gaat ze niet naar de sluitingsceremonie?
Voor @heywoodu hoop ik ook niet dat het Kjeld Nuis is.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet te hard natuurlijk, ter voorkoming van blessures
Same!quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb ze al wel getipt met het verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En uiteraard nog heel veel meer aan allerlei soorten vlees, groenten, pasta, pizza, etc.![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:10 schreef heywoodu het volgende:
Jongens jongens, ik krijg toch wel honger van de foto's van ongelimiteerde lekkere dingen die in het restaurant 24/7 beschikbaar zijn hoor.Heb je jezelf al naar binnen weten te lullen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En uiteraard nog heel veel meer aan allerlei soorten vlees, groenten, pasta, pizza, etc.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Helaasquote:Op donderdag 5 februari 2026 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je jezelf al naar binnen weten te lullen?
quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:10 schreef heywoodu het volgende:
Jongens jongens, ik krijg toch wel honger van de foto's van ongelimiteerde lekkere dingen die in het restaurant 24/7 beschikbaar zijn hoor.Ik hoorde ook iets over het noro-virus ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En uiteraard nog heel veel meer aan allerlei soorten vlees, groenten, pasta, pizza, etc.
Het is wel écht een ding merk ik, kwam al iemand uit Frankrijk en Tsjechië naar haar toe om te ruilen maar ze had ze even niet mee (vind ik niet heel erg, want hoe leuk ook, ik wil vooral dat ze meer bijzondere landen probeert te krijgenquote:Op donderdag 5 februari 2026 18:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Joy Beune verzamelt olympische speldjes: 'Ben normaal niet zo'n sociaal persoon'
Weet Bruna gelijk met wie ze een NL-speldje kan ruilen.
edit: oh wacht die is natuurlijk niet bij de opening met een race de dag erna![]()
Hoeveel heeft ze er om weg te geven te ruilen?quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is wel écht een ding merk ik, kwam al iemand uit Frankrijk en Tsjechië naar haar toe om te ruilen maar ze had ze even niet mee (vind ik niet heel erg, want hoe leuk ook, ik wil vooral dat ze meer bijzondere landen probeert te krijgen).
Ze had er 10 zelf gekocht (nou ja, haar ouders hadden die mee), want we hadden geen idee of je die zou krijgen of niet, en volgens mij had ze er 20 gekregen om te ruilen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft ze er om weg te geven?
binnenkort op vakantie naar Ulaanbaatar. Daar hebben ze wel sneeuw genoeg (het is nu -31)quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:48 schreef heywoodu het volgende:
Ze gaat eten met Team Mongolië nu dus ik heb hoop op een nieuwe toffe pin
Mongolië loopt er altijd superstrak bij jaquote:Op donderdag 5 februari 2026 19:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
binnenkort op vakantie naar Ulaanbaatar. Daar hebben ze wel sneeuw genoeg (het is nu -31)
Heb je hun outfit voor de opening gezien?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog wat gave cadeaus met onder meer een afbeelding van Genghis Khan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |