abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 februari 2026 @ 15:21:19 #76
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219993647
Het is niet zo heel ingewikkeld of kostbaar om te ontsnappen aan sleur. Je moet een zinnige vrijetijdsbesteding een doel hebben waar je daarmee op langere termijn aan werkt. En waarbij je ook wisselende mensen treft en ergens komt.

Dat kan an alles zijn. Carnavalswagens bouwen, boeken schrijven, een festivalletje organiseren, vlogs maken over iets, een postzegelverzamling bijhouden of weet ik veel wat. Maar je bent met wat constructiefs en gemeenschappelijks bezig. En dat geeft meer voldoening dan vluchtig vermaak als gamen of netflixen.
pi_219994744
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 13:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Heb ik totaal niet. Ik wordt over het algemeen ongelukkiger hoe meer mensen ik in mijn leven heb. Hou echt niet van verbinding. Op die paar personen na dan.
Ja, er zullen vast uitzonderingen zijn.
pi_219995654
Misschien voelt het saai ómdat we het hier juist zo goed hebben. Comfort, zekerheid en luxe maken het leven veilig, maar ook voorspelbaar. Ja en dat voelt bij vlagen saai.

Avontuur kan altijd, maar dat betekent meestal wel: comfort opgeven. En dat blijkt lastiger dan we denken.

Bijv. zo makkelijk is het niet om je betekenisloze 9 tot 5 baan op te geven als je daar x keer modaal voor vangt. Ik en de meeste vrienden van mij doen er allemaal aan mee: aardig salaris, klagen over werk, kinderen, Nederland, polletiek, het weer, je schoonmoeder, saai dit saai dat, dan te koud dan weer te warm, maar bij wijze van spreken wél een jaar later trots verkondigen een huis van 900k te kopen, of een dikke auto, of een boot.

M.a.w. het leven is zo avontuurlijk of saai als je er zelf van maakt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Justinn op 03-02-2026 19:36:10 ]
pi_220017330
@Hetekip wat haal je uit dit topic? Ik zie je niet reageren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220017734
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:hetekip wat haal je uit dit topic? Ik zie je niet reageren.
Denk dat het een topic is dat leeft. Veel mensen geven aan verbinding te zoeken zij het met hobby's of met mensen. Andere geven aan dat dit nu eenmaal onderdeel is van het leven.

Weet niet precies wat voor een soort reactie je van mij verwacht. Ik lees de reacties, ik denk er over na, maar ik vind het topic eigenlijk wel goed gaan, het hoeft niet alleen over mij te gaan. Gewoon het delen van ervaring, levensvisie en dat soort dingen zijn ook waardevol.
Mensen, het spijt me, ik mag niemand meer liken.
pi_220018246
Succes Zoon_John zo te lezen heb je het niet makkelijk.
pi_220021282
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:01 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Denk dat het een topic is dat leeft. Veel mensen geven aan verbinding te zoeken zij het met hobby's of met mensen. Andere geven aan dat dit nu eenmaal onderdeel is van het leven.

Weet niet precies wat voor een soort reactie je van mij verwacht. Ik lees de reacties, ik denk er over na, maar ik vind het topic eigenlijk wel goed gaan, het hoeft niet alleen over mij te gaan. Gewoon het delen van ervaring, levensvisie en dat soort dingen zijn ook waardevol.
Droom je wel eens over een situatie, een manier van leven waar je naar verlangt? Zo ja, waar bestaat dat dan uit?
  vrijdag 6 februari 2026 @ 22:32:49 #84
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220021434
Gefeliciteerd @Hetekip je bent een burgerlul geworden, net als 98% van de andere volwassenen. Dit gevoel gaat je achtervolgen tot je zelf zin gaat geven aan je leven.

Dus hoe ga je dit oplossen?
Resistance is futile.
pi_220022125
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:32 schreef Seven. het volgende:
Gefeliciteerd @:Hetekip je bent een burgerlul geworden, net als 98% van de andere volwassenen. Dit gevoel gaat je achtervolgen tot je zelf zin gaat geven aan je leven.

Dus hoe ga je dit oplossen?
Denk dat je dit niet kan oplossen.
Ik leef en op een dag sterf ik, net als iedereen.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 23:27:54 #86
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220022167
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 23:25 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Als je niks wil, waarom open je dan dit topic?
pi_220023269
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:05 schreef Questular het volgende:
Succes Zoon_John zo te lezen heb je het niet makkelijk.
Ook Argo moet het allemaal maar even doorstaan inderdaad.

Hopelijk heeft Boze_Eend er de mentale wendbaarheid voor.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_220023970
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 08:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ook Argo moet het allemaal maar even doorstaan inderdaad.

Hopelijk heeft Boze_Eend er de mentale wendbaarheid voor.
_O-
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 11:52:48 #89
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220024639
quote:

[..]
Natuurlijk kun je het wel oplossen. Dat heet volwassen worden en verantwoordelijkheid nemen voor je eigen leven en geluk.
Resistance is futile.
pi_220032718
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 00:03 schreef Cockwhale het volgende:
Minder naar betekenis zoeken, meer gaan voelen en ervaren, in het moment.
Volledig mee eens.
Vaak lopen we vast omdat gevoel en verstand teveel gescheiden is. En we teveel in ons hoofd leven. Geleefd wordem door onze gedachten.
Hete kip: je zou haptonomie kunnen proberen. Een haptonoom kan goed helpen om je levendiger te voelen, wakker te worden in je lijf, zeg maar.
pi_220033202
Je zou ervoor kunnen kiezen om uit de rat race te stappen, uit die 9 to 5 sleur te breken, uit je comfortzone gaan en op avontuur, losbreken net als een bekende Nederlandse reisvlogger ook heeft gedaan
pi_220033213
Gewoon meer neuken.
pi_220033322
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 07:09 schreef FrequentieHouder het volgende:
Hete kip: je zou haptonomie kunnen proberen. Een haptonoom kan goed helpen om je levendiger te voelen, wakker te worden in je lijf, zeg maar.
Moet je wel een goede hebben, want in principe kan iedereen zoiets doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220033615
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:32 schreef MultiBanaan het volgende:
Je zou ervoor kunnen kiezen om uit de rat race te stappen, uit die 9 to 5 sleur te breken, uit je comfortzone gaan en op avontuur, losbreken net als een bekende Nederlandse reisvlogger ook heeft gedaan
Halper _O_
pi_220033743
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:32 schreef MultiBanaan het volgende:
En dan door het condoompje heen knallen terwijl je een Thaise hoer in haar achteruitgang aan het wippen
bent _O_.

[ Bericht 0% gewijzigd door Regilio_ op 08-02-2026 10:31:16 ]
pi_220033759
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:20 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
En dan door het comdoompje heen knallen terwijl je een Thaise hoer in haar achteruitgang aan het wippen
bent _O_.
is dat gebeurd? Dan heb ik wat gemist
Halper _O_ de huurmoordenaar die heeft afgerekend met het middelmatige 9-5 leven.
pi_220042647
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:42 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Moet je wel een goede hebben, want in principe kan iedereen zoiets doen.
Zoek iemand in een gevestigde praktijk en je kunt ook reviews lezen van clienten.
Het kan enorm goede veranderingen brengen 👍
pi_220047959
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:20 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
En dan door het condoompje heen knallen terwijl je een Thaise hoer in haar achteruitgang aan het wippen
bent _O_.
Jammer dat we niks meer van hem horen. Althans, ik ga niet een abbo op zijn andere account nemen nu hij een strike heeft van YT.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220048061
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 18:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Jammer dat we niks meer van hem horen. Althans, ik ga niet een abbo op zijn andere account nemen nu hij een strike heeft van YT.
Ik heb daar wat van gezien en je mist er niks aan kan ik je zeggen.
pi_220055191
quote:

[..]
Er zijn best veel mensen geloof ik die op deze manier naar het leven kijken.

Ikzelf heb altijd het idee gehad dat mensen niet voor niks leven: iedereen leeft om een bepaalde les te leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')