abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220033202
Je zou ervoor kunnen kiezen om uit de rat race te stappen, uit die 9 to 5 sleur te breken, uit je comfortzone gaan en op avontuur, losbreken net als een bekende Nederlandse reisvlogger ook heeft gedaan
pi_220033213
Gewoon meer neuken.
pi_220033322
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 07:09 schreef FrequentieHouder het volgende:
Hete kip: je zou haptonomie kunnen proberen. Een haptonoom kan goed helpen om je levendiger te voelen, wakker te worden in je lijf, zeg maar.
Moet je wel een goede hebben, want in principe kan iedereen zoiets doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220033615
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:32 schreef MultiBanaan het volgende:
Je zou ervoor kunnen kiezen om uit de rat race te stappen, uit die 9 to 5 sleur te breken, uit je comfortzone gaan en op avontuur, losbreken net als een bekende Nederlandse reisvlogger ook heeft gedaan
Halper _O_
Mensen, het spijt me, ik mag niemand meer liken.
pi_220033743
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:32 schreef MultiBanaan het volgende:
En dan door het condoompje heen knallen terwijl je een Thaise hoer in haar achteruitgang aan het wippen
bent _O_.

[ Bericht 0% gewijzigd door Regilio_ op 08-02-2026 10:31:16 ]
pi_220033759
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:20 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
En dan door het comdoompje heen knallen terwijl je een Thaise hoer in haar achteruitgang aan het wippen
bent _O_.
is dat gebeurd? Dan heb ik wat gemist
Halper _O_ de huurmoordenaar die heeft afgerekend met het middelmatige 9-5 leven.
Mensen, het spijt me, ik mag niemand meer liken.
pi_220042647
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:42 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Moet je wel een goede hebben, want in principe kan iedereen zoiets doen.
Zoek iemand in een gevestigde praktijk en je kunt ook reviews lezen van clienten.
Het kan enorm goede veranderingen brengen 👍
pi_220047959
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:20 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
En dan door het condoompje heen knallen terwijl je een Thaise hoer in haar achteruitgang aan het wippen
bent _O_.
Jammer dat we niks meer van hem horen. Althans, ik ga niet een abbo op zijn andere account nemen nu hij een strike heeft van YT.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220048061
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 18:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Jammer dat we niks meer van hem horen. Althans, ik ga niet een abbo op zijn andere account nemen nu hij een strike heeft van YT.
Ik heb daar wat van gezien en je mist er niks aan kan ik je zeggen.
pi_220055191
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 23:25 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Denk dat je dit niet kan oplossen.
Ik leef en op een dag sterf ik, net als iedereen.
Er zijn best veel mensen geloof ik die op deze manier naar het leven kijken.

Ikzelf heb altijd het idee gehad dat mensen niet voor niks leven: iedereen leeft om een bepaalde les te leren.
pi_220056292
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 12:26 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ikzelf heb altijd het idee gehad dat mensen niet voor niks leven: iedereen leeft om een bepaalde les te leren.
Nuja, het idee dat een bepaald doel 'gehaald' zou moeten worden... levert direct al de brandstof voor allerhande teleurstelingen.

Ikzelf zou eerder warde hechten aan Confuciaanse ideeen over het doel van het leven...
Confucianismus stelt aan aantal streef-mogelijkheden, zaken die je kunt ontwikkelen, maar zonder dat daarin een 'eindpunt' zit... je hele leven zal dit zich verder ontwikkelen en kun je er beter in worden, maar ook slechter.

1. Een mens leeft niet alleen, maar samen met anderen, je doel is om je tegenover anderen in je omgeving te bewijzen, hun respect te verdienen

2. Er is geen 'Eindpunt' aan je ontwikkeling, je zult je hele leven je verder ontwikkelen en verder leren

3. Er zijn 5 vaardigheden die je voortdurend kunt ontwikkelen, en verder doen groeien: Mede-menselijkheid, Rechtvaardigheid, Eigendom/bezit, Wijsheid en Trouw/Loyaliteit

4. Ontwikkel je innerlijke rust, iemand die voortdurend enkel 'meer' wil zal enkel zichzelf stress en onrust aandoen en kan niet genieten van die Waardes, Eigenschappen en het Respect van anderen dat hij al verdiend heeft.
Het is nutteloos meer te willen, als je niet kunt genieten van dat wat je al bereikt hebt. (en evenzeer is het fout alles wat je nu hebt bij voorbaat als slecht of te weinig te gaan zien en slecht te praten inw elke situatie je nu zit)

Verder is er het concept van de verschillende relatie-vormen tov anderen... er bestaat een relatie tussen Heerser/onderdaan, een Partner-relatie, een relatie tussen Ouder en Kind, tussen broers/familie, en een vriendschap tussen gelijkwaardige vrienden;
Die relatie-vormen zijn verschilend tov elkaar en daarbinnen moet je altijd je rol ontwikkelen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 10 februari 2026 @ 14:42:52 #102
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220056617
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 14:05 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Nuja, het idee dat een bepaald doel 'gehaald' zou moeten worden... levert direct al de brandstof voor allerhande teleurstelingen.

Ikzelf zou eerder warde hechten aan Confuciaanse ideeen over het doel van het leven...
Confucianismus stelt aan aantal streef-mogelijkheden, zaken die je kunt ontwikkelen, maar zonder dat daarin een 'eindpunt' zit... je hele leven zal dit zich verder ontwikkelen en kun je er beter in worden, maar ook slechter.

1. Een mens leeft niet alleen, maar samen met anderen, je doel is om je tegenover anderen in je omgeving te bewijzen, hun respect te verdienen

2. Er is geen 'Eindpunt' aan je ontwikkeling, je zult je hele leven je verder ontwikkelen en verder leren

3. Er zijn 5 vaardigheden die je voortdurend kunt ontwikkelen, en verder doen groeien: Mede-menselijkheid, Rechtvaardigheid, Eigendom/bezit, Wijsheid en Trouw/Loyaliteit

4. Ontwikkel je innerlijke rust, iemand die voortdurend enkel 'meer' wil zal enkel zichzelf stress en onrust aandoen en kan niet genieten van die Waardes, Eigenschappen en het Respect van anderen dat hij al verdiend heeft.
Het is nutteloos meer te willen, als je niet kunt genieten van dat wat je al bereikt hebt. (en evenzeer is het fout alles wat je nu hebt bij voorbaat als slecht of te weinig te gaan zien en slecht te praten inw elke situatie je nu zit)

Verder is er het concept van de verschillende relatie-vormen tov anderen... er bestaat een relatie tussen Heerser/onderdaan, een Partner-relatie, een relatie tussen Ouder en Kind, tussen broers/familie, en een vriendschap tussen gelijkwaardige vrienden;
Die relatie-vormen zijn verschilend tov elkaar en daarbinnen moet je altijd je rol ontwikkelen.
Zo zaaddodend dit

Het leven is: pak wat je pakken kunt want je bent zo dood
Le Diable
  Moderator dinsdag 10 februari 2026 @ 15:20:57 #103
441859 crew  Lenny77
pi_220056857
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 14:42 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Zo zaaddodend dit

Het leven is: pak wat je pakken kunt want je bent zo dood
Jij hebt nog veel levens te gaan tot je verlichting hebt bereikt :X

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 11-02-2026 12:27:44 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220119586
Gelezen, hier in dezelfde levensfase, maar wel wat dingen meegemaakt. Wees maar blij dat het "saai" is op dat punt zou ik zeggen. Mocht er ooit eens zoiets gebeuren dan besef je pas hoe goed je het nu hebt. Ik zou er voor tekenen.

Het "saaie" vind ik wel iets anders dan het lege gevoel dat je ervaart. Het leven is een feestje maar je moet zelf de slingers ophangen. Ga eens spontaan op vakantie, nodig vrienden uit om iets leuks te doen, zoek een nieuwe hobby/clubje. Kom je waarschijnlijk weer nieuwe mensen tegen, van je eigen leeftijd of ouder, maar als je goede vrienden bent is leeftijd niet relevant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')