Johquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:17 schreef NailQueen het volgende:
Zou de ticketverkoop nu al tegenvallen?
Schandalige prijzen ookquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:02 schreef Cee het volgende:
De tour is afgelast, gieren![]()
https://www.eurovision.com/pages/tour-customer-info/
Om je eigen tweet er maar bij te pakken:quote:
Waar gaan we zaterdag heen? Eesti Laul kijk ik mee maar voor de rest volg ik de kuddequote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:23 schreef Momo het volgende:
Wat betreft nationale finales gaat het deze zaterdag en zondag druk worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Estland en daarna Denemarken denk ik (vind de line up interessanter dan Letland denk ik). Met een los oog op Letland en Zweden?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar gaan we zaterdag heen? Eesti Laul kijk ik mee maar voor de rest volg ik de kudde
Ik denk eigenlijk dat dit ook tien jaar terug ofzo nooit een succes had kunnen worden. Sowieso niet met deze line-up en deze prijzen. Maar het ESF is ondanks de kijkcijfers ook weer niet zó groot, zeker in landen als België, Italië of Zwitserland. En nu veel enthousiaste fans zijn weggejaagd, is het alleen maar moeilijker geworden.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:11 schreef Greys het volgende:
Hehehhee donder maar lekker op met je Live Tour en je extra verplichtingen voor deelnemers.
Fuck de EBU.
In 2024 was er een Eurovision on Tour (niet door de EBU georganiseerd geloof ik) en daar werden voor Londen etc ook al volop gratis kaarten weggegeven omdat het voor geen meter verkocht. Dus ik snap niet zo goed dat ze dachten dat het nu wel een gillend groot succes zou worden nu half Europa ook nog véél bozer op ze is.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat dit ook tien jaar terug ofzo nooit een succes had kunnen worden. Sowieso niet met deze line-up en deze prijzen. Maar het ESF is ondanks de kijkcijfers ook weer niet zó groot, zeker in landen als België, Italië of Zwitserland. En nu veel enthousiaste fans zijn weggejaagd, is het alleen maar moeilijker geworden.
Hun social media team/Rob Holley hebben nog geprobeerd dit te promoten. Het publiek hapte niet en toch dachten ze 'He dit is een leuk idee!'quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
In 2024 was er een Eurovision on Tour (niet door de EBU georganiseerd geloof ik) en daar werden voor Londen etc ook al volop gratis kaarten weggegeven omdat het voor geen meter verkocht. Dus ik snap niet zo goed dat ze dachten dat het nu wel een gillend groot succes zou worden nu half Europa ook nog véél bozer op ze is.
[ afbeelding ]
Geweldig nieuws, weer een nagel aan de doodskist van het bewind van Martin Greenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:02 schreef Cee het volgende:
De tour is afgelast, gieren![]()
https://www.eurovision.com/pages/tour-customer-info/
Ik vraag me vooral af wat er voorafgaand aan data is geweest tussen de promotor en de EBU waardoor ze dachten dat met deze zalen en deze prijzen dit zou verkopen. Want de plannen waren groots die ik heb gezien qua decor etc.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het was uiteraard ietwat sarcastisch bedoeld
Maar ik geloof wel dat dit de reactie was van de EBU toen ze de kaartverkoop zagen
[ afbeelding ]
Onvoorstelbaar dat ze dachten dat zoiets nu ineens wél zou gaan lopen. Zo zie je maar weer (voor de tigste keer in de afgelopen jaren als je kijkt naar al hun kutbeslissingen) dat ze werkelijk volledig het gevoel kwijt zijn voor wat de ESF fans wel en niet willen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hun social media team/Rob Holley hebben nog geprobeerd dit te promoten. Het publiek hapte niet en toch dachten ze 'He dit is een leuk idee!'
In Amsterdam werd het ook gecanceld vanwege slechte kaartverkoop.
Het past in elk geval wel in de bredere trend dat alles wat de EBU probeert buiten de liveshows een mislukking wordt. En zelfs dat gedeelte is met het afschaffen van persconferenties en repetities achter gesloten deuren al verworden tot één avond per jaar met een vlaggetje zwaaien voor gewoontekijkers, en twee dagen later is niemand er nog mee bezig. Het is wel een prestatie hoe ze zo’n sterk merk steeds verder slopen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat ze dachten dat zoiets nu ineens wél zou gaan lopen. Zo zie je maar weer (voor de tigste keer in de afgelopen jaren als je kijkt naar al hun kutbeslissingen) dat ze werkelijk volledig het gevoel kwijt zijn voor wat de ESF fans wel en niet willen.
Sterker nog, veel van die fans zijn inmiddels gewoon afgehaakt. Door die diverse idiote beslissingen van de EBU de laatste jaren. Dus hoe diezelfde EBU dan denkt dat mensen aan de klojo's die in hun ogen hun hele ESF hebben verziekt weer grote bedragen gaan geven voor veel te dure tickets... Koekoek.
Ik had me met vooruitwerkende kracht al geërgerd aan het idee dat elke tien minuten er een blije commercial zou komen dat Veronica Het ESF naar je toekomt deze zomer, maar dat hoeft dus niet meerquote:Op zaterdag 14 februari 2026 06:41 schreef Em31 het volgende:
Nu al?ik dacht dat het in ieder geval nog 100 keer gepromoot zou worden tijdens de liveshows.
Ik denk stiekem dat er meerdere HoD's hebben aangegeven dat ze niet zitten te wachten op die verplichtingen voor hun deelnemers en ze daardoor minder keuze hebben qua afgevaardigden omdat sommige artiesten helemaal hun zomer hier niet voor vrij willen houden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 06:41 schreef Em31 het volgende:
Nu al?ik dacht dat het in ieder geval nog 100 keer gepromoot zou worden tijdens de liveshows.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |