Ja het viel mij ook op dat die al een tijdje uit de lucht is. Op instagram en youtube zijn ze nog wel actief. Het lijkt er op dat dat meer prioriteit heeft.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:04 schreef Rebel- het volgende:
Wat is er toch met de WiWi website aan de hand?
Nu linkt ie weer door naar YT.
De kaartjes voor in Amsterdam zijn van ¤ 77 t/m ¤280. Staat op de instagram van Eurovision News.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:16 schreef Fred_B het volgende:
De eerste kaarten voor Eurovision on Tour zijn opgedoken op Ticketmaster. Voor de editie in Denemarken:
[ afbeelding ]
De normale kaarten kosten tussen de 692 en 892 Deense Kroon (93 en 119 euro). Voor de Golden Circle betaal je 206 euro.
Daarmee zitten ze hoger in de markt dan de concurrentie.
EIC kost 63,50 euro voor een staanplaats of 83,50 euro voor een zitplaats. Of 93,50 voor vroege entree om vooraan te staan.
Het Grote Songfestivalfeest heeft normale tickets tussen de 40 en 90 euro, voor de Golden Circle 100 euro, en voor de “PIT” (een klein vak vlak voor het podium) 130 euro.
En dan straks suprised pikachu gifje dat de kaartjes niet verkopenquote:Op maandag 2 februari 2026 11:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De kaartjes voor in Amsterdam zijn van ¤ 77 t/m ¤280. Staat op de instagram van Eurovision News.
In het VK is het duurste kaartje 305 pond. Met dat geld kan je die avond ook naar Harry Stylesquote:Op maandag 2 februari 2026 12:05 schreef Momo het volgende:
[..]
En dan straks suprised pikachu gifje dat de kaartjes niet verkopen
Er zijn nog iets goedkopere kaartjes van 54 euro, dan zit je wel op de tweede ring, derde rang (waarvan ik verder geen idee heb wat dat betekent).quote:Op maandag 2 februari 2026 11:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De kaartjes voor in Amsterdam zijn van ¤ 77 t/m ¤280. Staat op de instagram van Eurovision News.
Het zal vast ook goeds hebben gedaan, maar ik vond Wiwibloggs af en toe ook het festival een beetje verpesten. Zeker als ze weer met stomme uitspraken in het programma van meneer Bade kwamenquote:
Het viel mij ook al een tijdje op dat de site eruit lag. Begrijpelijk dat ze meer op youtube en social media gaan focussen.quote:
Qua journalistieke waarde waren ze afgelopen jaren ook ontzettend ingehaald door onder andere een Gabe voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:24 schreef NailQueen het volgende:
De afgelopen maanden hadden ze op de site ook weinig te melden. Het was vooral artikels met nieuwe muziek van Esf artiesten.
Het is vooral ESC Discord dat nu de bron is van belangrijke nieuwtjes. Inderdaad aangevuld met types als Gabe enzo. Maar echt het nieuws bijlezen op sites is volgens mij sowieso wel een stuk minder geworden.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Qua journalistieke waarde waren ze afgelopen jaren ook ontzettend ingehaald door onder andere een Gabe voor mijn gevoel.
Ja inderdaad. Discord voor de meer “snelle” informatieve nieuwtjes. En makers als Gabe voor de wat meer journalistiek inhoudelijke (opinie)stukken, vaak in videovorm.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is vooral ESC Discord dat nu de bron is van belangrijke nieuwtjes. Inderdaad aangevuld met types als Gabe enzo. Maar echt het nieuws bijlezen op sites is volgens mij sowieso wel een stuk minder geworden.
Die dag die wist dat ging komen kwam zo veel sneller dan ik dacht.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:02 schreef Cee het volgende:
De tour is afgelast, gieren![]()
https://www.eurovision.com/pages/tour-customer-info/
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:02 schreef Cee het volgende:
De tour is afgelast, gieren![]()
https://www.eurovision.com/pages/tour-customer-info/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |