Dat je iemand leuk genoeg vindt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook niet echt iets bij voorstellen.
Jij weet precies hoe zijn profiel er verder uitziet en het contact verlopen is?quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:43 schreef W00fer het volgende:
[..]
Match 2 heb je gekozen op basis van uiterlijk, match 1 is afgewimpeld uit puur egoïsme dat hij jouw tijd zou verspillen (vind ik nogal wat om dat over iemand te zeggen).
Nee? Jij hebt alleen maar super awkward gesprekken met matches??quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Voor online contact, vooral als het alleen maar tekst is, is het ook grote deels onzin. Het is simpelweg uiterlijk waar iemand door gecharmeerd is en de fantasie die zich voorstelt hoe een ander praat en zich gedraagt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je kunt op tekst echt wel afknappen, hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:17 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Voor online contact, vooral als het alleen maar tekst is, is het ook grote deels onzin. Het is simpelweg uiterlijk waar iemand door gecharmeerd is en de fantasie die zich voorstelt hoe een ander praat en zich gedraagt.
Ja, bij extremen ja, maar het meeste vult de persoon die het leest gewoon in. De toon, de intentie, diepere betekenis, dat is allemaal interpretatie van de lezer. En die hangt sterk samen met hoe knap iemand is. Een 7tje die hoi zegt, krijgt te horen dat ie saai is en origineler moet zijn in zijn communicatie (of beter gezegd, wordt geghost of geblockt). Een 9 krijgt een reactie als 'hoi, hoe gaat het, etc etc'.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt op tekst echt wel afknappen, hoor.
Dan ga je wel van heel summiere tekst uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:30 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ja, bij extremen ja, maar het meeste vult de persoon die het leest gewoon in. De toon, de intentie, diepere betekenis, dat is allemaal interpretatie van de lezer. En die hangt sterk samen met hoe knap iemand is. Een 7tje die hoi zegt, krijgt te horen dat ie saai is en origineler moet zijn in zijn communicatie. Een 9 krijgt een reactie als 'hoi, hoe gaat het, etc etc'.
Meestal ga ik wel door op WhatsApp of evt. waar je beeld, foto's en voiceberichten kan delen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:17 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Voor online contact, vooral als het alleen maar tekst is, is het ook grote deels onzin. Het is simpelweg uiterlijk waar iemand door gecharmeerd is en de fantasie die zich voorstelt hoe een ander praat en zich gedraagt.
Nee, gelukkig niet. Ik heb ook wel eens leuke gesprekken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:07 schreef Donna het volgende:
Nee? Jij hebt alleen maar super awkward gesprekken met matches??
Dat natuurlijk wel. Maar ik dacht altijd dat het iets bijzonders moest zijn als je een klik met iemand hebt, alsof je een speciale connectie met elkaar voelt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:07 schreef Donna het volgende:
Je voelt toch of het makkelijk en relaxed gaat? Of je wel of niet een drankje met iemand zou willen drinken?
Of iets anders...
Het maakt niet uit of het summier is of niet. Tekst is secundair.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan ga je wel van heel summiere tekst uit.
Ik kan me heel veel dingen bedenken dat als iemand daarover zou beginnen het voor mij een ‘nee’ zou zijn.
Aan wat voor dingen moet ik dan denken?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:32 schreef Lienekien het volgende:
Dan ga je wel van heel summiere tekst uit.
Ik kan me heel veel dingen bedenken dat als iemand daarover zou beginnen het voor mij een ‘nee’ zou zijn.
Voor jou, misschien.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:21 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of het summier is of niet. Tekst is secundair.
Sure. Jij wel. 90% van de vrouwen niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor jou, misschien.
Kan hij nog zo’n goeie kop hebben, als hij begint over hobby’s waar ik 0,0 mee heb of hij zou niks hebben met wat voor mij belangrijk is en hij zou zich daar denigrerend over uitlaten: dag hoor.
Beetje random met percentages strooien.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:06 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Sure. Jij wel. 90% van de vrouwen niet.
zo'n kop?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor jou, misschien.
Kan hij nog zo’n goeie kop hebben, als hij begint over hobby’s waar ik 0,0 mee heb of hij zou niks hebben met wat voor mij belangrijk is en hij zou zich daar denigrerend over uitlaten: dag hoor.
Geen leuke date?quote:
Ohw, dacht alquote:
*stelt beeld bij*quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Ben niet elke dag aan het daten hoor.
Ah bah neequote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:23 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
zo'n kop?
https://www.facebook.com/reel/2049675348939035
Lennyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |