Zo zien we maar weer dat er ook vrouwen zijn die multidaten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:37 schreef Donna het volgende:
Ach, nou een derde leuke match kon er ook wel bij. Vanavond een date!
Als vrouwen willen, dan kunnen ze ineens wél op dezelfde dag afsprekenquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zo zien we maar weer dat er ook vrouwen zijn die multidaten.
Jep. Als ik nog niet zeker van de zaak ben dan verzin ik idd een smoes. Maar soms ben ik ook gewoon drukquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:24 schreef W00fer het volgende:
[..]
Als vrouwen willen, dan kunnen ze ineens wél op dezelfde dag afspreken
Anders zijn het altijd smoesjes dat ze te druk zijn.
Ik weet niet precies wat er onder multidaten valt eigenlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zo zien we maar weer dat er ook vrouwen zijn die multidaten.
Voor zover ik heb begrepen, houdt multidaten in dat je in dezelfde tijdsperiode met meerdere personen dates hebt waarbij je tussen de dates met de ene persoon ook dates hebt met andere personen, in plaats van dat je alleen met één persoon date totdat je als het ware uitgedate bent en dan pas begint met het daten van andere personen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:33 schreef Donna het volgende:
Ik weet niet precies wat er onder multidaten valt eigenlijk.
Ah. Ja dat dacht ik al begrepen te hebben idd.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:07 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen, houdt multidaten in dat je in dezelfde tijdsperiode met meerdere personen dates hebt waarbij je tussen de dates met de ene persoon ook dates hebt met andere personen, in plaats van dat je alleen met één persoon date totdat je als het ware uitgedate bent en dan pas begint met het daten van andere personen.
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitgelegd heb.
Eigenlijk gewoon heel erg vind ik dit. Integere mensen worden voor de gek gehouden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Jep. Als ik nog niet zeker van de zaak ben dan verzin ik idd een smoes. Maar soms ben ik ook gewoon druk
Soms vragen mannen al na 10 minuten of je vanavond af wilt spreken. Soms zeg ik; nee nu nog niet.quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:08 schreef W00fer het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon heel erg vind ik dit. Integere mensen worden voor de gek gehouden.
Ergens snap ik ook wel dat mannen zo halfslachtig "snel" zijn. 2 weken tijd investeren in een vrouw die alsnog voor een ander van de tienduizenden likes kiest is verspilling van tijd. Terwijl vrouwen juist iemand willen die investeert, maar er niets voor teruggeven. Ik heb me ook wel regelmatig vervloekt dat ik wekenlang met iemand aan het praten was die dan toch zei: mwah toch niet. Moet ik dan maar gelijk wanhopig overkomen en dezelfde avond vragen naar iets? Nee ook dat niet. Het midden is weg juist doordat vrouwen in mijn optiek expres afhouden of niet gelijkwaardig investeren. Dat hoeven ze niet gezien het reusachtige aanbod, maar toch. Ik geloof niet zoveel dat het op gevoel beoordeeld wordt. Dat stadium heb ik al gehad. Gevoel is een ontastbaar iets wat nooit uitgelegd wordt en zeer fluïde is. Als iets goed voelt kan ze de dag erop bij iemand anders op schoot zitten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Soms vragen mannen al na 10 minuten of je vanavond af wilt spreken. Soms zeg ik; nee nu nog niet.
En soms zeg ik; ik kan vanavond niet. Als smoes ja.
Dat is maar net hoe het voelt.
Zulke mannen zijn er natuurlijk ook. Zullen we er maar gewoon ‘mensen’ van maken?quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:24 schreef W00fer het volgende:
[..]
Als vrouwen willen, dan kunnen ze ineens wél op dezelfde dag afspreken
Anders zijn het altijd smoesjes dat ze te druk zijn.
Ja daar ben ik het wel mee eens hoor, maar er zit natuurlijk nog een hele range tussen 10 minuten en 2 weken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:37 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ergens snap ik ook wel dat mannen zo halfslachtig "snel" zijn. 2 weken tijd investeren in een vrouw die alsnog voor een ander van de tienduizenden likes kiest is verspilling van tijd. Terwijl vrouwen juist iemand willen die investeert, maar er niets voor teruggeven. Ik heb me ook wel regelmatig vervloekt dat ik wekenlang met iemand aan het praten was die dan toch zei: mwah toch niet. Moet ik dan maar gelijk wanhopig overkomen en dezelfde avond vragen naar iets? Nee ook dat niet. Het midden is weg juist doordat vrouwen in mijn optiek expres afhouden of niet gelijkwaardig investeren. Dat hoeven ze niet gezien het reusachtige aanbod, maar toch. Ik geloof niet zoveel dat het op gevoel beoordeeld wordt. Dat stadium heb ik al gehad. Gevoel is een ontastbaar iets wat nooit uitgelegd wordt en zeer fluïde is. Als iets goed voelt kan ze de dag erop bij iemand anders op schoot zitten.
Ik mag het niet zeggen maar ik denk dat veel "toxic" gedrag ergens ook wel uitgelokt wordt door valse streken van mensen die niet willen investeren maar snel naar een ander rennen. Dat kan niet iedereen waarderen.
Hier net zo, heb nu al weeeeken geen like meer gehad of laat staan enig interactie.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:03 schreef Discombobulate het volgende:
Ik kan dat echt niet hoor, meerdere personen tegelijk. Bij mij is het altijd 1-2 weken contact, date (of niet), en als het dan niks is heb ik vaak even 3-6 maand geen matches of contact.
Ff resetten. Doe ik altijd om de 3-4 maand.quote:Op donderdag 12 februari 2026 09:18 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hier net zo, heb nu al weeeeken geen like meer gehad of laat staan enig interactie.Geloof bijna dat het algo-rtime tégen mij is.
Al eens gedaan maar denk dat de apps mijn telefoonnummer/email adres herkennen en daarom direct ik een blokkerende werking treden. Durf het nummer van mijn werk hier niet voor te gebruiken voor registratiequote:Op donderdag 12 februari 2026 10:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ff resetten. Doe ik altijd om de 3-4 maand.
Match 2 heb je gekozen op basis van uiterlijk, match 1 is afgewimpeld uit puur egoïsme dat hij jouw tijd zou verspillen (vind ik nogal wat om dat over iemand te zeggen).quote:Op donderdag 12 februari 2026 08:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens hoor, maar er zit natuurlijk nog een hele range tussen 10 minuten en 2 weken.
De date van gisteren was iig 10x niks. In typen ontzettend leuk, maar in het echt niet. Kan gebeuren.
Match 1 ook afgekapt want dat vond ik zonde voor mijn tijd en sneu voor hem.
Match 2 is echt heel cute.![]()
Want? Het is toch een verspilling van tijd als je 'het' niet voelt bij iemand?quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:43 schreef W00fer het volgende:
[..]
Match 2 heb je gekozen op basis van uiterlijk, match 1 is afgewimpeld uit puur egoïsme dat hij jouw tijd zou verspillen (vind ik nogal wat om dat over iemand te zeggen).
Duh. Wat denk jij dan, dat er op persoonlijkheid geselecteerd wordt? Als Chad moet je wel heel wat verkeerd doen, wil je gezien worden als 'niet haar type of erger'. Vaak heeft een afwijzing helemaal niets te maken met persoonlijkheid, vrijwel altijd met hoe knap iemand is en hoeveel vergeefpunten je daarbij ontvangt.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:43 schreef W00fer het volgende:
[..]
Match 2 heb je gekozen op basis van uiterlijk, match 1 is afgewimpeld uit puur egoïsme dat hij jouw tijd zou verspillen (vind ik nogal wat om dat over iemand te zeggen).
Op een app kan je de persoonlijkheid niet eens zien.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Duh. Wat denk jij dan, dat er op persoonlijkheid geselecteerd wordt? Als Chad moet je wel heel wat verkeerd doen, wil je gezien worden als 'niet haar type of erger'. Vaak heeft een afwijzing helemaal niets te maken met persoonlijkheid, vrijwel altijd met hoe knap iemand is en hoeveel vergeefpunten je daarbij ontvangt.
Ik zou niet weten wat je met "het" bedoelt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:01 schreef Donna het volgende:
Want? Het is toch een verspilling van tijd als je 'het' niet voelt bij iemand?
Een klik.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je met "het" bedoelt.
Wat jammer dat je dat nooit hebt mogen ervaren.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook niet echt iets bij voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |