Laten we het niveau iets hoger houdenquote:
Gohquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:52 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic vonden ze het een penalty
HUP FEYENOORDquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:55 schreef Adames het volgende:
Inmiddels kan Feyenoord wel nog door bij winst @:ggmm
Dus hup Feyenoord
Waarom nou weer jullie en niet onsquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is jullie straf voor het eindeloze gebazel over coefficienten.
Momenteel zit ik niet in een fase waar ik ontzettend begaan ben met voetbal.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom nou weer jullie en niet ons
Erg jammer dit
Hoe sta je tegenover de winterspelen?quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Momenteel zit ik niet in een fase waar ik ontzettend begaan ben met voetbal.
Voor mij zijn de Winterspelen het ultieme bewijs dat mensen gewoon elke vorm van dagelijkse afleiding nodig hebben voor de zwaarte van hun leven.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe sta je tegenover de winterspelen?
koekoekquote:Op donderdag 29 januari 2026 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor mij zijn de Winterspelen het ultieme bewijs dat mensen gewoon elke vorm van dagelijkse afleiding nodig hebben voor de zwaarte van hun leven.
Leuk team.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GAE beste Nederlandse club in de Europa League. Dat had ook niemand verwacht vooraf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |