Was wel een sterke assist netquote:Op zondag 1 februari 2026 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Degene die aan zijn 'rendement' moet werken is Dolberg, niet Godts.
Excelsior is ook wel heel zwak.quote:Op zondag 1 februari 2026 12:57 schreef TheVulture het volgende:
We maken toch wel stapjes met deze spelers qua spel, en dan komt er ook nog wat aan
We hebben wel meer tegen zwakke ploegen gespeeld dit seizoenquote:Op zondag 1 februari 2026 12:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Excelsior is ook wel heel zwak.
Idd. De eerste goal was prima en daarna zag je weer zo'n kansloos schot vanaf de 16 en die 0-2 was vanaf 11 meter recht op de keeper.quote:Op zondag 1 februari 2026 12:59 schreef William_Papadin het volgende:
Die 2-0 was wel slecht ingeschoten hoor. Recht op de keeper af.
Dat moet inderdaad wel verbeteren.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:03 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Idd. De eerste goal was prima en daarna zag je weer zo'n kansloos schot vanaf de 16 en die 0-2 was vanaf 11 meter recht op de keeper.
Om even de zure lul uit te hangen, Godts kan totaal niet schieten.
Als die alles goed doet speelt die natuurlijk niet bij ons aller Ajax. Om er maar eens een dooddoener erin te gooien.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:03 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Idd. De eerste goal was prima en daarna zag je weer zo'n kansloos schot vanaf de 16 en die 0-2 was vanaf 11 meter recht op de keeper.
Om even de zure lul uit te hangen, Godts kan totaal niet schieten.
Hij valt me niet tegen in defensief opzicht.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:31 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Mokio heeft zijn ballieritme wel echt opgesloten in een storage locker in Luik he?
Haha.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hij valt me niet tegen in defensief opzicht.
Ja dat had ik niet moeten zeggenquote:
Elke keer tweede helft als stront door een trechter.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:49 schreef Black-Death het volgende:
Jezus wat matig. Sjonge jonge jonge
Zelfs een pot waar NIETS aan de hand is wordt volledig wegggeven.
Bizar hoe dat kanquote:Op zondag 1 februari 2026 13:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Elke keer tweede helft als stront door een trechter.
Zit er denk ik. Of 2-3. Er gaat sowieso nog een goal vallen. Bij Excelsior ligt het ook openquote:Op zondag 1 februari 2026 13:50 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Je ziet het al van ver komen.
Dit gaat nog 3-2 worden
Zie TTquote:Op zondag 1 februari 2026 13:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt nog wel 2-3. Altijd blijven lachen @:Wotte
Volgende week nog even de traditionele verliespartij bij AZ eroverheen. Zie NEC-thuis ook niet goedkomen op deze manier.quote:
Je kan het Grim niet kwalijk nemen, deze man had nooit aangesteld mogen worden. Hij is in niets een trainer. Eeuwige tweede keepertje achter Van der Sar met nul kijk op voetbal. Natuurlijk siert het hem dat hij Ajax trouw is, dat hij iets voor de club wil betekenen, etc. maar ze hadden net zo goed de materiaalman voor de groep kunnen gooien.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:56 schreef Wotte het volgende:
Voortaan alles onder de twintig er in 70ste minuut er uit halen
Bounida had er van mij niet uit gehoeven anders.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:56 schreef Wotte het volgende:
Voortaan alles onder de twintig er in 70ste minuut er uit halen
Och god volgende week AZ? Ja die kun je skippenquote:Op zondag 1 februari 2026 13:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgende week nog even de traditionele verliespartij bij AZ eroverheen. Zie NEC-thuis ook niet goedkomen op deze manier.
quote:Op zondag 1 februari 2026 13:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan het Grim niet kwalijk nemen, deze man had nooit aangesteld mogen worden. Hij is in niets een trainer. Eeuwige tweede keepertje achter Van der Sar met nul kijk op voetbal. Natuurlijk siert het hem dat hij Ajax trouw is, dat hij iets voor de club wil betekenen, etc. maar ze hadden net zo goed de materiaalman voor de groep kunnen gooien.
Nee, ik snap dat hij het seizoen afmaakt, maar als dat je alternatief was had je net zo goed met Heitinga door kunnen gaan. Beetje lood om oud ijzer.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]ik heb niks met grim maar dit slaat natuurlijk als een tang op een varken. Geen td = geen nieuwe trainer daarnaast.
quote:Op zondag 1 februari 2026 14:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, ik snap dat hij het seizoen afmaakt, maar als dat je alternatief was had je net zo goed met Heitinga door kunnen gaan. Beetje lood om oud ijzer.
En vooral na 2-0 of 0-2 voor te hebben gestaan.quote:
Als je een trainer hebt die dom wisselt gebeurt natuurlijk regelmatig.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
En vooral na 2-0 of 0-2 voor te hebben gestaan.
mokio heeft ook al bewezen geen back te zijn. Kennelijk was er echt niks anders maar je had daar beter baas dan neer kunnen zetten.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:08 schreef kalinhos het volgende:
Iedere keer alstie Dolberg wisselt voor Weghorst is het helemaal niks meer aanvallend.
Mokio is - niet gedacht dat dit kon - als back mogelijk nog slechter dan Wijndal.
Slechter dan met dit zootje kan het niet worden.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:09 schreef Bofjijff het volgende:
Zinchencko en paes definitief
Announce carrizo, een nr 6 en teringveel geld geboden voor sano zo te lezen
Je zal dit soort risico's moeten nemen. Met de huidige selectie mag je blij zijn als je in het linkerrijtje eindigt. Het is dat Feyenoord, AZ, Twente, Groningen, etc. ook bizar veel punten verspelen, anders stond je wellicht al negende ofzo.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:09 schreef Bofjijff het volgende:
Zinchencko en paes definitief
Announce carrizo, een nr 6 en teringveel geld geboden voor sano zo te lezen
Die bank ook echt.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je een trainer hebt die dom wisselt gebeurt natuurlijk regelmatig.
Grim is gewoon herhaling van zetten van Van 't Schip. Die zat er eind maart/begin april ook bij dat ie hoopte dat het zsm voorbij was.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:13 schreef Simmertje het volgende:
Ik voelde het al in de eerste helft toen we die 3-0 maar niet maakte. Ajax moet tegenwoordig met 3 goals verschil voorstaan willen we de tweede helft overleven. Diep en diep triest.
En oja, Grim is ook wel beetje klaar.
Winnen jullie even met 10-0 van Feyenoord, dan hebben we in ieder geval een beter doelsaldo dan ze. Is eerder ook gelukt, dus jullie weten hoe het moet.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer jongens, volgende keer beter!
Onze aanval gezien? 3-1 de maxquote:Op zondag 1 februari 2026 14:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Winnen jullie even met 10-0 van Feyenoord, dan hebben we in ieder geval een beter doelsaldo dan ze. Is eerder ook gelukt, dus jullie weten hoe het moet.
Het is vrij bijzonder ook dat na de 2-2 je nog ongeveer 20 minuten te spelen hebt maar niemand bij Ajax voor de winst wilt gaan. We hebben geen enkele grote kans meer gehad. Iedereen is bang om de derde tegen te krijgen. Dat is het Ajax van dit seizoen.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:13 schreef Simmertje het volgende:
Ik voelde het al in de eerste helft toen we die 3-0 maar niet maakte. Ajax moet tegenwoordig met 3 goals verschil voorstaan willen we de tweede helft overleven. Diep en diep triest.
Dat was tegen Telstar bij 0-3 ook nog billenknijpen.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:13 schreef Simmertje het volgende:
Het is echt heel apart.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:18 schreef PicoMMP het volgende:
Onze laatste 8 tweede helften:
NEC - Ajax 1-0
Telstar - Ajax 2-1
AZ - Ajax 3-0
Ajax - Go Ahead 0-2
Villarreal - Ajax 1-2
Ajax - Volendam 0-0
Ajax - Olympiakos 1-2
Excelsior - Ajax 2-0
Ik verwacht vanavond wel poesmeldingen.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:54 schreef Simmertje het volgende:
Hopelijk komen die aankopen op tijd. Maar je had allang die 2de plek kunnen veiligstellen.
NEC is onze grootste tegenstander voor plek 2.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:50 schreef Black-Death het volgende:
We gaan in elk geval nog 1 puntje inlopen op Feyenoord.
dit idd. Hopelijk zakken die ook in en leveren wij elke wedstrijd een betere 2 helftquote:Op zondag 1 februari 2026 15:24 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
NEC is onze grootste tegenstander voor plek 2.
5 mio extra maar bieden op Sano, dat geld verdien je altijd terug.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:24 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
NEC is onze grootste tegenstander voor plek 2.
En die gaan dit Ajax redden? Met Grim wordt het gewoon ook weer niks, dat is onderhand wel duidelijk.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:54 schreef Simmertje het volgende:
Hopelijk komen die aankopen op tijd. Maar je had allang die 2de plek kunnen veiligstellen.
die gaan er wellicht voor zorgen dat die 2e plek veilig wordt gesteld.quote:Op zondag 1 februari 2026 17:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En die gaan dit Ajax redden? Met Grim wordt het gewoon ook weer niks, dat is onderhand wel duidelijk.
Voert de druk op NEC in ieder geval op.quote:Op zondag 1 februari 2026 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
Televaag, ajax rond met sano.
Staat niets bij over nec
Capabele trainer weer een keertje zou ook wel prettig zijn.quote:Op zondag 1 februari 2026 17:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
die gaan er wellicht voor zorgen dat die 2e plek veilig wordt gesteld.
En met een td achter grim zal er ook wel wat sturing bijkomen. Is mijn gevoel dan.
Het ligt echt niet, alleen, aan de trainers. Hier zit een mentaliteits en kwaliteitsding in.quote:Op zondag 1 februari 2026 18:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Capabele trainer weer een keertje zou ook wel prettig zijn.
Balans en persoonlijkheid is misschien wel het grootste probleem. We hebben wat spelers die pure middelmaat zijn. Maar we hebben gewoon niemand meer die bv Mokio helemaal de tering scheldt na dat die op 5 meter stond te dekken bij die eerste goal.quote:Op zondag 1 februari 2026 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het ligt echt niet, alleen, aan de trainers. Hier zit een mentaliteits en kwaliteitsding in.
Ironisch genoeg de enige speler die ik op wat leiderschap kwaliteiten heb kunnen betrappen hebben we verhuurd aan Volendam. Verschuren heeft die natuurlijke kwaliteit wel. Is alleen helaas niet zo'n heel beste speler.quote:Op zondag 1 februari 2026 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
En het heeft te maken met opleiden. Coach in een andere sport zei het een tijd terug al. Het steeds versneld doorschuiven van speler heeft nadelen. Je leert ze misschien technisch iets beter zijn. Maar je leert ze niet de leiders in het veld te zijn.
Dat leer je pas als je de oudste van het team bent en de boel op sleep moet nemen om die overwinning er wel uit te halen. En ja, er zullen vast wel 1 of 2 uitzonderingen zijn. Alleen zie ik die niet in dit elftal terug.
En toch zie ik liever hem de fout ingaan dan een Wijndal. Ik hoop dat Mokio er genoeg van leert om straks weer een betere speler te worden. Bij Wijndal zijn we dat station allang gepasseerd.quote:Op zondag 1 februari 2026 18:36 schreef BEFEM het volgende:
Mokio moeten ze gewoon terugzetten naar Jong Ajax. Die heeft sinds zijn eerste wedstrijd geen goeie pot meer gespeeld. Maar zal vast contracttechnisch niet kunnen.
Maar zelfs Wijndal is gewoon beter dan Mokio. Dit is ook niet de eerste keer he, hij speelt altijd alsof ie geen verstand van voetbal heeft. Hij is technisch best ok en heeft een goed schot, dat is echt het enige tot nu toe.quote:Op zondag 1 februari 2026 18:48 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
En toch zie ik liever hem de fout ingaan dan een Wijndal. Ik hoop dat Mokio er genoeg van leert om straks weer een betere speler te worden. Bij Wijndal zijn we dat station allang gepasseerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |