Was wel een sterke assist netquote:Op zondag 1 februari 2026 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Degene die aan zijn 'rendement' moet werken is Dolberg, niet Godts.
Excelsior is ook wel heel zwak.quote:Op zondag 1 februari 2026 12:57 schreef TheVulture het volgende:
We maken toch wel stapjes met deze spelers qua spel, en dan komt er ook nog wat aan
We hebben wel meer tegen zwakke ploegen gespeeld dit seizoenquote:Op zondag 1 februari 2026 12:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Excelsior is ook wel heel zwak.
Idd. De eerste goal was prima en daarna zag je weer zo'n kansloos schot vanaf de 16 en die 0-2 was vanaf 11 meter recht op de keeper.quote:Op zondag 1 februari 2026 12:59 schreef William_Papadin het volgende:
Die 2-0 was wel slecht ingeschoten hoor. Recht op de keeper af.
Dat moet inderdaad wel verbeteren.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:03 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Idd. De eerste goal was prima en daarna zag je weer zo'n kansloos schot vanaf de 16 en die 0-2 was vanaf 11 meter recht op de keeper.
Om even de zure lul uit te hangen, Godts kan totaal niet schieten.
Als die alles goed doet speelt die natuurlijk niet bij ons aller Ajax. Om er maar eens een dooddoener erin te gooien.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:03 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Idd. De eerste goal was prima en daarna zag je weer zo'n kansloos schot vanaf de 16 en die 0-2 was vanaf 11 meter recht op de keeper.
Om even de zure lul uit te hangen, Godts kan totaal niet schieten.
Hij valt me niet tegen in defensief opzicht.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:31 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Mokio heeft zijn ballieritme wel echt opgesloten in een storage locker in Luik he?
Haha.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hij valt me niet tegen in defensief opzicht.
Ja dat had ik niet moeten zeggenquote:
Elke keer tweede helft als stront door een trechter.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:49 schreef Black-Death het volgende:
Jezus wat matig. Sjonge jonge jonge
Zelfs een pot waar NIETS aan de hand is wordt volledig wegggeven.
Bizar hoe dat kanquote:Op zondag 1 februari 2026 13:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Elke keer tweede helft als stront door een trechter.
Zit er denk ik. Of 2-3. Er gaat sowieso nog een goal vallen. Bij Excelsior ligt het ook openquote:Op zondag 1 februari 2026 13:50 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Je ziet het al van ver komen.
Dit gaat nog 3-2 worden
Zie TTquote:Op zondag 1 februari 2026 13:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt nog wel 2-3. Altijd blijven lachen @:Wotte
Volgende week nog even de traditionele verliespartij bij AZ eroverheen. Zie NEC-thuis ook niet goedkomen op deze manier.quote:
Je kan het Grim niet kwalijk nemen, deze man had nooit aangesteld mogen worden. Hij is in niets een trainer. Eeuwige tweede keepertje achter Van der Sar met nul kijk op voetbal. Natuurlijk siert het hem dat hij Ajax trouw is, dat hij iets voor de club wil betekenen, etc. maar ze hadden net zo goed de materiaalman voor de groep kunnen gooien.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:56 schreef Wotte het volgende:
Voortaan alles onder de twintig er in 70ste minuut er uit halen
Bounida had er van mij niet uit gehoeven anders.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:56 schreef Wotte het volgende:
Voortaan alles onder de twintig er in 70ste minuut er uit halen
Och god volgende week AZ? Ja die kun je skippenquote:Op zondag 1 februari 2026 13:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgende week nog even de traditionele verliespartij bij AZ eroverheen. Zie NEC-thuis ook niet goedkomen op deze manier.
quote:Op zondag 1 februari 2026 13:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan het Grim niet kwalijk nemen, deze man had nooit aangesteld mogen worden. Hij is in niets een trainer. Eeuwige tweede keepertje achter Van der Sar met nul kijk op voetbal. Natuurlijk siert het hem dat hij Ajax trouw is, dat hij iets voor de club wil betekenen, etc. maar ze hadden net zo goed de materiaalman voor de groep kunnen gooien.
Nee, ik snap dat hij het seizoen afmaakt, maar als dat je alternatief was had je net zo goed met Heitinga door kunnen gaan. Beetje lood om oud ijzer.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]ik heb niks met grim maar dit slaat natuurlijk als een tang op een varken. Geen td = geen nieuwe trainer daarnaast.
quote:Op zondag 1 februari 2026 14:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, ik snap dat hij het seizoen afmaakt, maar als dat je alternatief was had je net zo goed met Heitinga door kunnen gaan. Beetje lood om oud ijzer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |