Want bedrijfsartsen zijn onfeilbaarquote:Op donderdag 29 januari 2026 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat dat ook niet zo is. Werknemer gaat op geen enkele manier tegen het advies vd bedrijfsarts in.
Mijn advies: niet oordelen over waar je expertise niet ligt. Noch als werkgever, noch als gewoon maar @EttovanBelgiequote:Op donderdag 29 januari 2026 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weer op de man, erg jammer.
Mijn advies: praat een keer met werkgevers. Heb ik ook gedaan. Gaan misschien die oogkleppen af en kun je wat minder op de emotie zitten.
Ja, het grotere plaatje.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Dan kunnen we inderdaad beter een werknemer diens arbeidsrechten ontzeggen, omdat de werkgever het niet snapt. Want het grotere plaatje
Dit dus..quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:37 schreef Houtenbeen het volgende:
Eigenlijk ben je nog gek als je als kleine ondernemer nog vaste contracten gaat uitdelen.
quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn advies: praat een keer met werkgevers. Heb ik ook gedaan. Gaan misschien die oogkleppen af en kun je wat minder op de emotie zitten.
Ik ben degene die dit soort zaken voor mijn werkgever regelt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weer op de man, erg jammer.
Oh die staat ongetwijfeld te juichen om dit soort berichten.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:38 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Ik ben degene die dit soort zaken voor mijn werkgever regelt.
Niemand is onfeilbaar. Maar de bedrijfsarts gaat daarover, niet de werkgever of jij als collega.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:37 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Want bedrijfsartsen zijn onfeilbaar![]()
![]()
Die snapt inderdaad wat ik je hierboven tevergeefs uit probeerde te leggen. En denkt dus 'mooi, die weken gaan van diens vakantieuren af en hoef ik dus niet als ziekte door te betalen'.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh die staat ongetwijfeld te juichen om dit soort berichten.
Hou toch op.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Die snapt inderdaad wat ik je hierboven tevergeefs uit probeerde te leggen.
Ze zouden op het advies vd bedrijfsarts moeten vertrouwen. Het is hun expertise niet.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, het grotere plaatje.
Nogmaals: praat eens met een werkgever of ondernemer. Vertel me daarna hoe dit soort verhalen bij hen zouden moeten landen.
De vakantie was al geboekt. Iedere burnout is anders, dus hoezo denk jij dit beter te kunnen beoordelen dan de bedrijfsarts?quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Burnout, stress, ziek, en toch naar Indonesië...
Sorry, ik ben heel links. Maar ik krijg toch altijd uitslag van dit soort berichten
Is ook moslim. Wellicht wil je daar ook nog even over zeiken?quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hou toch op.
Doe me een lol en zeg hem dat 'het grote plaatje' er niet toe doet.
Precies, en dat stoort me.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:37 schreef Houtenbeen het volgende:
Eigenlijk ben je nog gek als je als kleine ondernemer nog vaste contracten gaat uitdelen.
Weer op de man..quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Is ook moslim. Wellicht wil je daar ook nog even over zeiken?
Hou zelf op met oordelen over zaken waar je 0 verstand van hebt. Evenmin als die werkgevers waar je het over hebt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hou toch op.
Doe me een lol en zeg hem dat 'het grote plaatje' er niet toe doet.
Jij bent ook geen werkgever, correct?quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou zelf op met oordelen over zaken waar je 0 verstand van hebt. Evenmin als die werkgevers waar je het over hebt.
En zelfs die definitie snap je niet meer.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weer op de man..
Wat ben jij afgegleden zeg.
Waarom? Deze persoon was gewoon echt ziek en ging op geen enkele wijze tegen het advies vd bedrijfsarts in.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:37 schreef Houtenbeen het volgende:
Irrelevant. Dit is een strikt medische kwestie.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij bent ook geen werkgever, correct?
Dankje. Succes met verzuren.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Succes met je nieuwe religie en kruistocht.
Je haalt hier mijn islamkritiek bij - mijn christendom kritiek heeft je nog nooit gestoord, likejes kreeg ik vooral - en gebruikt dat als een of ander argument voor je holle retoriek over hoe werkgevers gebaat zijn bij zieke werknemers.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:43 schreef probeer het volgende:
[..]
En zelfs die definitie snap je niet meer.
Bizar dat ziekte wordt beschermd in dit land ja en dat werkgevers zieke mensen niet zomaar kunnen wegsturen?quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:37 schreef Houtenbeen het volgende:
zucht...quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bizar dat ziekte wordt beschermd in dit land ja en dat werkgevers zieke mensen niet zomaar kunnen wegsturen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |