Musk is vooral op de hand van zijn eigen bankrekening.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verbaasd. Sinds wanneer is Musk opeens op de hand van de Oekraïners?
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:00 schreef Momo het volgende:
[ x ]
https://twitter.com/BohuslavskaKate/status/2017265046233989369
Je mag nog wel bommen gooien op stadsbussen
Wat staat er nu precies want ik snap het niet..quote:Op zondag 1 februari 2026 13:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[ x ]
En de Russen hebben Trump in de zak.
Dan snapt Joni Askola het niet goed.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[ x ]
En de Russen hebben Trump in de zak.
quote:EU considers ban on Russian platinum and copper purchases — Bloomberg
An embargo on Russian metals — copper, platinum, iridium and rhodium — could appear in the next, 20th package of sanctions against Russia.
The new restriction will primarily affect Norilsk Nickel, which is the main Russian and global producer of base metals.
At the same time, the ban will not apply to palladium, with which Norilsk Nickel supplies about 40% of the global market for automotive catalytic converters.
'We' sturen nog wel een generatorquote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:28 schreef skysherrif het volgende:
Energieinfrastructuur massaal aangevallen vannacht en vanochtend in kyiv en andere steden, met -21 graden momenteel. Zover het "energiebestand"
Loze praatjes inderdaad, we zijn daar gewoonweg niet toe bereid, anders hadden we het al gedaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:33 schreef Perrin het volgende:
Ondertussen wordt Oekraïne elke nacht kapotgebombardeerd en zo door Poetin, Trump en ook Europa gedwongen een Minsk 2 te tekenen. Veel hoogdravende praatjes, weinig actie en daden van 'Het Westen'.
Wie verwachten ze dat hen gelooft wanneer ze proberen te verkopen dat ze in de toekomst Oekraïne of wat daarvan over is heus, nee serieus, pinky swear, te verdedigen tegen Poetin. Poetin zelf? Oekraïners? Zijzelf? Wij?
[ x ]
Maar wel proberen te verkopen dat in de toekomst we écht gaan ingrijpen. Wat een schrijnende zwakte. Echt, wie proberen ze voor de gek te houden?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Loze praatjes inderdaad, we zijn daar gewoonweg niet toe bereid, anders hadden we het al gedaan.
Uiteindelijk zal Oekraïne in russsiche handen vallen. Het is niet meer tegen te houden ben ik bang en de prijs is (vlg de EU/VS) te hoog om dat te proberen met de lage opbrengsten achteraf.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:33 schreef Perrin het volgende:
Ondertussen wordt Oekraïne elke nacht kapotgebombardeerd en zo door Poetin, Trump en ook Europa gedwongen een Minsk 2 te tekenen. Veel hoogdravende praatjes, weinig actie en daden van 'Het Westen'.
Wie verwachten ze dat hen gelooft wanneer ze proberen te verkopen dat ze in de toekomst Oekraïne of wat daarvan over is heus, nee serieus, pinky swear, te verdedigen tegen Poetin. Poetin zelf? Oekraïners? Zijzelf? Wij?
[ x ]
Ondertussen moedigen we ze aan om het de Russen makkelijker te maken het hele land te pakken door defensieve linies weg te geven in 'vredesonderhandlingen' met de valse beloftes dat we ze zullen helpen als Poetin de volgende hap neemt.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal Oekraïne in russsiche handen vallen. Het is niet meer tegen te houden ben ik bang en de prijs is (vlg de EU/VS) te hoog om dat te proberen met de lage opbrengsten achteraf.
Ik denk dat het al een beetje is opgegeven.
We horen ook weinig meer over de coalition of the willing.
Denk niet dat er veel keuze is, waar de bevolking ook achter wil staan.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ondertussen moedigen we ze aan om het de Russen makkelijker te maken het hele land te pakken door defensieve linies weg te geven in 'vredesonderhandlingen' met de valse beloftes dat we ze zullen helpen als Poetin de volgende hap neemt.
We spelen schaamteloos een schandalige rol. Hoe makkelijk offeren we zo'n land en hun inwoners op, terwijl we glashard verkopen dat we ze helpen.
Is ook gewoon levensgevaarlijk om dergelijke loze beloftes te doen. Dit is niet de Nederlandse politiek waar je met wat leugentjes over teruggeven van kwartjes aan de pomp kunt lopen strooien omdat het er zo lekker inglijdt, dit gaat echt om mensenlevens en om het voortbestaan van een land.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar wel proberen te verkopen dat in de toekomst we écht gaan ingrijpen. Wat een schrijnende zwakte. Echt, wie proberen ze voor de gek te houden?
En wat denkt men dat deze koers van Oekraïne en de Oekraïners overlaat? We liegen glashard dat we ze steunen en gooien ze ondertussen onder de bus.
Een schrijnend vertoon van impotentie en huichelarij.
Ik stoor me vooral aan de huichelarij en alle leugens. Plus het gemak waarmee Oekraïne en de Oekraïners onder de bus worden gegooid. Tientallen miljoenen mensen, Europeanen, die voor democratie en de EU kozen. En nu in onze achtertuin vermorzeld worden terwijl we toekijken.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
De realiteit is soms zoals het is.
Dat is geen gejank.
Hier gaat alles goed. Ik slaap er geen minuut minder om.
Ja nou.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
De EU is wel echt bezig om snel defensie op orde te krijgen want Rusland laat wel vies veel vuurkracht zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |