49quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:29 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Voor mij ook 16.
Hoe oud ben je zelf??
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:32 schreef vosss het volgende:
[..]
49
16 is legaal dus als het er lekker uit ziet waarom niet.
Uiteraard niet qua relatie, maar puur als .
En?quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent toch een kerel van 40 met een hypotheek?
Wat triest zeg om als 49 jarige zo over een meid van 16 te pratenquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:32 schreef vosss het volgende:
[..]
49
Nja niet zoveel want je hebt de wet aan je zijde, alleen had zoiets gewoon niet achter je gezocht. Blijkt maar weer dat je vaak geen idee hebt met wie je te maken hebt op een internetforum.quote:
Wtfquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:32 schreef vosss het volgende:
[..]
49
Dan is het beter om niet aan kinderen te zitten. Ook niet als ze het zelf wel ok vinden op dat moment.quote:
Ja ik word er oprecht een beetje misselijk van als ik dat lees. Wtf.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
The fuck lees ik hier allemaal joh.
Volwassen mannen die over kinderen praten als "...".
Zo,praten over mensen is inderdaad misselijkquote:Op woensdag 28 januari 2026 14:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik word er oprecht een beetje misselijk van als ik dat lees. Wtf.
het is (eigen leeftijd / 2 x 0) +14quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Er is een formule waarmee je kan berekenen of een bepaald leeftijdsverschil in een relatie maatschappelijk aanvaardbaar is. Je deelt de leeftijd van de oudste partner door 2 en telt er 7 jaar bij op. Dan krijg je de minimum leeftijd die de jongste partner moet hebben
Hoe moet ik dat begrijpen?quote:
Domme formule verder, maar ok.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Er is een formule waarmee je kan berekenen of een bepaald leeftijdsverschil in een relatie maatschappelijk aanvaardbaar is. Je deelt de leeftijd van de oudste partner door 2 en telt er 7 jaar bij op. Dan krijg je de minimum leeftijd die de jongste partner moet hebben.
Voor mij met 56 jaar zou dat betekenen dat ik een dame vanaf 35 jaar zou mogen.
Ja, best wel.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Als je als ouwe zak naar een DvP gaat, dan heb je ook de kans dat je met een meid van 21 in bed komt te liggen. Is dat ook walgelijk?
Sommige mensen hebben misschien wel behoefte aan zo'n formule.quote:
Het lijkt mij meer een kwestie van gezond verstand.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben misschien wel behoefte aan zo'n formule.
Feitelijk zie je dat ook aan dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |